Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä itku punaisesta maalista. Voi kun olisi samanlaiset ongelmat itsellä kuin näillä ruikuttajilla

Vierailija
26.09.2024 |

Ja lehdistö kuppaa tällä asialla viikkotolkulla eikä huomaa mitä tehdään siellä sivussa. Esitetään suorana lähetyksenä maalin puhdistamista? Tähänkö ollaan nyt menty?

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisivat hajottaneet koko eduskuntatalon.

Niin. Sinä kolja ymmärrät vain tuhoamisen päälle. Kun on pipetillä annettu, ei voi kauhalla vaatia. Paitsi votkaa.

Minusta on koomista aina kun huomaan että sinä kopioit minua sanasta sanaan kun olet joutunu minun nöyryyttämäksi aikasemmin.

Meinaaks päästä edelle olemalla aina tommonen perässä vedettä vätys? :' D

"Imitation is the sincerest form of flattery"

Minä olen seurannut pitkään tätä kun sä hakkaat päätäs natsî-seinään, aseenas totuus ja aivan käsittämättömän törkyinen turpa, jatka samaan malliin, teet tärkeää työtä ja minä ainakin fanitan ihan kympillä, ihan niin kun nää palstan natsîtkin näyttäis tekevän.

Vierailija
162/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisivat hajottaneet koko eduskuntatalon.

Niin. Sinä kolja ymmärrät vain tuhoamisen päälle. Kun on pipetillä annettu, ei voi kauhalla vaatia. Paitsi votkaa.

Minusta on koomista aina kun huomaan että sinä kopioit minua sanasta sanaan kun olet joutunu minun nöyryyttämäksi aikasemmin.

Meinaaks päästä edelle olemalla aina tommonen perässä vedettä vätys? :' D

"Imitation is the sincerest form of flattery"

Minä olen seurannut pitkään tätä kun sä hakkaat päätäs natsî-seinään, aseenas totuus ja aivan käsittämättömän törkyinen turpa, jatka samaan malliin, teet tärkeää työtä ja minä ainakin fanitan ihan kympillä, ihan niin kun n

Noh, kiitos, minä en varsinaisesti odota tai halua mitään tunnustusta tästä mutta, noh, kiitos nyt kuitenkin. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule ei paljon kiinnosta, minä tappelen tällä hetkellä kotimaisten natsîen kans, muut maat pitäköön huolen itsestään.

Rehellinen persu ois mun kanssa samaa mieltä ja aivan tun huolissaan siitä miten on tullu töpätyks päästämällä porvarit valtaan."

Tässä resonoi totuus, porvarille alistuminen on aina ollut syöksykierteen alku, kokoomus hallituksessa on linkitettävissä aikajanalla aina siihen kohtaan historiaa kun kaikki menee ihan vtuiks.

Minä erosin persuista kun vasemmiston viha jonka he itse loivat päänsä sisällä ylikirjoitti kaiken järjen niin pahasti että alettiin mieluummin porvarin mällirätiks kun pidettiin mistään omista vakaumuksista kiinni.

Vierailija
164/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi jo eilen ainakin ärsyttää enemmän tää persujen lasten tappamisella haaveilu kun toi yks hemmetin töhry, töhry oli ärsyttävää, persujen touhut taasen oli ihan vaan rikollista ja juurikin siitä terrorismista haaveilua.

mutku persut, mutku persut...

Et sinä tuolla ulinalla rangaistuksetta selviä. Tuomio tulee vahingonteosta ja hyvä niin.

Vierailija
165/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassun mielestä kulttuurihistoriallisesti merkittäviä rakennuksia ja taideteoksia ja demokratian symboleita saa siis turmella, jos on omasta mielestään oikealla asialla? Olisiko vastaava terroriteko ok, jos Soldiers of Odinit tekisivät saman omien poliittisten tavoitteidensa edistämiseksi, vaikkapa maahanmuuton rajoittamisen?

Samat toimintatavat kuin talibaneilla ja Isiksellä: vääräuskoisten patsaat ja esineet paskaksi.

Vierailija
166/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stoppi elokapinalle.

Kansalaisaloite on auki, anna ääni

stoppi elotalibaneille. Kiellettävä äärijärjestönä.

Vierailija
167/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olisitte vähän uskottavampia ulinassanne, jos edes termi terrorismi olisi hallussa. Opetelkaa maamme kieli, tai muuttakaa muualle. 

Vierailija
168/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneen myynti sakkaa ja pahasti kun maailmalle tulee julki että kone rahoittaa terroristejä.

Vierailija
169/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Elokapina olisi järkevä porukka, niin kadut kiiltäisivät puhtauttaan, näkisimme roskattomat kadut, puistot, pientareet yms. Puidenistutustalkootkin loistavat poissaolollaan. 

Missä pörriäisten niittykasvit? Missä vieraslajien hävitys, esim lupiinien?

Vierailija
170/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi jo eilen ainakin ärsyttää enemmän tää persujen lasten tappamisella haaveilu kun toi yks hemmetin töhry, töhry oli ärsyttävää, persujen touhut taasen oli ihan vaan rikollista ja juurikin siitä terrorismista haaveilua.

Et sinä tuolla ulinalla rangaistuksetta selviä. Tuomio tulee vahingonteosta ja hyvä niin.

Minä saan rangaistuksen vahingonteosta siksi että osasin kuvailla sanoilla sinun käytöstäsi?

Onko perjantaipullo auennu vähän liian aikasin sielä persujen puoluetoimistolla vai mitä tää on? Nyt on pojat vasta torstai...

Vierailija
171/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kertoo että kyseessä on törkeä vahingonteko, siitä tulee aina vankeutta

Vierailija
172/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassun mielestä kulttuurihistoriallisesti merkittäviä rakennuksia ja taideteoksia ja demokratian symboleita saa siis turmella, jos on omasta mielestään oikealla asialla? Olisiko vastaava terroriteko ok, jos Soldiers of Odinit tekisivät saman omien poliittisten tavoitteidensa edistämiseksi, vaikkapa maahanmuuton rajoittamisen?

Samat toimintatavat kuin talibaneilla ja Isiksellä: vääräuskoisten patsaat ja esineet paskaksi.

No siis jos me tähän lähdetään niin te persuthan noita rättipäitä kopioitte ja rys-siä myös, pääsikö unohtuun kuka sielä hallituksessa istuu? Me nähdään livenä kuinka ja ketä te kopioitte.

Vierailija
173/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe on mielenosoitus, mennään heittelemään punaisia kananmunia ja punaisia kusivesi-ilmapalloja

-Täältä pesee vesiliukoista, kukaan ei kuole

Vierailija
174/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä vain urbaani suojelija sitten kirveelläkään lähtisi tallustelemaan varsinaiselle suojelukohteelle kun sitten ratikat vie sitten perille ja on kylmä yms.

Vierailija
175/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei nyt ihan niinkään. Yhden umpitunnelin asialiike ei koskaan näe metsää puilta. Samassa tunnelissa nuo kaikki ovat. Ei ole muuta kuin se yksi asia ja tarkoitus pyhittää mukamas keinot.

Elokapinalaiset voisivat alkuun mennä töihin ja sen jälkeen ruveta maksamaan veroja jotta saadaan Suomi suosta. Turha täällä on ilmastoa itkeä, kun tuon pitäisi tapahtua Intia, Kiina, Jenkkilä -akselilla.

Ne suurimmat valittajat ovat muutenkin aina niitä, jotka eivät itse edistä asiaansa millään tavalla."

mhm.. eli kun vaan maalaa tarpeeks leveällä pensselillä niin mikään ei oikein tarkoita mitään ja sulla ei ole vastuuta enää käyttämistäsi sanoista?

Tuntuuko hienolta joutua alentuun tuommoiseen älyllisesti epärehelliseen temppuiluun ihan vaan kun et malttanu olla olematta poliittinen opportunistinen hyeena? Mahtaa tehdä hyvää itsetunnolle.

Mikä oli tekosyy maalata pylväät? Tämähän on mennyt aivan kaikkien ohi, kun tämä unohtuu aiheutettujen ongelmien edessä täysin toissijaiseksi seikaksi. Se että aiheutetaan uusia ongelmia ei edistä koskaan yhtään mitään. Jos joku pieni sielu toisin luulee voi palata takaisin pottansa ääreen. Äiti tulee pyyhkimään kunhan ehtii.

Vierailija
176/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä oli tekosyy maalata pylväät? Tämähän on mennyt aivan kaikkien ohi, kun tämä unohtuu aiheutettujen ongelmien edessä täysin toissijaiseksi seikaksi. Se että aiheutetaan uusia ongelmia ei edistä koskaan yhtään mitään. Jos joku pieni sielu toisin luulee voi palata takaisin pottansa ääreen. Äiti tulee pyyhkimään kunhan ehtii."

Taas menet sivuraiteille kun et pärjää, en minä ole täälä tukemassa elokapinaa, vaan lyttäämässä opportunistiset poliittiset hyeenat ja valehtelijat, minä käännän tän narratiivin sua itseäs vastaan huvikseni ja vakaumukseni vuoksi.

Pysy asiassa ja kohtuudessa ja lakkaa muista ilkeästi valehtelu niin minä lopetan myös.

Vierailija
177/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei eduskuntataloa ole suojattu jollain kemikaalilla joka estää töhryjen tunkeutumisen kiviainekseen? Joka paikkahan töhritään nykyään.

Sitäpaitsi kyllähän eduskunnan pitäisi säilyä ihan toimintakykyisenä vaikka seinät olisi maalattu minkä hiivatin tahansa väriseksi. Ja mitä vatun väliä sillä muutenkaan on minkä värinen tuo ruman pönäkkä raskastekoinen rakennus on.

Eihän mikään ole ikuista.

Tosin nuo ituhipit eivät näytä ymmärtäneen hekään, että tuollainen toiminta ei hyödytä ketään muita kuin töhryjenpoistofirmoja ja lakimiehiä. Niiden asiallako ituhipit ovatkin?

Vierailija
178/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokapina opettaa kouluam pu mis ta kin eli ei ihan viaton liike. 

Kyllä ne kouluampujat on tähän asti ollut ööriäikeistöä tai muuten .ielisairaita. 

Vierailija
179/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisesta maalista vouhittaminen on vain yritys välttyä keskustelemasta rttä VaPo kuivaa soita Ruotsissa.

Vierailija
180/228 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvapalsta on nykyään täynnä vasemmistotrolleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan