Onko nämä mielestäsi pienikokoisen naisen mittoja?
Kommentit (31)
Normaalikokoisen. Mun mitat on suunnilleen nuo, olen 167 cm pitkä. En pidä itseäni pienenä enkä isona, vaan normaalikokoisena.
Iso pylly suhteessa painoon. Vaikuttaa päärynävartalolta.
Itselläni samat mitat ja olen 168 cm pitkä ja painan hieman vähemmän. Olen täysin normaalipainoinen, mutta moni on sanonut minua laihaksi tai hentoiseksi.
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Olen 153 cm pitkä. Pidän itseäni pienikokoisena.
Nykyaikana aika normaali tai pienehkö. Omat mitat on 8cm/kg vähemmän, paitsi rinnanympärys on 83. Vaatteissa käytän xs.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa painoon?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että iso pylly suhteessa rinnanympärykseen? Päärynähän tuo on, mutta ei sitä painosta näe.
Painoon. 59 ei ihan älyttömästi ole. Koska vyötärö on 70cm, ei henkilö ole pötkö tai omena. Rinnanympärys on normaalihko naisellinen, muttei iso. Pylly on kuitenkin melkein metrinen, selvästi alapääpainotteinen ruumiinrakenne. Jos lihottaa, päärynämuoto korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Painoon. 59 ei ihan älyttömästi ole. Koska vyötärö on 70cm, ei henkilö ole pötkö tai omena. Rinnanympärys on normaalihko naisellinen, muttei iso. Pylly on kuitenkin melkein metrinen, selvästi alapääpainotteinen ruumiinrakenne. Jos lihottaa, päärynämuoto korostuu.
Metri ei ole erityisen iso.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lantionympärys ei ole kyllä suuri, mutta suhteessa rinnanympärykseen se kyllä viittaa vähän päärynämallisuuteen. Kokonaisuudessaan kuitenkin ihan hoikasta naisesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Voin kertoa, että et ole. Kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Lyhyt olet, mutta pyöreä.
Sanon tämän omakohtaisella kokemuksella, koska vielä vuoden alussa itse olin 75 kg (olen 161 cm pitkä tai no lyhyt).
Ei ole. Mulla 94-78-94, 165/60. Olen täysin normaalikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Minä pidän sinua lihavana. Kuten varmasti moni muukin ihminen jolla on toimivat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mulla 94-78-94, 165/60. Olen täysin normaalikokoinen.
Ja paljon noita annettuja mittoja isompi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lantionympärys ei ole kyllä suuri, mutta suhteessa rinnanympärykseen se kyllä viittaa vähän päärynämallisuuteen. Kokonaisuudessaan kuitenkin ihan hoikasta naisesta kyse.
Päärynämallisuuteen vaikuttaa rinnanympärystä enemmän hartioiden leveys. Itse olen lantio 92, vyötärö 64 ja rinnanympärys 82. Hartiat ovat suorat ja leveät, jonka takia lantio ei näytä erityisen leveältä. Ja takapuoli voisi olla vähän suurempikin.
Pitkälle naiselle hoikan mitat ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Aika normaalihan tuo on. Pienuuteen kuuluu yleensä pituus, jos noilla mitoilla 184- senttinen, niin ei kovin pienikokoinen ole hoikkuudestaan riippumatta.
No nyt täytyy sanoa että jos on noin pitkä nainen noilla mitoilla niin täytyy olla hyvin hoikka ja siro rakenteellisesti.
Jos taas on 150cm niin ihan normaalivartaloinen noilla mitoilla.
Aika normaalihan tuo on. Pienuuteen kuuluu yleensä pituus, jos noilla mitoilla 184- senttinen, niin ei kovin pienikokoinen ole hoikkuudestaan riippumatta.