Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät miehet eivät mene "kaupaksi"?

Vierailija
25.09.2024 |

Epäuskoisena saa taas lukea miten moititaan miehiä, jotka eivät osaa kokata, huolehtia kodistaan tai taloudestaan, mutta samaan aikaan näissä ja elämässä muutenkin pärjäävä mies saa olla vuodesta toiseen yksin. Onko akateeminen ja kulttuuria harrastava mies naisille liian tylsä ja särmätön? Ei rahaongelmia, ei päihdeongelmia eikä draamaa. En osaa tarjota vauhtia ja vaarallisia tilanteita, voikohan siinä olla syy?

Kommentit (331)

Vierailija
101/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinkkuäiditkään mene "kaupaksi".

Onneksi useimmat miehet tajuavat että maksumies haussa.

Ja: miten niin sinkkuäidit eivät käy kaupaksi -miten niistä sitten äitejä on tullut?

Vierailija
102/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, jos kerran olet kunnollinen, etkä "kelpaa":

Äitisi on narsisti tai epävakaa ja siksi olet kiltti, lempeä ja kunnollinen ja haluaisit rakastaa jonkun naisen ehjäksi.

Hoida itsesi kuntoon ja etsi nainen, joka ei etsi pelastajaa vaan tasa-arvoista tervettä parisuhdetta. Tulet olemaan haluttua kamaa markkinoilla.

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimatt

Olisi ihanaa, jos noin todella on. Tuntuu, että olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta en ole vaan ikinä tarpeeksi "normaali", jotta olisin itseeni tyytyväinen. Tai että luottaisin kykyyni valita hyvä kumppani, jonka kanssa toimia kuten normaali ihminen normaalissa parisuhteessa. Vaatisi varmaan intensiivistä psykoterapiaa, jotta pääsisin siihen kultaiseen keskitiehen. Millaisia keinoja sinä olet hyödyntänyt paranemisprosessissasi?

Toivon, että löydät itsellesi sopivia keinoja ja apua, olet sen arvoinen ja ansaitsisit sen, että saisit olla levollisesti oma itsesi ja välitetty, hyvinvoiva ja turvassa. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä kaikilla vapaana olevilla naisilla on suuria mt-ongelmia. Ei kiinnosta, nähty on. Ainoa vaihtoehto siis viedä jonkun puoliso, eikä sekään oikein kiinnosta. Onko vieraaseen sänkyyn hyppäävä sen tervepäisempi.

Vierailija
104/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä kaikilla vapaana olevilla naisilla on suuria mt-ongelmia. Ei kiinnosta, nähty on. Ainoa vaihtoehto siis viedä jonkun puoliso, eikä sekään oikein kiinnosta. Onko vieraaseen sänkyyn hyppäävä sen tervepäisempi.

Lue aiempaa keskustelua. Sinulla on itselläsikin mt-ongelma. Siitä on mahdollista päästä yli. 

Vierailija
105/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SInänsähän he ovat oikeassa, että jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään ja on arvokas ihminen. Siinä on vaan se ongelma, että kenelläkään ei ole velvollisuutta osoittaa tällaista tunnetta kenellekään, joten ei ole ketään, jonka tulisi täyttää tämä sinänsä oikeutettu tarve. No, ehkä suurin velvollisuus on äidillä lapselleen, ja sittähän ne ongelmat syntyvät, kun äiti ei ole sitä aikanaan tehnyt."

Äiti sitä, äiti tätä. Isälläkö ei ole sitä velvollisuutta?

Vierailija
106/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa :(. Kyllä sitä aina voi ihmetellä, että miten joku hyvä ei mene kaupaksi, kun taas joku toinen hyväksyy kumppaniltaan vaikka mitä.

Vierailija
107/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vähän ikäviä kokemuksia itsellänikin. Ensinnäkään en tosiaankaan käy kaupaksi naisille, vaikka olen säntillinen, ahkera ja hyvin toimentuleva.

Ja kaiken kukkuraksi sain täitä. Minä, joka käyn suihkussa aamuin illoin ja joskus vielä päivälläkin 🙈

Enkä vaan kertakaikkiaan päässyt eroon niistä täistä. Luovutin jo toissa keväänä, kun loputtomasti toistetut pesut täishampoolla eivät auttaneet.

Mutta onneksi keksin, että täitä voi yrittää kouluttaa ja se on oikeastaan aika mukavaa puuhaa. Ei se mikään nopeasti oppiva eläin ole, mutta pikkuhiljaa tulee edistystä ja kyllä se nyt jo näkyy.

Suurin osa täistäni osaa jo marssia parijonossa ja komennosta levittäytyä avorivistöksi. Taakse poistu! - komento ei jostain kumman syytä oikein suju ja Seis! - komennonkin kanssa on vielä haasteita vain pari asiaa mainitakseni.

Uskon kuitenkin, että koulutuksessa päästään pikkuhiljaa eteenpäin, kun vaan jaksaa pysyä kärsivällisenä. Muutamat täit tuntevat jo oman nimensä ja niistä olen tehnyt täivääpeleitä. Se helpottaa koulutusta aika tavalla.

Nyt olen onnellinen. Naista en edelleenkään ole löytänyt, mutta minulla on hyvä harrastus, joka täyttää elämäni.

Vierailija
108/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"SInänsähän he ovat oikeassa, että jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään ja on arvokas ihminen. Siinä on vaan se ongelma, että kenelläkään ei ole velvollisuutta osoittaa tällaista tunnetta kenellekään, joten ei ole ketään, jonka tulisi täyttää tämä sinänsä oikeutettu tarve. No, ehkä suurin velvollisuus on äidillä lapselleen, ja sittähän ne ongelmat syntyvät, kun äiti ei ole sitä aikanaan tehnyt."

Äiti sitä, äiti tätä. Isälläkö ei ole sitä velvollisuutta?

Äidin tekemä tuhotyö johtaa useammin persoonallisuushäiriöön, isän ei, koska isä ei ole niin kriittinen ihminen. Lapselle riittää, jos äiti antaa turvaa, näkee ja äidistä saa irtautua henkisesti terveesti. Isän tekemä tuho on sitten toiselnaista. Ainoastaan siinä tapauksessa, että isä on ensisijainen huolenpitäjä, on isän rooli ratkaiseva. Eli ensisjaisen huolenpitäjän rooli on oleellisin. 

Vierailija
109/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue aiempaa keskustelua. Sinulla on itselläsikin mt-ongelma. Siitä on mahdollista päästä yli. 

En viitsi jonninjoutavia jorinoita lueskella. Mt-ongelmaa ei valitettavasti ole, voisi ilmeisesti helpottaa pariutumisessa?

Vierailija
110/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan miehen josta viehätyn ja joka viehättyy minusta. Minua ei kiinnosta miehen koti tai rahat, kunhan hänellä on puhtaat vaatteet yllä ja katto pään päällä, ja elättää itsensä. Mieheltä kaipaan sen verran itsetuntemusta, ettei hän halua suhdetta kanssani vain siksi että olen nainen. Koska minä alan suhteeseen vain minua viehättävän miehen kanssa, on minusta epärehellistä että toinen sitten vain tyytyy. 

Vierailija
111/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vähän ikäviä kokemuksia itsellänikin. Ensinnäkään en tosiaankaan käy kaupaksi naisille, vaikka olen säntillinen, ahkera ja hyvin toimentuleva.

Ja kaiken kukkuraksi sain täitä. Minä, joka käyn suihkussa aamuin illoin ja joskus vielä päivälläkin 🙈

Enkä vaan kertakaikkiaan päässyt eroon niistä täistä. Luovutin jo toissa keväänä, kun loputtomasti toistetut pesut täishampoolla eivät auttaneet.

Mutta onneksi keksin, että täitä voi yrittää kouluttaa ja se on oikeastaan aika mukavaa puuhaa. Ei se mikään nopeasti oppiva eläin ole, mutta pikkuhiljaa tulee edistystä ja kyllä se nyt jo näkyy.

Suurin osa täistäni osaa jo marssia parijonossa ja komennosta levittäytyä avorivistöksi. Taakse poistu! - komento ei jostain kumman syytä oikein suju ja Seis! - komennonkin kanssa on vielä haasteita vain pari asiaa mainitakseni.

Uskon kuitenkin, että koulutuksessa päästään pikkuhiljaa e

No mutta sehän on hyvä, että sait täitä. Jo olemassa olevan huumorintajun lisäksi.

Vierailija
112/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi jonninjoutavia jorinoita lueskella. Mt-ongelmaa ei valitettavasti ole, voisi ilmeisesti helpottaa pariutumisessa?

Denial is strong here. Joskus kaukaa näkee paremmin. 

Vierailija
113/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus seurustella tavallisten miesten kanssa, mutta ongelmaksi muodostui se miten piilevän väkivaltaisia ja aggressiivisia he kaikki olivat.  Sitä mustasukkaisuutta ja tahallisen kiusan tekoa ei kestä kukaan, joten en enää edes yritä. 

Vierailija
114/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon sekä mt-ongelman että asenneongelman kanssa et saa kuin mt-ongelmaisen ja valitettavasti hänenkin tilansa pahenee kanssasi. 

Vierailija
115/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa :(. Kyllä sitä aina voi ihmetellä, että miten joku hyvä ei mene kaupaksi, kun taas joku toinen hyväksyy kumppaniltaan vaikka mitä.

Ne jotka tarjoavat lopulta vaikka mitä, osaavat yleensä alussa vaikutta hyviltä, kunnioittavilta ja välittäviltä. Ja jos jotakin epämiellyttävää tekevät tai sanovat, lupaavat parantaa tapansa kun näkevät että toiseen sattuu. Mutta eivät muutu. Ehkäpä ne kelpaamattomat eivät edes alussa onnistu vaikuttamaan aidosti kiinnostuneilta ja kunnioittavilta. 

Vierailija
116/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kulttuurin harrastaminen ei yksinään tee miehestä mielenkiintoista, vaikka toki sekin on jo parempi kuin se, ettei ole mitään kiinnostuksen kohteita. Mutta yhtä lailla kulttuuria harrastava mies voi olla tylsän totinen ja huono keskustelija, eikä kiinnostunut mistään muusta kuin siitä kulttuurista. Itse tykkään sellaisesta miehestä, jolla on monia erilaisia kiinnostuksen kohteita. 

Vierailija
117/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin joskus seurustella tavallisten miesten kanssa, mutta ongelmaksi muodostui se miten piilevän väkivaltaisia ja aggressiivisia he kaikki olivat.  Sitä mustasukkaisuutta ja tahallisen kiusan tekoa ei kestä kukaan, joten en enää edes yritä. 

Tavallisten? Tuskinpa vaan. Kyllä tavallinen mies on väkivallaton. 

- nainen

Vierailija
118/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinkkuäiditkään mene "kaupaksi".

Sinkkuäitien kanssa on mukava olla ystävä. Ei ne useimmiten haluakaan sitoutua eikä yhteen muuttaa ainakaan. Mukavaa yhdessäoloa, läheisyyttä, seksiä... Se yleensä riittää. Minusta aika ihmeellistä laittaa tarkkoja kriteereitä kumppanille, perusjutut kunnossa riittää ainakin minulle.

Tästä sivusta: en tajua noita äitejä, jotka käyttävät hirveästi aikaa (vaihtuvien) miesten kanssa pyörimiseen. He hoitavat omaa "sisäistä lastaan" sen sijaan, että hoitaisivat niitä todellisia lapsiaa ja taas kasvaa lisää rikkonaisia aikuisia.

En itse haluaisi olla osana tuollaista kuviota. 

Mitä ihmettä? Siis kyllähän useimmat niistä hoitavat myös ne omat oikeat lapsensa oikein hyvin. Se ei mitenkään estä sitä, että äidillä saa olla omaakin elämää, mihin voi kuulua miessuhteitakin. Useimmiten on kuitenkin yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, äidillä on myös omaa lapsivapaata aikaa välillä, joten niitä miehiä ei koskaan edes tarvi lasten tietoon tuoda jos kokee että niin on heille parempi.

Vierailija
119/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://preview.redd.it/yrj54v0rvkt91.png?auto=webp&s=ca2a2d409b970f2af…

Ajoittainen muistutus siitä, että naiset välittävät vain miehen ulkonäöstä. :D

Vierailija
120/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sinkkuäiti ei käy kaupaksi" - sehän on jo käynyt kaupaksi ja nussittu raskaaksi ja täten tullut äidiksi!

Mitäs valitsi panijaksi miehen jolle mahdollistajan rooli ei käy kaupaksi!