Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikatyötäni teen kuitenkin niin paljon kuin saan vuoroja vaikkei se rahallisesti juurikaan hyödytä. Lokakuulle onkin mulle poikkeuksellisen paljon vuoroja tullut kun äsken katsoin.
Kyllähän se meitä kaikkia hyödyttää: sinä et nostele tukia niin paljon, kun teet työtä.
Eli kun nyt pääsin työvoimakoulutukseen, niin vuoden vaihteessa menetän sen viisi euroa per päivä. Just. Sillähän se suomi nousee. Kuka saatanan ääliö on äänestänyt nämä valtaan??!!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen taloudessa on ollut nollakasvu jo 17 vuotta kun normaali olisi jotain 4 - 5 prosentin luokkaa joten miten paljon täällä pitäisi maksaa tukia verorahoista? Suomella on myös suuri velkaongelma.
Suomen tilanne on erittäin vakava jota moni ei ymmärrä tai halua ymmärtää.
Ymmärtänet itsekin, että kun ihmiset ei saa töitä eikä tukia, seuraa myös hyvin kalliita ongelmia? Se ei ole mikään taikaratkaisu että annetaan vaan työttömien nääntyä ojaan. Yhteiskunnan turvattomuus, rikollisuus, lapsiperheköyhyys ja terveyden rapistuminen tulevat yhteiskunnalle kalliiksi kymmenien vuosien ajan.
No ei kait tämä nykymeininkikään mikään kestävä ole? Keskiluokka maksaa kaiken ja köyhtyy itse, kun pitää työkyvyttömien/haluttomien yhä kasvavia vaatimuksia rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen taloudessa on ollut nollakasvu jo 17 vuotta kun normaali olisi jotain 4 - 5 prosentin luokkaa joten miten paljon täällä pitäisi maksaa tukia verorahoista? Suomella on myös suuri velkaongelma.
Suomen tilanne on erittäin vakava jota moni ei ymmärrä tai halua ymmärtää.
Ymmärtänet itsekin, että kun ihmiset ei saa töitä eikä tukia, seuraa myös hyvin kalliita ongelmia? Se ei ole mikään taikaratkaisu että annetaan vaan työttömien nääntyä ojaan. Yhteiskunnan turvattomuus, rikollisuus, lapsiperheköyhyys ja terveyden rapistuminen tulevat yhteiskunnalle kalliiksi kymmenien vuosien ajan.
No ei kait tämä nykymeininkikään mikään kestävä ole? Keskiluokka maksaa kaiken ja köyhtyy itse, kun pitää työkyvyttömien/haluttomien yhä kasvavia vaatimuksia rahoittaa.
Ei ole ei - paukut pitäisikin laittaa siihen, että syntyisi työpaikkoja ja ihmiset pääsisi viimein töihin! Mä olen ollut kohta vuoden työttömänä ja siinä missä vuosi sitten kaikkiin paikkoihin oli 100-200 hakijaa, nyt on 300-500.
Se tilanne ei helpotu sillä, että työttömyyskorvausta leikataan.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Antaisitko sinä työpaikkasi jollekin työttömälle? Suomessa on noin 300 000 työtöntä ja 60 000 työpaikkaa. Ihan ei kaikille riitä, ellei jo töissä olevat luovuta omia työpaikkojaan. Työpaikat kiertämään. Töissä saa olla vain 5 vuotta kerrallaan ja sitten taas 5 vuotta työttömänä. Pääsee kaikki nauttimaan tuosta työttömuuden ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"et hirveen kauvan ainakaa syö kun naamasta veri lentää."
Et sinä tähänkään asti ole minulle mitään mahtanut, uhotaan kyllä mutta sisällä on pelkkä tuhnu. : ]
missä voitais nähdä?.koita ekaks päästä sohvalta ylös katsotaan sit.onko kiva olla köyhä`?
Älä nyt jaksa, meinaat et sä lähtisit tappeleen mun kans? Joku päästä vialla oleva hoitsu joka luulee olevansa korvaamaton perjantqipullon napsuttua? :' D
Minä olen ollut ihan liian monta kertaa seisoskelemassa tyhjällä parkkipaikalla tommosta kolisevaa kattilaa joka ei ikinä saavu oikeasti paikalle.
oot tyhmä sen näkee .mut ootko tapellut muita kun pentuja vastaa en ole hoitsu vaan mulla normi yrittäjä.
Mistä hankit sun yrittäjän? Se, joka hoitaa raha-asioita puolestasi ei valitettavasti ole yrittäjä, vaan edunvalvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"et hirveen kauvan ainakaa syö kun naamasta veri lentää."
Et sinä tähänkään asti ole minulle mitään mahtanut, uhotaan kyllä mutta sisällä on pelkkä tuhnu. : ]
missä voitais nähdä?.koita ekaks päästä sohvalta ylös katsotaan sit.onko kiva olla köyhä`?
Älä nyt jaksa, meinaat et sä lähtisit tappeleen mun kans? Joku päästä vialla oleva hoitsu joka luulee olevansa korvaamaton perjantqipullon napsuttua? :' D
Minä olen ollut ihan liian monta kertaa seisoskelemassa tyhjällä parkkipaikalla tommosta kolisevaa kattilaa joka ei ikinä saavu oikeasti paikalle.
oot tyhmä sen näkee .mut ootko tapellut muita kun pentuja vastaa en ole hoitsu vaan mulla normi yrittäjä
ug ug kela mies.
"oot viissii venäläinen ku olet tottutunut köyhyyteen ja kurjuuteen .kohta voit viettää kunnon getto elämää ja minä vaan vaurastun tosin voin palkata jonkun hoitelemaankin tollasen pummin."
Näinkö meinaat? Tiäks minä saan rahaa siitä itse jos myyn tekaistun velan heimolaisille sun nimissä ja sun normaali elämä loppuu siihen, kuulusteluissa minä en tiedä enkä ymmärrä mitään, saat selvitellä yksin sitä umpisolmua mikä oli ennen sun elämä.
Me ei pentu nyrkkeillä samassa sarjassa. : ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jonkun mielestä persut on kansan puolella?
Persuista tulee marginaalipuolue seuraavissa vaaleissa. EU- vaalien tappio on pientä seuraaviin vaaleihin verrattuna.
kannatus on pysynyt samana jo pitkään joten saat haaveilla.hyvä että lusmuja pakotettaan töihin.eli hyviä päätöksiä hallitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Antaisitko sinä työpaikkasi jollekin työttömälle? Suomessa on noin 300 000 työtöntä ja 60 000 työpaikkaa. Ihan ei kaikille riitä, ellei jo töissä olevat luovuta omia työpaikkojaan. Työpaikat kiertämään. Töissä saa olla vain 5 vuotta kerrallaan ja sitten taas 5 vuotta työttömänä. Pääsee kaikki nauttimaan tuosta työttömuuden ilosta.
Voi kuule,työpaikkoja kyllä on mutta kun ei kelpaa.Täyttäkää ne 60 tuhatta paikkaa ja valittakaa sitten että töitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule,työpaikkoja kyllä on mutta kun ei kelpaa.Täyttäkää ne 60 tuhatta paikkaa ja valittakaa sitten että töitä ei ole.
Mhm...tääkin rautalanka on väännetty jo miljoona kertaa, mutta kyllähän sinä tiedät valehtelevasi, sivuutat vastaukset ja jatkat saman mantran jankkaamista.
Hallitus on palkannu maailman kehitysvammaisimman apinan tanssiin puolestaan tänne vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
lisää vaa leikkauksia paskaporukalle.
kommentti ilmiannettu täysin asiattomana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on hirvee ihminen ja koko hallitus
Ne tarvii lisää punaista pylväisiin kuvastamaan hallituksen ideologiaa.
Ja pari hakaristiä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs niitä duuneja on???
Kyllä niitä löytyy,minuakin eläkeläistä pyydettiin takaisin töihin kun ei ole tekijöitä.Olen 65-vuotias.En mennyt ,toivottavasti joku nuorempi viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mhm...tääkin rautalanka on väännetty jo miljoona kertaa, mutta kyllähän sinä tiedät valehtelevasi, sivuutat vastauks
Apinoita ovat ne luuserit jotka ei saa työpaikkaa.Minä olen 65- vuotias ja soitettiin ja pyydettiin töihin.Kun ei ole tekijöitä.Edelleenkin,miksi 60 tuhatta työpaikkaa on tayttämättä?Koska lusmuille ei kelpaa.
missä ihmeen ruputöissä te olette jos ei rahat riitä edes vuokraan ja ruokaan? Itse ihan duunari/haalari hommissa ja 5500-6000e/kk saan plus ylityöt jos niitä löytyy. Koulutetut tuttavat tienaakin sitten jo 10k+
Vierailija kirjoitti:
missä ihmeen ruputöissä te olette jos ei rahat riitä edes vuokraan ja ruokaan? Itse ihan duunari/haalari hommissa ja 5500-6000e/kk saan plus ylityöt jos niitä löytyy. Koulutetut tuttavat tienaakin sitten jo 10k+
Älä nyt höpötä. Istu alas, aikuiset puhuu.
"Apinoita ovat ne luuserit jotka ei saa työpaikkaa.Minä olen 65- vuotias ja soitettiin ja pyydettiin töihin.Kun ei ole tekijöitä.Edelleenkin,miksi 60 tuhatta työpaikkaa on tayttämättä?Koska lusmuille ei kelpaa."
Missään kohtaa et miettiny miksi ei ole tekijöitä, päätit vaan omahyväisyyttäs et se on varmaan siks et sinä olet niin erinomainen ja muut luusereita, eikä kertaakaan käyny mielessä että onkohan tää mun ajatus nyt ihan luokattoman tyhmä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Pasi 12 wee tuli osallistuun myös, mees kattoon bionicleja, perjantai valuu hukkaan täälä!
Ei monessa muussa EU-maassa ole läheskään tällaista tukijärjestelmää kuin täällä. Joutaakin leikata.