Miten joillain ihmisillä on täysin littana takapuoli?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lättä. Ei haittaa.
Miestäsi haittaa.
Mielestäni iso tekoperse on todella vulgaari.
Te jotka liikutte ja peppu on listana, vaikka kuinka kyykkäätte. Tutustusin teinä tuohon "laiskat pakarat" asiaan. Todennäköisesti kyse on siitä, kun treeni ei tartu peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäitä nuo kaikki naisten pyllyt on kun tarjoavat otettaviksi takaa päin.
Muun väittäminen on silkkaa ilkeyttä.
Perspanohulluhan se siinä öyhöttää.
Takaapäin voi harrastaa muutakin kuin perspanoa.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka liikutte ja peppu on listana, vaikka kuinka kyykkäätte. Tutustusin teinä tuohon "laiskat pakarat" asiaan. Todennäköisesti kyse on siitä, kun treeni ei tartu peppuun.
Eikä kyykky muutenkaan ole mikään paras pakaraliike, koska se on todella helppo tehdä lähes pelkillä reisillä. Hip thrust ja glute bridge toimivampia.
Mulla on pyöreä ja pysty takapuoli vaikka liikun aika vähän. Geeneistä se johtuu, suvussani kaikilla naisilla on tällainen takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
on kyllä surkea jos naisella ei ole Jennifer Lopezin takapuoli, en seurustelisi sellaisen lättäpyllyn kanssa
Nii, kaikki 50+ naiset ei ole ottanut perstäytteitå.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestäsi haittaa.
Tietää missä ulko-ovi on.
Tietysti, esim.Riikka Purralla+ roikkutisut👹.
Vierailija kirjoitti:
Tai leveään lantioon ja korkeaan vyötäröön. Kaikki ei saa aitoa Kardashian-tekopersettå vaikka kuinka treenaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pyöreä ja pysty takapuoli vaikka liikun aika vähän. Geeneistä se johtuu, suvussani kaikilla naisilla on tällainen takapuoli.
Juupa juu, selluliittiä on niillä joilla leveä äässi.
Miten joillain ihmisillä on läski pers e?
Mulla on tällainen. Kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle, jalat ja takapuoli pysyvät laihana. Toki salitreenillä saan kasvatettua pyöreyttä halutessani. Miestäni tämä ei ole kyllä ikinä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten joillain ihmisillä on läski pers e?
Ihmettelen samaa. Ysärillä näille l ä s k iperseille naurettiin.
Mietipä sitä, sinä ajatusten Tonava..
En voi tehdä kyykkyjä, kun saan heti peräpukamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, selluliittiä on niillä joilla leveä äässi.
En mä sanonut että takapuoleni olisi leveä. Käsitit väärin. Takamukseni on nimenomaan pyöreä ja pysty, ei leveä. Enkä takuulla ole treenannut sitä. Kuten sanoin, geenit ovat saaneet sen aikaan. -sama kenelle vastasit
Miks palleissa kasvaa karvoja! Hohhoijaa...