Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän päättäjät luulee että ihmiset ovat työttömiä tahallaan?
Ne on varmaan lukeneet vauvapalstaa, täällähän niitä lusmuilijoita ja kieroilijoita on pilvin pimein, oikein leuhkitaan sillä.
Ne päättäjien palkalliset apinathan moista täälä teeskentelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Kuulehan pässinpää, sinäkin voit joutua työttömäksi, mikään työpaikka ei ole nykyään turvassa.-eläkeläinen
Älä nimittele,ei ole varmaan ainoa työpaikka maailmassa jos lopputili tulee,sitten haetaan tietenkin uutta työpaikkaa,mitä nopeammin löytyy,sen parempi.
Tietysti haetaan mutta sen löytyminen on ihan eri asia, tiedät sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.
Se tavallinen työssäkäyväkin voi joutua työttömäksi jo huomenna.
Sitten se etsii toisen työpaikan.
Miten saat tehtyä tästä noin vaikean asian?
"Taas sinä teeskentelet et4t vaihtoehtoja ei ole.
Me voidaan kansallistaa terveydenhuolto ja sähköverkot ja ongelma ratkeaa.
TAI.
Me voidaan sijoittaa valtion yrityksiin, et saadaan jengi töihin.
Sinä olet niin laiska paska ja epärehellinen vätys etten ole kkinä nähnyt, tyhmäkin vielä."
TÄMÄ TÄMÄ TÄMÄ!
Vapaat markkinat ja kapitalistit on epäonnistunut turvaamaan meidän elannon, nyt on aika heittää haihattelijat ttuun edestä ja alkaa töihin.
Mikä on kun porvari estää töihin menon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.
Ja olen työssäkäyvä ihminen.
Hallitus ei ole leikannut työssäkäyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
mut täällä luulaan et jäädään sohvalle nostelemaan tukia vuosiksi.ja voi voi ku tuet on pieniä voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Eli mä olen elättänyt sinuakin jo 24 vuotta ja saman pitäisi jatkua?
Käsittämätöntä kusipäisyyttä, sun pitäisi osoittaa kunnioitusta meille, jotka olemme mahdollistaneet sun loisimisen.
Kaikki tuet pitäisi ottaa pois, kun työttömyys jatkunut 12 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääosin nuorilta kotona asuvilta pois noin satanen netto? Jää 200€/kk TM-tukea.
Ja sitten jos joku haluasi osallistua johonkin koulutukseen tai työharjoitteluun, mutta matka on pidempi, niin nyt siihen ei ole välttämättä varaa vain matkakulujen vuoksi?
Sepä kuulostaakin hyvältä kannusteelta?
🤣 Näitäkö joku osallistuminen muka kiinnostaisi. Ei ole edes itsenäistyminen ja oman asunnon hakeminenkaan kiinnostanut.
Aletaanko puhuun osallistumisesta? MISSÄ ON MEIDÄN 100 000 UUTTA TYÖPAIKKAA MAANPETTURI!?
No mikä estää hakemasta oman vuokraluukun niin ettei vanhempien tulot vaikuta työttömyyskorvaukseen. Ei kai siellä vanhemmilla voi työttömänä loputtomiin asua muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääosin nuorilta kotona asuvilta pois noin satanen netto? Jää 200€/kk TM-tukea.
Ja sitten jos joku haluasi osallistua johonkin koulutukseen tai työharjoitteluun, mutta matka on pidempi, niin nyt siihen ei ole välttämättä varaa vain matkakulujen vuoksi?
Sepä kuulostaakin hyvältä kannusteelta?
🤣 Näitäkö joku osallistuminen muka kiinnostaisi. Ei ole edes itsenäistyminen ja oman asunnon hakeminenkaan kiinnostanut.
Tuo korotetun liikkuvuusavustuksen poisto koskee kyllä ihan kaikenikäisiä, myös itsenäisiä, omassa asunnossaan asuvia ihmisiä, jotka haluaisivat osallistua johonkin, mutta nyt tulee este, kun ei ole varaa matkoihin.
Ja jos määräys osallistua tulee viranomaiselta, niin seurauksena on sitten vain paheneva taloustilanne. Tai karenssi kieltäytymisestä.
Suo siellä, vetelä täällä..
Mietitäänpäs pikkuisen noita sanavalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Aina joku kertoo totuudenkin,kiitos siitä ,näin me veronmaksajatkin asian näemme,ilman tuskia tuet on poistettava.
Sä löysit totuuden omasta tekstistäs, ylläri et hallituksen palkallinen apina on ihan samanlainen kyvytön pelle ja narsistinen valehtelija kuin pomonsakkin, hyi ttu, onneks sun suku päättyy suhun.
Olet väärässä tässäkin,lapsia on,joten suku jatkuu,koulutettua ja ahkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän päättäjät luulee että ihmiset ovat työttömiä tahallaan?
Ne on varmaan lukeneet vauvapalstaa, täällähän niitä lusmuilijoita ja kieroilijoita on pilvin pimein, oikein leuhkitaan sillä.
Ne päättäjien palkalliset apinathan moista täälä teeskentelee...
Ja vielä niin laiskasti ettei jää kenellekkään epäselväks kieroilu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Osa-aikatyöläinenkin on tavallinen työssäkäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Varmaan siksi kun töitä ei ole
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Musta-valkoisuus on helppoa. Ei tarvitse käyttää energiaa ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.
Ja olen työssäkäyvä ihminen.
Mitä? Eikö suuri ja mahtava AY-järjestö/liitto ole saanut palkkaasi kohdilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Eli mä olen elättänyt sinuakin jo 24 vuotta ja saman pitäisi jatkua?
Käsittämätöntä kusipäisyyttä, sun pitäisi osoittaa kunnioitusta meille, jotka olemme mahdollistaneet sun loisimisen.
Kaikki tuet pitäisi ottaa pois, kun työttömyys jatkunut 12 kk.
En osoita mitään kunnioitusta kun minua ei vaan työ kiinosta raada itse niinpaljon kun haluat ihan sama.tuet juoksee kyl ja kotona kivaa.
Joo kiitos vaan. Suomen työttömyys on kasvanut huimaa vauhtia tämän hallituksen aikana, vaikka Satonen lupasi 100 000 työpaikkaa lisää? Missä ne työpaikat nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Tuo työllistymisedistymisen korotusosan poisto on kyllä suuri virhe! Kuka enää mihkään sellaiseen enää vapaaehtoisesti sitten menee? Ilmaisorjien aika..
Millonkohan NS. Oikeista asioista ihmiset maalaa eduskunnan pylväät punaiseksi, kun ihmiset kuolee nälkään ja ovat kodittomia?
Verenimijät toden totta..
Asioihin pitää kannustaa, rangaistus tuskin tuo haluttua tulosta..
Jengi muutenkin jo ihan sekaisin, väkivaltaa ja rikoksia lisääntynyt..
Mitäs Eun ihmisoikeudet näiden jälkeen toteutuu...
Hohhoijaa... Toivottavasti tulee isosti moittia ja uhka sakko lappu ihmisoikeustuomioistuimelta!
Melkoista horinaa. Hyvä vain poistaa se lisäosa, niin ehkä ihmiset eivät enää mene ilmaistöihin yrityksille ja yritykset joutuvat oikeasti palkkaamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on hirvee ihminen ja koko hallitus
asiaa jes jes tätä on odotettu.
Tämän päivän työläinen voi olla huomisen päivän työtön.
Kuinkahan monta kertaa vihervassari vielä jaksaa spämmätä saman aloituksen.