Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on hirvee ihminen ja koko hallitus
asiaa jes jes tätä on odotettu.
Tärähtäneistö on itkenyt aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääosin nuorilta kotona asuvilta pois noin satanen netto? Jää 200€/kk TM-tukea.
Ja sitten jos joku haluasi osallistua johonkin koulutukseen tai työharjoitteluun, mutta matka on pidempi, niin nyt siihen ei ole välttämättä varaa vain matkakulujen vuoksi?
Sepä kuulostaakin hyvältä kannusteelta?
🤣 Näitäkö joku osallistuminen muka kiinnostaisi. Ei ole edes itsenäistyminen ja oman asunnon hakeminenkaan kiinnostanut.
Aletaanko puhuun osallistumisesta? MISSÄ ON MEIDÄN 100 000 UUTTA TYÖPAIKKAA MAANPETTURI!?
vaikka tulis miljoona työpaikkaa niin jotenkin noita sohvalla makaajia on aina min 200 000kpl kun tuet sen mahdollistaa.
Osaatko sinä saatanan nilviäinen puhua aiheessa olleenkaan, syyttelet muita mielikuvituspohjalta ja teeskentelet keskustelevasi, tun kuvottava älyllisesti imbesilli maanpetturi, olisit saatana hiljaa jos et mitään tiedä etkä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Korjataan nyt taas,ei leikata,annetaan vain hieman vähemmän,käytetään oikeita termejä.
Olet aivan oikeassa, näin se todellisuudessa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjataan nyt taas,ei leikata,annetaan vain hieman vähemmän,käytetään oikeita termejä.
Vttu minä olen koko ikäni maksanut veroja, paljon, niistä turvaverkoista.
Korjataan nyt taas, ei anneta vähemmän, ei korjatata vaan VARASTETAAN, käytetään oikeita termejä tun maanpetturi.
Tämä!
Minulla on kova ikävä rehellisiä miehiä, kostuu ja herkistyy yhtäaikaa, mä luulin teitä sukupuuttoon kuolleiks. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Aina joku kertoo totuudenkin,kiitos siitä ,näin me veronmaksajatkin asian näemme,ilman tuskia tuet on poistettava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän päättäjät luulee että ihmiset ovat työttömiä tahallaan?
Iso osa työttömistä on.
Eiköhän myös päättäjät tuosta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, näin se todellisuudessa menee.
Nyt sinä stnan luuseri onnittelet itseäsi veltoin rantein kun kukaan muu ei enää ole ja nyt alkaa lynkkausmieliala valtaan alaa?
Vierailija kirjoitti:
Vahva -ja välittävä Suomi.
Ei ole koskaan ollut,on vain unelmia ja velkaa.
Ei noista persujen puheista tarvitse hei välittää. Älkää olko missään tekemisissä niiden kanssa ja välttäkää kontaktia kaikissa tilanteissa niin ei niistä harmia ole. Ei kannata ruokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääosin nuorilta kotona asuvilta pois noin satanen netto? Jää 200€/kk TM-tukea.
Ja sitten jos joku haluasi osallistua johonkin koulutukseen tai työharjoitteluun, mutta matka on pidempi, niin nyt siihen ei ole välttämättä varaa vain matkakulujen vuoksi?
🤣 Näitäkö joku osallistuminen muka kiinnostaisi. Ei ole edes itsenäistyminen ja oman asunnon hakeminenkaan kiinnostanut.
Aletaanko puhuun osallistumisesta? MISSÄ ON MEIDÄN 100 000 UUTTA TYÖPAIKKAA MAANPETTURI!?
vaikka tulis miljoona työpaikkaa niin jotenkin noita sohvalla makaajia on aina min 200 000kpl kun tuet sen mahdollistaa.
<
itke kela pelle itke.
Yllätyitkö?
Jos uutta velkaa otetaan joka vuosi 12 miljardia, niin menoja pitää vähentää. Jos tämän suomentaisi sinullekin, niin sehän tarkoittaa samaa kuin että yrittäkää työikäiset kansalaiset tulla toimeen omillanne ja maksakaa veroja. Normaali ihmiselle tämä ei ole ongelma.
Jos taas olet sohvanvaltaaja, niin kannattaa varautua siihen että jossain vaiheessa se sohva lähtee alta. Ja tämä on ihan ok, koska ei valtion tehtävä ole elättää ideologisesti saamattomia ihmisiä. Jos olet opiskelija, vammainen tai vanhus, niin tämä onkin sitten vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.
turpa kiinni mulle on mä olen ollu työttömänä jo 24 vuotta ja tykkään aamulla rauhassa keitellä kahvia ja katella telkkarii joten tunge työs anuksees.
Aina joku kertoo totuudenkin,kiitos siitä ,näin me veronmaksajatkin asian näemme,ilman tuskia tuet on poistettava.
Sä löysit totuuden omasta tekstistäs, ylläri et hallituksen palkallinen apina on ihan samanlainen kyvytön pelle ja narsistinen valehtelija kuin pomonsakkin, hyi ttu, onneks sun suku päättyy suhun.
Vierailija kirjoitti:
Ne on varmaan lukeneet vauvapalstaa, täällähän niitä lusmuilijoita ja kieroilijoita on pilvin pimein, oikein leuhkitaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa työttömistä on.
Eiköhän myös päättäjät tuosta tiedä.
huviksee juovat kaupan edessä kaljaa vuodesta toiseen eikä ikinään töissä ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.
Ja olen työssäkäyvä ihminen.
Minä olen työtön enkä saanut koska pitäisi myydä omistusasunto ensin. Kenelle? Ja missä mää sitte asun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu minä olen koko ikäni maksanut veroja, paljon, niistä turvaverkoista.
Korjataan nyt taas, ei anneta vähemmän, ei korjatata vaan VARASTETAAN, käytetään oikeita termejä tun maanpetturi.
Miten varastetaan jotain, jota ei vielä ole?
Elikkä ei sinulta voi varastaa, kun sinä et ole niitä tukia saanut.
Jatkossa sinä saat vaan hieman vähemmän.
Jos ei miellytä, niin saat ihan vapaasti keksiä toimenpiteitä, millä lisätä tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
vituttaako jo leikkaukset laiska kela pelle?
Vierailija kirjoitti:
Yllätyitkö?
Jos uutta velkaa otetaan joka vuosi 12 miljardia, niin menoja pitää vähentää. Jos tämän suomentaisi sinullekin, niin sehän tarkoittaa samaa kuin että yrittäkää työikäiset kansalaiset tulla toimeen omillanne ja maksakaa veroja. Normaali ihmiselle tämä ei ole ongelma.
Jos taas olet sohvanvaltaaja, niin kannattaa varautua siihen että jossain vaiheessa se sohva lähtee alta. Ja tämä on ihan ok, koska ei valtion tehtävä ole elättää ideologisesti saamattomia ihmisiä. Jos olet opiskelija, vammainen tai vanhus, niin tämä onkin sitten vähän eri juttu.
Taas sinä teeskentelet et4t vaihtoehtoja ei ole.
Me voidaan kansallistaa terveydenhuolto ja sähköverkot ja ongelma ratkeaa.
TAI.
Me voidaan sijoittaa valtion yrityksiin, et saadaan jengi töihin.
Sinä olet niin laiska paska ja epärehellinen vätys etten ole kkinä nähnyt, tyhmäkin vielä.
No tuohan on ihan hyvä juttu, jos asuu vanhemmilla niin mihin se rahaa niin paljon tarttee? Ilmaiseksi asuu kuitenkin.
Huh, minä jos säikähdin, että perus tytöttömyyskorvaus pienenisi, mutta onneksi ei.
Intistäkin pois,mokomat kännykkäriippuvaiset.