Lisää leikkauksia asumistukeen ja työttömyystukiin!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"et hirveen kauvan ainakaa syö kun naamasta veri lentää."
Et sinä tähänkään asti ole minulle mitään mahtanut, uhotaan kyllä mutta sisällä on pelkkä tuhnu. : ]
missä voitais nähdä?.koita ekaks päästä sohvalta ylös katsotaan sit.onko kiva olla köyhä`?
Älä nyt jaksa, meinaat et sä lähtisit tappeleen mun kans? Joku päästä vialla oleva hoitsu joka luulee olevansa korvaamaton perjantqipullon napsuttua? :' D
Minä olen ollut ihan liian monta kertaa seisoskelemassa tyhjällä parkkipaikalla tommosta kolisevaa kattilaa joka ei ikinä saavu oikeasti paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho sanoo tv- mainoksessa, että Persut on tavallisten ihmisten puolue......Persut haluaa tavallisten ihmisten äänet, mutta ei aja tavallisten ihmisten asioita. Nauravat tyhmille äänestäjille, jotka äänestivät heitä.
Eivät tavalliset ihmiset ole mitään tukilusmuja vaan työllään itsensä elättäviä. Olen tyytyväinen hallituksen toimintaan ja toivottavasti lusmuilta leikataan vielä lisää.
Se tavallinen työssäkäyvä ihminen muuttuu pitkän työuran jälkeen lusmuksi kun joutuu yllättäen työttömäksi?
ja etsii uuden työn eikä makaa vuosi tolkulla sohvalla tukia nostellen.siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho sanoo tv- mainoksessa, että Persut on tavallisten ihmisten puolue......Persut haluaa tavallisten ihmisten äänet, mutta ei aja tavallisten ihmisten asioita. Nauravat tyhmille äänestäjille, jotka äänestivät heitä.
Eivät tavalliset ihmiset ole mitään tukilusmuja vaan työllään itsensä elättäviä. Olen tyytyväinen hallituksen toimintaan ja toivottavasti lusmuilta leikataan vielä lisää.
Se tavallinen työssäkäyvä ihminen muuttuu pitkän työuran jälkeen lusmuksi kun joutuu yllättäen työttömäksi?
ja etsii uuden työn eikä makaa vuosi tolkulla sohvalla tukia nostellen.siinä ero.
Se on pakko maata kun mihinkään ei palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"et hirveen kauvan ainakaa syö kun naamasta veri lentää."
Et sinä tähänkään asti ole minulle mitään mahtanut, uhotaan kyllä mutta sisällä on pelkkä tuhnu. : ]
missä voitais nähdä?.koita ekaks päästä sohvalta ylös katsotaan sit.onko kiva olla köyhä`?
Älä nyt jaksa, meinaat et sä lähtisit tappeleen mun kans? Joku päästä vialla oleva hoitsu joka luulee olevansa korvaamaton perjantqipullon napsuttua? :' D
Minä olen ollut ihan liian monta kertaa seisoskelemassa tyhjällä parkkipaikalla tommosta kolisevaa kattilaa joka ei ikinä saavu oikeasti paikalle.
oot tyhmä sen näkee .mut ootko tapellut muita kun pentuja vastaa en ole hoitsu vaan mulla normi yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömille ei ole töitä.
Valtionyrityksissä ois, saatais itse vielä päättää mihin rahat menee ja ketä palkataan.
Mikä on kun ei työ maistu luuserille HÄ!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko maata kun mihin
no makaat sit vähän pienemmällä rahalla.
Se jos työpaikkoja muka on ja pakotuskeinotkaan ei saa näitä meidän työttömiä töihin niin sen pitäis kertoa jotain, ei ne ole työttömiä, ne on sairaita ihmisiä joita ei päästetä eläkkeelle koska meidän narsistinen ja kylmä systeemi on tehnyt niitä sairaita liikaa.
"oot tyhmä sen näkee .mut ootko tapellut muita kun pentuja vastaa en ole hoitsu vaan mulla normi yrittäjä"
Selvä herra mulla normi yrittäjä. Minä olen se tyhmä.
Jos täälä oikeasti mentäisiin töihin eikä aina vaan hyysättäis tommosia aivovammasia nepovauvoja niin minä söisin sut elävältä.
Ihan niinkun teen nytkin.
"Multa leikattiin asumistukea 100€ ja sain 250€ enemmän toimeentulotukea kuin normaalisti eli asumistuen leikkaus oli mulle vain positiivinen asia."
Siis mikä se positiivinen asia tässä on? Sun tulot ei oo muuttunut miksikään. Saat edelleen toimeentulotukea eli sun tulot on yhtä suuret kuin aina ennenkin. Toimeentulotuen perusosan määrä ei ole muuttunut. Jos saat 250 euroa enemmän toimeentulotukea, niin se tarkoittaa vain sitä että sulla on tuloja 250 euroa vähemmän tai menoja 250 euroa enemmän.
hallitus esittää leikkausta yleiseen asumistukeen 1.1.2025 alkaen
oi tätä onnen päivää. me juhlitaan tätä aamuun asti.eikä muuten raha lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka miten etsii niin ei välttämättä kukaan palkkaa eli ei välttämättä ole muuta vaihtoehtoa kuin maata ja nostella tukia.
"no makaat sit vähän pienemmällä rahalla."
Se ei riitä siihen enää, me aktivoiduttiin.
Nyt kun ollaan aktivamoituneita niin onks sulla mitään mielipidettä?
Aletaaks takavarikoimaan rikkaiden omaisuutta vai aletaaks yrittäjiks myymällä lasipölyä sun kakaroille koksuna?
Vierailija kirjoitti:
"oot tyhmä sen näkee .mut ootko tapellut muita kun pentuja vastaa en ole hoitsu vaan mulla normi yrittäjä"
Selvä herra mulla normi yrittäjä. Minä olen se tyhmä.
Jos täälä oikeasti mentäisiin töihin eikä aina vaan hyysättäis tommosia aivovammasia nepovauvoja niin minä söisin sut elävältä.
Ihan niinkun teen nytkin.
sä et syö kohta oikeen mitään kun tukia leikataan. buaha haaa.
Vierailija kirjoitti:
"no makaat sit vähän pienemmällä rahalla."
Se ei riitä siihen enää, me aktivoiduttiin.
Nyt kun ollaan aktivamoituneita niin onks sulla mitään mielipidettä?
Aletaaks takavarikoimaan rikkaiden omaisuutta vai aletaaks yrittäjiks myymällä lasipölyä sun kakaroille koksuna?
saat vammais tukea edelleen.no hätä.
"Kunhan riittää nälkää vilua ja kurjuutta"
-Suomalainen lammas-
"No vaikka miten etsii niin ei välttämättä kukaan palkkaa eli ei välttämättä ole muuta vaihtoehtoa kuin maata ja nostella tukia."
Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, yks semmonen matalan kynnyksen työ on painaa karttoja mihin on yhdistelty verotiedoista omaisuutta ja puhelinluettelosta lokaatioita ja myydä niitä paikallisissa räkälöissä jännä miehille.
Näitä on vaikka mitä ja pysytään ihan laillisen äärellä, mitä se mulle kuuluu mitä niillä kartoilla tehdään.
Mitä pitemmälle tää natsî meno menee, sitä enemmän mä alan droppaan näitä vinkkejä ympäri sosiaalista mediaa, jos yhteiskunta ei auta mun omia, minä autan, lain rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
"Multa leikattiin asumistukea 100€ ja sain 250€ enemmän toimeentulotukea kuin normaalisti eli asumistuen leikkaus oli mulle vain positiivinen asia."
Siis mikä se positiivinen asia tässä on? Sun tulot ei oo muuttunut miksikään. Saat edelleen toimeentulotukea eli sun tulot on yhtä suuret kuin aina ennenkin. Toimeentulotuen perusosan määrä ei ole muuttunut. Jos saat 250 euroa enemmän toimeentulotukea, niin se tarkoittaa vain sitä että sulla on tuloja 250 euroa vähemmän tai menoja 250 euroa enemmän.
Ainakaan lokakuussa ei ole yhtään vähempää tuloja eikä enempää menoja. Niin tai näin niin lasken sen että lopetin tupakan polton siten että mulla on 300€ /kk enemmän rahaa laittaa johonkin muuhun eli tavallaan se kompensoi leikkauksia kun tietyllä tapaa ajattelee
Vierailija kirjoitti:
"No vaikka miten etsii niin ei välttämättä kukaan palkkaa eli ei välttämättä ole muuta vaihtoehtoa kuin maata ja nostella tukia."
Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, yks semmonen matalan kynnyksen työ on painaa karttoja mihin on yhdistelty verotiedoista omaisuutta ja puhelinluettelosta lokaatioita ja myydä niitä paikallisissa räkälöissä jännä miehille.
Näitä on vaikka mitä ja pysytään ihan laillisen äärellä, mitä se mulle kuuluu mitä niillä kartoilla tehdään.
Mitä pitemmälle tää natsî meno menee, sitä enemmän mä alan droppaan näitä vinkkejä ympäri sosiaalista mediaa, jos yhteiskunta ei auta mun omia, minä autan, lain rajoissa.
Tätä mä just meinaan, mä en ymmärrä miten noi uskaltaa kokoajan yllyttää sua. : x
Minulla ei ole mitään tukien leikkaamista vastaan. Kunhan saan vastineeksi työpaikan.