Onko nämä mielestäsi pienikokoisen naisen mittoja?
Kommentit (31)
Ei ole. Vaimo on 154 pitkä ja vyötärönympärys on 59 senttiä ja painoa 47 kiloa, eikän hänkään katukuvassa erityisen pieneksi erotu.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni samat mitat ja olen 168 cm pitkä ja painan hieman vähemmän. Olen täysin normaalipainoinen, mutta moni on sanonut minua laihaksi tai hentoiseksi.
Oli pakko kokeilla itsekin, ja lähes samoilla mitoilla (paitsi vyötärö 73cm) olen 165cm ja 65,5kg.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Olen 153 cm pitkä. Pidän itseäni pienikokoisena.
Olet pienikokoinen vain pituudeltasi. Minulla lähes samat mitat, rinnan- ja lantionympärys vähän isompi, mutta olen 179cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni samat mitat ja olen 168 cm pitkä ja painan hieman vähemmän. Olen täysin normaalipainoinen, mutta moni on sanonut minua laihaksi tai hentoiseksi.
Oli pakko kokeilla itsekin, ja lähes samoilla mitoilla (paitsi vyötärö 73cm) olen 165cm ja 65,5kg.
Lähes ylipainoinen siis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Sä olet kyllä lyhyt, mutta olet selkeästi ylipainoinen. Painoindeksi 30. Ei voi sanoa pienikokoiseksi.
Mun mitat oli 85-71-85 ja paino 55kg, pituus 164cm.
Olin hyvin siro ja monet pitivät pienikokoisena. Normaalipainoinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Hm, mulla mitat ry 96, vy 85, lantio 96.
161cm ja 71kg
Olen tanakka ja 8kg ylipainoinen eli et voi noilla mitoilla olla pieni, lyhyt kyllä.
Huomattavasti pullukampi kuin minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes ylipainoinen siis.
Niin no. Jos mitat lähes samat kuin ap:lla, joka taas 59kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on:
Rinnanympärys 92
Vyötärö 85
Lantio 99
Paino 72
Sä olet kyllä lyhyt, mutta olet selkeästi ylipainoinen. Painoindeksi 30. Ei voi sanoa pienikokoiseksi.
Ei pelkästään ylipainoinen, vaan lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes ylipainoinen siis.
Niin no. Jos mitat lähes samat kuin ap:lla, joka taas 59kg.
Eihän ap:n mitoilla ole mitään tekemistä tämän kommentoijan lähestyvän ylipainon kanssa
Aivan keskikokoinen nainen suhteellisen isolla ahterilla.