Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät miehet eivät mene "kaupaksi"?

Vierailija
25.09.2024 |

Epäuskoisena saa taas lukea miten moititaan miehiä, jotka eivät osaa kokata, huolehtia kodistaan tai taloudestaan, mutta samaan aikaan näissä ja elämässä muutenkin pärjäävä mies saa olla vuodesta toiseen yksin. Onko akateeminen ja kulttuuria harrastava mies naisille liian tylsä ja särmätön? Ei rahaongelmia, ei päihdeongelmia eikä draamaa. En osaa tarjota vauhtia ja vaarallisia tilanteita, voikohan siinä olla syy?

Kommentit (331)

Vierailija
61/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran näin miehenä, että tuokaa enemmän esiin persoonallisuuttanne. Sitä mikä tekee sinusta sinut. Jos olet kuin kovakantinen tietokirja kahvipöydässä, niin aika nopeaa se nainen alkaa hieromaan niskaansa ja katselemaan ympärilleen. En tarkoita miellyttämistä, ainakaan itse en ole koira mutta rennompaa suhtautumista. 

On todella vaikeaa tuoda esiin persoonallisuutta kun on oppinut suorittajaksi. Miehillä on tätä todella paljon; harrastusta suoritetaan, identiteetin rakentamista suoritetaan, parisuhteen hakemistakin suoritetaan. On niin helppoa sanoa, että relaa ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta kun on selkäytimessä se että sun arvosi määrää sinun suorituksesi elämässä.

Vierailija
62/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jännämiehiä ja ne viedään käsistä. Ei kunnollinen kotitöitä tekevä mies kelpaa naisille. Pitää ola ryyppäävä alkoholisti ja väkivaltainen niin naiset vie käsistä heti.

Mä olen nainen enkä todellakaan huolisi mitään väkivaltaista alkoholistia. Ihmeellinen harhainen käsitys sulla. Suurin osa naisista ei edes katso tuollaisiin miehiin päin vaan haluavat nimenomaan sen kunnollisen miehen joka tekee kotitöitä, hoitaa myös lapsia jne. 

Mä olen ollut parisuhteissa ja naimisissakin kerran ihan tavallisten miesten kanssa. Tällä hetkellä en halua ketään, mutta sitten kun haluan, niin haluan nimenomaan sen kunnollisen miehen. Alkoholistiväkivaltajännämiehet jätän ehdottomasti väliin.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran näin miehenä, että tuokaa enemmän esiin persoonallisuuttanne. Sitä mikä tekee sinusta sinut. Jos olet kuin kovakantinen tietokirja kahvipöydässä, niin aika nopeaa se nainen alkaa hieromaan niskaansa ja katselemaan ympärilleen. En tarkoita miellyttämistä, ainakaan itse en ole koira mutta rennompaa suhtautumista. 

On todella vaikeaa tuoda esiin persoonallisuutta kun on oppinut suorittajaksi. Miehillä on tätä todella paljon; harrastusta suoritetaan, identiteetin rakentamista suoritetaan, parisuhteen hakemistakin suoritetaan. On niin helppoa sanoa, että relaa ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta kun on selkäytimessä se että sun arvosi määrää sinun suorituksesi elämässä.

Terapia/ self help (millä tahansa tuotettu aisäinen kasvu ja oikeiden toimintanallien oppiminen) on ratkaisu.

Vierailija
64/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnen jokusen tuollaisen miehen. Kaikki on paperilla kunnossa: huolehtii asioistaan, on työssä, harrastaa liikuntaa, ei röpöttele jne jne.

mistä sitten kiikastaa?

pari on yhä aikuisena oudon kiinni lapsuudenkodissaan ja vanhemmissaan. Kaikki pitää mennä sen lapsuuden perheen ehdoilla ja tavalla.

Jokainen on pitkään yksin eläessään kehittänyt sellaisen superegon, että ovat aina kaikessa oikeassa, osaavat kaiken paremmin kuin muut ja kyky nauraa itselle tai joustaa puuttuu täysin. Ovat itse sokeita em asialle.

Tommonen aleksitymian tapainen piirre ihmisessä ei estä menestymistä esim töissä tai miesten harrastusporukassa, mutta yleensä hieman tunneälykkäämmälle naiselle on iso turn off. Monesti kumppani löytyy esim netin peliyhteisöistä, joissa on mukana myös samalla tavalla kasvokkaisessa tunneilmaisussa estyneitä naisia.

Vierailija
65/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa jännämiehiä ja ne viedään käsistä. Ei kunnollinen kotitöitä tekevä mies kelpaa naisille. Pitää ola ryyppäävä alkoholisti ja väkivaltainen niin naiset vie käsistä heti.

Mä olen nainen enkä todellakaan huolisi mitään väkivaltaista alkoholistia. Ihmeellinen harhainen käsitys sulla. Suurin osa naisista ei edes katso tuollaisiin miehiin päin vaan haluavat nimenomaan sen kunnollisen miehen joka tekee kotitöitä, hoitaa myös lapsia jne. 

Mä olen ollut parisuhteissa ja naimisissakin kerran ihan tavallisten miesten kanssa. Tällä hetkellä en halua ketään, mutta sitten kun haluan, niin haluan nimenomaan sen kunnollisen miehen. Alkoholistiväkivaltajännämiehet jätän ehdottomasti väliin.

N45

Hän ei ole hoitanut itseään ulos persoonallisuushäiriöisten maailmasta. On siellä läheisriippuvaisena ihmettelemässä, miksei rakkauteen kykenemätön rakasta. Mutta kun hän ei tiedä muusts. Elät eri planeetalla.

Vierailija
66/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, itse juuri olin vähän aikaa Tinderissä ja swaippasin oikealle ainoastaan niitä miehiä, jotka harrastivat taidetta ja kulttuuria. Käytännössä taisivat kaikki olla akateemisia tai sitten taidealalla, joskaan minulle tämä ei ollut ehdoton kriteeri. En ole Tinderissä enää - löysin sieltä akateemisen miehen, joka harrastaa kulttuuria monipuolisesti. Ollaan samanhenkisiä ja vetovoima välillämme on suuri.

Kivasti esittää alussa. Totuus selviää kuherruskuukauden jälkeen.

Aika hyvin on kyllä sitten osannut esittää, ja aloittanut esittämisen jo vuosia sitten (somessaan on postauksia kirjallisuudesta, kuvia teatterikäynneistä ja omasta väitöstilaisuudesta). Mutta vaikka näin olisikin, niin aloittajaahan ei kiinnostanut se, miten miehet käyttäytyvät Tinderissä, vaan miten naiset käyttäytyvät, ja tässä tapauksessa nimenomaan kulttuuriharrastukset painoivat vaakakupissa.

Vierailija
67/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista, että olet liian tylsä. Se yhdistettynä ylimielisyyteen on iso turnoff.

Vierailija
68/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mene kaupaksi, ei ole hyvä. Niin yksinkertaista se on. 

No ei se nyt aivan noin yksinkertaista ole.

Hyviä ihmisiä on ilman kumppania. Syitä on monia. Jollain voi olla lapsi esteenä (ero ei aina oma valinta tai omasta huonoudesta johtuva), jollain voi olla joku ulkoinen turn off mihin ei itse voi vaikuttaa (niillä on väliä, vaikka mitä väittäisitte), monilla on vain kohtaanto-ongelma esim. epäsuhta sukupuolijakaumassa omalla paikkakunnalla (ei, kaikilla ei ole mahdollisuutta muuttaa) jne.

Vierailija
69/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, jos kerran olet kunnollinen, etkä "kelpaa":

Äitisi on narsisti tai epävakaa ja siksi olet kiltti, lempeä ja kunnollinen ja haluaisit rakastaa jonkun naisen ehjäksi.

Hoida itsesi kuntoon ja etsi nainen, joka ei etsi pelastajaa vaan tasa-arvoista tervettä parisuhdetta. Tulet olemaan haluttua kamaa markkinoilla.

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimattomuuden taidossa) ja psykologinen joustavuus on pyöreä nolla. Mutta ei käy vieraissa, se on ainakin varma kun hän on niin päättänyt. Nimittäin se mi

Heh, tuohan on kuin minä nuorempana. Narsistifaija ja kynnysmattoäiti. Nuorena aikuisena minulla oli monia isältäni opittuja myrkyllisiä käytösmalleja, vaikka ajatuksen tasolla vastustin sitä että muuttuisin homman kumman vanhempani kaltaiseksi. Iän myötä on tullut lisää nöyryyttä. Olen muuttunut enemmän sinne kynnysmaton suuntaan. En tiedä haluanko parisuhdetta enää, vaikka sellaisen voisin saada. 

Vierailija
70/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset ei tarvita teitä miehiä yhtään mihinkään.

Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.

Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit.Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia.

Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvinneet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan. Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.

Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille.

Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n, Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.

Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta.

Vierailija
71/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on narsisti tai epävakaa ja siksi olet kiltti, lempeä ja kunnollinen ja haluaisit rakastaa jonkun naisen ehjäksi.

Hoida itsesi kuntoon ja etsi nainen, joka ei etsi pelastajaa vaan tasa-arvoista tervettä parisuhdetta. Tulet olemaan haluttua kamaa markkinoilla.

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimattomuuden taidossa) ja psykologinen joustavuus on pyöreä nolla. Mutta ei käy vieraissa, se on ainakin v

Heh, tuohan on kuin minä nuorempana. Narsistifaija ja kynnysmattoäiti. Nuorena aikuisena minulla oli monia isältäni opittuja myrkyllisiä käytösmalleja, vaikka ajatuksen tasolla vastustin sitä että muuttuisin homman kumman vanhempani kaltaiseksi. Iän myötä on tullut lisää nöyryyttä. Olen muuttunut enemmän sinne kynnysmaton suuntaan. En tiedä haluanko parisuhdetta enää, vaikka sellaisen voisin saada. 

Tuosta on myös tie kokonaan ulos. Olen itse jo aika pitkällä ja moni on jo perillä. Sitten avautuu ihan uusi maailma. Vaatii työtä ja motivaatiota, mutta välineitä on nykypäivänä tarjolla.

T. Entinen kynnysmattonainen, narsistin tytär ja eksä

Vierailija
72/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kuinka jossain ketjussa mies yritti väkisin vähän lukea kirjoja, että vaikuttaisi kultturellilta ja alkaisi naisiakin kiinnostaa. Lopuksi alkoi vaahtoamaan siitä, että kyllä hänelle kuuluisi nainen, koska hän maksaa verojakin. Valitettavasti ne naiset, jotka henkevää miestä etsivät, toivoisivat, että mies harrastaisi kulttuuria, koska häntä kiinnostaa oma ja muiden sisäinen elämä ja sitä sisäistä elämää ylipäätään on. Nämä naiset eivät etsi ulkoaohjautuvaa miestä, jolla on selkäytimessä suorittaminen.

Vierailija
73/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelmölisijä s24:ltä tässä taas hei..

Eiköhän tämä ole tullut jo selväksi, kun olet aiheesta 10 vuotta mölissyt.

Et käy töissä, olet alle 170cm, vaan missi kelpaa.

Vierailija
74/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset ei tarvita teitä miehiä yhtään mihinkään.

Kyllä minä ainakin tarvitsen aviomiestäni.

Vierailija
75/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimattomuuden taidossa) ja psykologinen joustavuus on pyöreä nolla. Mutta ei käy vieraissa, se on ainakin v

70: kiitos kun toit esille tuon ajatuksen mitä hain hain mutten saanut kiinni ajatuksen päästä. Nöyryys. Miesten kannattaa yrittää ymmärtää, että nainen kokee miehen parisuhteessa intuitiivisesti vahvemmaksi. Se liittyy varmasti puheääneen ja fyysiseen olemukseen, ainakin. Ehkä myös jonkinlaiseen assertiivisuuteen. Kun tarkkaillaan naisten ei-tahdonalaisia eleitä, niissä on alistumista osoittavia eleitä, kutsutaan sitä vaikka myötäilyksi. Miehellä enemmän 'haastavia' eleitä. Se on biologiaa. Nyky-yhteiskuntamallissa kuitenkin naiselle on enemmän iloa puolisosta joka kykenee ja haluaa joustaa, sen suojelemisen ohessa. Siksi mies joka olemuksellaan antaa ymmärtää joustamattomuutta tai aggressiota ei parisuhdemielessä vetoa useimpiin naisiin. Siksi huumori on niin kovaa valuuttaa miehissä. Nainen siis intuitiivisesti hakee miestä, joka ei fyysisellä tai henkisellä ylivoimallaan jyräisi naisen tahtoa, koska mieshän pääsääntöisesti siihen halutessaan pystyy.

Vierailija
76/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syy. Syy on luultavasti jotain, mitä et mainitse.

Vierailija
77/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kuinka jossain ketjussa mies yritti väkisin vähän lukea kirjoja, että vaikuttaisi kultturellilta ja alkaisi na

Niinpä. Ei kukaan kaipaa mitään päälleliimattua vaan löytävänsä itselleen sopivan parin. 

Vierailija
78/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimattomuuden taidossa) ja psykologinen joustavuus on pyö

Olisi ihanaa, jos noin todella on. Tuntuu, että olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta en ole vaan ikinä tarpeeksi "normaali", jotta olisin itseeni tyytyväinen. Tai että luottaisin kykyyni valita hyvä kumppani, jonka kanssa toimia kuten normaali ihminen normaalissa parisuhteessa. Vaatisi varmaan intensiivistä psykoterapiaa, jotta pääsisin siihen kultaiseen keskitiehen. Millaisia keinoja sinä olet hyödyntänyt paranemisprosessissasi?

Vierailija
79/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sinua vastaava nainen

Yhy. Yksi tuntemani ikisinkku on ainakin kertonut että isänsä on narsisti ja äitinsä kynnysmatto. Hän on omasta mielestään aivan eri puusta veistetty kuin isä. Kas kun hän ei petä. Juujuu, mutta on aina kaikessa oikeassa, pitää itseään niin saamerin erinomaisena (osoittaa erinomaisuutta jopa vaatimattomuuden taidossa) ja psykologinen joustavuus on pyö

70: kiitos kun toit esille tuon ajatuksen mitä hain hain mutten saanut kiinni ajatuksen päästä. Nöyryys. Miesten kannattaa yrittää ymmärtää, että nainen kokee miehen parisuhteessa intuitiivisesti vahvemmaksi. Se liittyy varmasti puheääneen ja fyysiseen olemukseen, ainakin. Ehkä myös jonkinlaiseen assertiivisuuteen. Kun tarkkaillaan naisten ei-tahdonalaisia eleitä, niissä on alistumista osoittavia eleitä, kutsutaan sitä vaikka myötäilyksi. Miehellä enemmän 'haastavia' eleitä. Se on biologiaa. Nyky-yhteiskuntamallissa kuitenkin naiselle on enemmän iloa puolisosta joka kykenee ja haluaa joustaa, sen suojelemisen ohessa. Siksi mies joka olemuksellaan antaa ymmärtää joustamattomuutta tai aggressiota ei parisuhdemielessä vetoa useimpiin naisiin. Siksi huumori on niin kovaa valuuttaa miehissä. Nainen siis intuitiivisesti hakee miestä, joka ei fyysisellä tai henkisellä ylivoimallaan jyräisi naisen tahtoa, koska mieshän pääsääntöisesti siihen halutessaan pystyy.

Niinpä. Nainen haluaa miehen, joka on lempeä ja luotettava häntä itseään kohtaan (lempeä, ei ole sama kuin kynnysmatto, tiettyä oikeudenmukaista jämäkkyyttä kaivataan myös) ja näin myös potentiaalista jälkikasvua kohtaan hyvä isä, joka osaa tarjota lapsilleen eväitä elämään eikä traumatisoi näitä ja kohtelee perheen lemmikkejä hyvin. 

Vierailija
80/331 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet itseään hyvänä miehenä pitävät yliarvioivat oman viehätysvoimansa. Ei se että äiti sanoo "kun olet niin komeakin" välttämättä tarkoita että niin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme