Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten?
Ei noilla ole mitään vaikutusta tavalliseen työssäkäyvään.
On, koska tulee potkulaki tämän vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Antaisitko sinä työpaikkasi jollekin työttömälle? Suomessa on noin 300 000 työtöntä ja 60 000 työpaikkaa. Ihan ei kaikille riitä, ellei jo töissä olevat luovuta omia työpaikkojaan. Työpaikat kiertämään. Töissä saa olla vain 5 vuotta kerrallaan ja sitten taas 5 vuotta työttömänä. Pääsee kaikki nauttimaan tuosta työttömuuden ilosta.
Suurella osalla työttömistä on vakavia psyykkisiä ongelmia sekä huono yleiskunto ja ammattitaidon puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ;laiskat lusmut oikeisiin töihin ja kaikki vaapaamatkustajat ja koko Elokapinan hörhöjengi.KANNATAN:)
Antaisitko sinä työpaikkasi jollekin työttömälle? Suomessa on noin 300 000 työtöntä ja 60 000 työpaikkaa. Ihan ei kaikille riitä, ellei jo töissä olevat luovuta omia työpaikkojaan. Työpaikat kiertämään. Töissä saa olla vain 5 vuotta kerrallaan ja sitten taas 5 vuotta työttömänä. Pääsee kaikki nauttimaan tuosta työttömuuden ilosta.
Suurella osalla työttömistä on vakavia psyykkisiä ongelmia sekä huono yleiskunto ja ammattitaidon puute.
Eli, ne ei ole työkykyisiä?
Onko työpaikka työkyvyttömän oikea osoite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, ne ei ole työkykyisiä?
Onko työpaikka työkyvyttömän oikea osoite?
Äijä droppaa vaikeampia puzzleja persuille kun mitä ne on koskaan keksiny kysyä iteltään. :' D
Vierailija kirjoitti:
Soppatykit kaduille ja leipää
Nääh, ei me aleta mihinkään old school fiilistelyyn, tää on luokkasotaa tulevaisuudessa, sä vaan haveilet tommosesta kun sulla ei ole sielua eikä mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.
Ja olen työssäkäyvä ihminen.
kuinka voit saada toimeentulotukea jos käyt töissä?
Vierailija kirjoitti:
missä ihmeen ruputöissä te olette jos ei rahat riitä edes vuokraan ja ruokaan? Itse ihan duunari/haalari hommissa ja 5500-6000e/kk saan plus ylityöt jos niitä löytyy. Koulutetut tuttavat tienaakin sitten jo 10k+
Ota rööki ja kalja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pitänyt ensimmäistä kertaa elämässäni hakea tänä syksynä toimeentulotukea, kiitos leikkausten.
Et kai sä tosissaan luule että vaan työttömät ln toimeentulotuen varassa?
Kohta pitää mennä jo dyykkaamaan ruokaa roskiksista pakastimeen tätä menoa.Sekä kauppojen ja liikkeiden ilmaiskahveille ja ruuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi 12wee tuli taas osallistuun, nää toivottavasti opetetaan sulle koulussa, nyt on aika mennä hammaspesulle ja suunnata rauhottuun et pystyt sit nukahtaan ennen ihan yötä, haleja sinne!
Etenkin nuoret, vastavalmistuneet ja työttömät ajetaan kohta tilanteeseen jossa ei ole edes taloudellisesti kannattavaa mennä sinne töihin. Tätäkö haluttiin?
Jouluna on jo 400 000 työttömän raja rikki, koko ajan potkuja ja YT-neuvotteluja ja kukaan ei ole turvassa.
Yrityksillä ei ole varaa palkata juuri ketään konkurssiaallon kourissa. Vahva ja välittävä Suomi!
No, kohta saa irtisanoa pitkään kahvitauolla istuvat ja saikuttajat myös julkisella.
Niin tuet leikataan ja toimeentulotukeen tulee työvelvoite.
Käsittelyssä on tällä hetkellä paikallinen sopiminen eli saa tehdä työsopimuksen tessiä alemmalla palkalla ja moni ottaa varmaan mielummin sen kuin menee toimeentulotuella töihin.
Agenda etenee. Eliitille orjia.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho sanoo tv- mainoksessa, että Persut on tavallisten ihmisten puolue......Persut haluaa tavallisten ihmisten äänet, mutta ei aja tavallisten ihmisten asioita. Nauravat tyhmille äänestäjille, jotka äänestivät heitä.
Et taida olla ihan perillä mistä syystä ihmiset persuja äänestävät...
On ihan hyvä että tukipummi eliitti ottaa myös osaa talouden säästökuuriin. Miksi toisten rahoilla elävät hyödyttömien kansalaisten pitäisi vaan antaa juhlia ja lomailla kun toiset raatavat. Ainakin ansiosidonnainen lepäilyraha pitää lopettaa heti.
Potkulaki on käsittelyssä. Kohta saa irtisanoa helposti kenet tahansa.