Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten fantasiat - mistä fantasioit?

Vierailija
25.09.2024 |

Hei vaan. Kiinnostaisi kuulla, minkälaisia seksiin liittyviä fantasioita teillä on.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna. Tai monta sellaista. Yks pimpsukkaliinuskaiseen, yks anusliinukaiseen, yks suukkuliin ja sitten kaksi kätösiin. 

Vierailija
42/46 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saisi edes olla jonkun lähellä. Kädet puristaisivat minua lähelle suudeltaessa. Toinen käsi vaeltaisi alas, ensin kiusoitellen alavatsalla, sisäreisiä, lähentyen määränpäätä kunnes voihkien pyydän koskemaan oikeaan kohtaan.

Miehelle tulisi pirullinen hymy kasvoilleen kun laskeutuisikin nuolemaan. Nostaisin lantiotani miehen kasvoja vasten, ja hän raottaisi sisintäni sormilla.

Yrittäisin pidättää nautinnon täydentymistä, ja mies työntäisi sormet sisään, tekisi työntöliikkeitä, sitten taivuttaisi sormia. Siinä kohtaa olisi pakko tulla.

Kun hieman rauhoitun kouristeluista ja voihkimisesta mies ottaa tiukan katsekontaktin ja kysyy saako naida minua. Toki suostun.

Tuntuisi ihanan täydeltä, Kalu uppoaisi syvemmälle kuin sormet. Pimppi Iitisisi ja mies olisi ylpeä, onhan se hänen ansiotaan. Kiittelisi ja kehuisin miestä ihanista tuntemuksista samalla kun hän laittaa minut ne tuntemaan. 

Uuh. Kyllä kelpaisi. Tosin tuo kiittely seksistä kuulostaa vähän kornilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pyrin miehenä ilmaisemaan tyytyväisyyttä seksiin ja olen saattanut joskus kiittääkkin. Haluan viestittää toiselle, että olen nauttinut hänen ansiostaan.

Vierailija
44/46 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin miehestä, jolla olisi rohkeutta ottaa ohjat käsiinsä ja komentaa oikeasti minua. Vaikka pukeutumaan hepeneisiin, jonka jälkeen ranteista ja nilkoista kiinni sänkyyn. Sitten kunnon kiusoittelua kielellä ja sormilla ennen kunnon naintia.

Sinulle napsahti juuri nyt seitsemän oikein arjen syntisessä lotossa. Joten hyppääppä kyytiin ja pistä turvavyö kiinni, sillä tästä alkaa pomppuinen kyyti nautinnon valtatiellä. Sinun tehtäväsi on vain heittäytyä nauttimaan kyydistä. Ja kun olet vastannut tähän viestiin, annan Sinulle sähköpostiosoitteen, jolla saat otettua yhteyttä.

Vierailija
45/46 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaasta ja sipseistä muutaman viinilasin kanssa sohvalla herkuttelusta. Töllöstä jotain ihanaa hömppää tai tosi-tv:tä.

Joka ilta saat tyydytyksesi ja tahdot sitä aina vain suurempina annoksina. Vieläkö vaaka on asunnossa vai heitetty roskiin, kun näyttää "liikaa"?

Joka ilta saat tyydytyksesi ja tahdot sitä aina vain suurempina annoksina. Vieläkö vaaka on asunnossa vai heitetty roskiin, kun näyttää "liikaa"?

Vaa'alla ei väliä koska aina saan tilattua tinderistä seuraa jos haluan. Sua en tilais ikinä.

Hey, come on, Viljo!

Vierailija
46/46 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiofantasia on olla monen miehen pantavana. Mut ei silleen halventavalla, "hutsulle kyytiä" -tavalla, vaikea selittää. Kaikki aiheeseen liittyvä poke on sitä että pelkkää reikää ja mahdollisimman nöyryyttävästi. Liittyy itsellä siihen, että se miehen laukeamisen hetki on koko aktin kiihottavin, niin haluaisin siihen heti jatkoa, kun olen jo sfääreissä sen yhden tulemisesta, ja seuraava jatkaisi samassa kiiman tilassa, kun edellinen jo rauhoittuu... Mieheni onneksi, vaikka on aika mustasukkainen, niin tajuaa tän mun fantasian, ja puhelee nussiessaan kuinka ois jonossa seuraava ja seuraava ja jakaisi mua ystävilleen ja antaisin kelle vaan ja uikuttaisin vaan nautinnosta alla, ja eipä siinä muuta voi, kun kuunnella ja uikuttaa nautinnosta... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi