Vitsi mikä itku punaisesta maalista. Voi kun olisi samanlaiset ongelmat itsellä kuin näillä ruikuttajilla
Ja lehdistö kuppaa tällä asialla viikkotolkulla eikä huomaa mitä tehdään siellä sivussa. Esitetään suorana lähetyksenä maalin puhdistamista? Tähänkö ollaan nyt menty?
Kommentit (228)
stoppi elokapinalle.
Kansalaisaloite on auki, anna ääni
Tämähän se. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisivat hajottaneet koko eduskuntatalon.
"Tuota. Juurihan paljastui vasemmiston puolueorganisaation henkilö, joka fantasioi perussuomalaisten tappamisella. Milloin Li ja vihervassut irtisanoutuvat poliittisesta väkivallasta? Koivulaaksot, Dellingerit, kiekkovieraat, Johannes Koskiset ja muut alpakalla ratsastajat."
Se on vähän eri asia jos piirakassa on muutama mätä omena kun se jos se piirakka on tehty ihan tarkoituksella pelkillä natsî-omenoilla.
Ja ei kukaan irtisanoudu väkivallasta, et sinäkään, se on politiikan viimeinen muoto, sinä vaan olet tekopyhä opportunistinen hyeena joka ei välitä omasta narsismistaan.
Sulle joutuu vääntään ihan mielettömän paljon rautalankaa jutuista jotka pitäis olla ihan helposti pääteltävissä jos yrittäisot edes itse.
Teko paljastaa sen, että toimintaa johdetaan Kremlistä. Pudolf hykertelee, kun Suomen kansa jakautuu.
Hajota ja hallitse, töhri ja tuhoa.
Tämä porukka haluaa Suomen osaksi Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisivat hajottaneet koko eduskuntatalon.
Niin. Sinä kolja ymmärrät vain tuhoamisen päälle. Kun on pipetillä annettu, ei voi kauhalla vaatia. Paitsi votkaa.
Vierailija kirjoitti:
Teko paljastaa sen, että toimintaa johdetaan Kremlistä. Pudolf hykertelee, kun Suomen kansa jakautuu.
Ai näissä teoissa se paljastaa sen mutta kun te persut teette 1:1 just niin kun putler haluaa niin sitä ei lasketa?
Aijai, alkaa näyttään aika pahalta, vaikka turpeet jäi käsittelemättä niin tää onnistui kaivaan persujen ja kokoomuslaisten tekopyhän retoriikan parrasvaloihin ja teitte sen ihan itse, kun ette malttanu olla hyve signaloimatta.
Vähän muistuttaa 2014 vuoden twitter feminismiä tää suomalaisen raavaan uroon poliittinen vakaumus, ettehän te seiso minkään takana, pyöritte kun tuuliviirit.
Vierailija kirjoitti:
"Tuota. Juurihan paljastui vasemmiston puolueorganisaation henkilö, joka fantasioi perussuomalaisten tappamisella. Milloin Li ja vihervassut irtisanoutuvat poliittisesta väkivallasta? Koivulaaksot, Dellingerit, kiekkovieraat, Johannes Koskiset ja muut alpakalla ratsastajat."
Se on vähän eri asia jos piirakassa on muutama mätä omena kun se jos se piirakka on tehty ihan tarkoituksella pelkillä natsî-omenoilla.
Ja ei kukaan irtisanoudu väkivallasta, et sinäkään, se on politiikan viimeinen muoto, sinä vaan olet tekopyhä opportunistinen hyeena joka ei välitä omasta narsismistaan.
Sulle joutuu vääntään ihan mielettömän paljon rautalankaa jutuista jotka pitäis olla ihan helposti pääteltävissä jos yrittäisot edes itse.
Sieltähän turahti kunnon kaalisopan käry, Tatjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinä kolja ymmärrät vain tuhoamisen päälle. Kun on pipetillä annettu, ei voi kauhalla vaatia. Paitsi votkaa.
Minusta on koomista aina kun huomaan että sinä kopioit minua sanasta sanaan kun olet joutunu minun nöyryyttämäksi aikasemmin.
Meinaaks päästä edelle olemalla aina tommonen perässä vedettä vätys? :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai näissä teoissa se paljastaa sen mutta kun te persut teette 1:1 just niin kun putler haluaa niin sitä ei lasketa?
Aijai, alkaa näyttään aika pahalta, vaikka turpeet jäi käsittelemättä niin tää onnistui kaivaan persujen ja kokoomuslaisten tekopyhän retoriikan parrasvaloihin ja teitte sen ihan itse, kun ette malttanu olla hyve signaloimatta.
Vähän muistuttaa 2014 vuoden twitter feminismiä tää suomalaisen raavaan uroon poliittinen vakaumus, ettehän te seiso minkään takana, pyöritte kun tuuliviirit.
Vihervasemmiston hyödylliset idiootit lahjoittivat juuri 250 000 ääntä EU:n putinisteille ja vasarahyökkääjille, eli suuta soukemmalle, Iikori!
En pidä töhrimisestä, teki sen kuka tahansa. En silti toivo sinulle ongelmiani. Älä sinäkään vähättele muita.
Ongelma on siinä, että Suomeen mahtuu yksi asia kerrallaan. Nyt se asia on Eduskuntatalon pyhät pylväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä siitä lusikoimaan kaalisoppaa, Olga.
Vierailija kirjoitti:
stoppi elokapinalle.
Kansalaisaloite on auki, anna ääni
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän turahti kunnon kaalisopan käry, Tatjana.
Jolle sinä rys-sän penikka et pärjänny alkuunkaan, kumpi meistä temppuilee ja valehtelee ja kumpi perustelee?
Kehtaatkin syyttää minua venäjä henkiseks kun itse istut täälä vauvalla 24/7 ajamassa z-propagandaa, eikö ole mitään niin alhaista mihin sinä et alkais?
Olet saastaa,xepärehellistä ja temppuilevaa saastaa, pahempi kuin yksikään maailmantuskaa poteva hölmö vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että Suomeen mahtuu yksi asia kerrallaan. Nyt se asia on Eduskuntatalon pyhät pylväät.
Sanoo henkilö, joka rääkyi viime kesänä kuukausitolkulla pesukarhuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston hyödylliset idiootit lahjoittivat juuri 250 000 ääntä EU
Kuule ei paljon kiinnosta, minä tappelen tällä hetkellä kotimaisten natsîen kans, muut maat pitäköön huolen itsestään.
Rehellinen persu ois mun kanssa samaa mieltä ja aivan tun huolissaan siitä miten on tullu töpätyks päästämällä porvarit valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, harvemmin se demokratia on kommareille kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan osoitteesi, niin tulen roiskimaan paskaa seinillesi, katsotaan sitten mitä mieltä olet.
Tosin eihän se tyyppitalosi / neukkukuutiosi taida olla samanlainen korvaamaton arkkitehtuurin helmi kuin eduskuntatalo on.
historia siitä tekee korvaamattoman, ja nythän se sai historiaa. pellevauva
Katsoppa kuinka punaisestä väristä tulee naisille kun se löytyy omista valkoisista housuista kuukauden välein ainakin se järkyttävä huudon ja uhriutumisen perusteella
Noin, taas aloit rys-säileen.
Jos joku tarvii et sä uskot mustaa valkoiseks, sotaa rauhaks ja valheita todeks, se joku ei ole sun puolella, se huijaa sua.