Miten joillain ihmisillä on täysin littana takapuoli?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkastuneet pakaralihakset. Kertoo elintavoista, tyypillinen sohvaperuna.
Niinkö? Minulla on aina ollut litteä takapuoli - hyvin tehtävänsä takapuolena hoitanut, sivuhuomautus - ja olen ikäni harrastanut paljon liikuntaa ja urheilua.
Uskallampa väittää että liikun todella paljon enemmän viikossa kuin sinä. Omaan viikkooni kuuluu kuutena päivänä viikossa 10 km polkujuoksu joka tarkoittaa juoksua kirjiamellisesti lunnossa ja poluilla hyvin vaihtelevassa maastossa. Kävelen joka paikkaan kun se on mahdollista. Asun viidennessä eli ylimmässä kerroksessa ja käytän portaita, en hissiä.
Fysioterapeutin suorittamassa kuntotestissä sain tässä taannoin täydet pisteet. Kunto einomainen.
Olen hoikka ja terve. Ja nainen, 47 vuotta. Kaksi lasta synnytttänyt.
Itse en kenenkn persmuksini
Aina ne omat lapset ovat mamman mielestä niin upeita.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka liikutte ja peppu on listana, vaikka kuinka kyykkäätte. Tutustusin teinä tuohon "laiskat pakarat" asiaan. Todennäköisesti kyse on siitä, kun treeni ei tartu peppuun.
Miksi sen pitäisi tarttua peppuun? Siksikö kun iso perse on muotia ja miehet tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka liikutte ja peppu on listana, vaikka kuinka kyykkäätte. Tutustusin teinä tuohon "laiskat pakarat" asiaan. Todennäköisesti kyse on siitä, kun treeni ei tartu peppuun.
Miksi sen pitäisi tarttua peppuun? Siksikö kun iso perse on muotia ja miehet tykkää?
Siksi, että se vaikuttaa koko kropan terveyteen ja jaksamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni synnyin ominaisuus. Eikös se riipu siitä, mihin kohtaan pakaralihas kiinnittyy alaselkään?
Perse kehittyy, kun tekee fyysistä työtä. Istumatyö ei kehitä pakaralihaksia.
Vierailija kirjoitti:
On sellainen kroppa kuin on perintönä sattunut saamaan.
Mun isällä on lättänäperse ja äidillä ns hehtaariperse, saa nähdä kummanko saan perinnöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä on lättänäperse ja äidillä ns hehtaariperse, saa nähdä kummanko saan perinnöksi.
Eipä sillä oo väliä, perintöveron joudut kuitenkin maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni synnyin ominaisuus. Eikös se riipu siitä, mihin kohtaan pakaralihas kiinnittyy alaselkään?
Kyllä ja muutkin geneettiset seikat vaikuttavat (paitsi jos kysyt joltain pakarainstainfluensserilta joka haluaa myydä sinulle pakaratreenivalmennusta.) T. fysioterapeutti
Vierailija kirjoitti:
Höhlä. Perseen malli periytyy. Itse olen treenannut kilpaohjelmalla perselihaksia salilla ja samanlainen littana se on edelleen. Äidillä ja mummilla samanlainen littana myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole vielä persettä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jeps kummallista että me kaikki olemme eri näköisiä ja mallisia. Oletko 5-vuotias?
Ap ei tunne sanaa genetiikka. Ulkonäkökin koostuu perityistä geeneistä. Kaukaasialaistyyppisellä ovat harvemmin kovin muhkeat pakaralihakset luonnostaan.
Olen luonnostani hoikka, kapea ja pienipeppuinen. Painoa ei tule helposti. Treenaan säännöllisesti ja osittain myös ulkonäön vuoksi. Reisi- ja pakaralihasten kunto on vanhana tärkeää oman toimintakyvyn kannalta. Vaikka minulle Lopez-pyllyä koskaan tule, lihaksikas ja ihan nätti kuitenkin. Farkut näyttävät hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylettää takaapäin muutakin kuin kärkeä kastamaan.
Minimunaisten ongelmia.
Eihän tuo mikään ongelma ollut vaan sen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole vielä persettä ollenkaan?
Tutkimusten mukaan perse on täysin kehittynyt, noin 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Minulla on aina ollut litteä takapuoli - hyvin tehtävänsä takapuolena hoitanut, sivuhuomautus - ja olen ikäni harrastanut paljon liikuntaa ja urheilua.
Uskallampa väittää että liikun todella paljon enemmän viikossa kuin sinä. Omaan viikkooni kuuluu kuutena päivänä viikossa 10 km polkujuoksu joka tarkoittaa juoksua kirjiamellisesti lunnossa ja poluilla hyvin vaihtelevassa maastossa. Kävelen joka paikkaan kun se on mahdollista. Asun viidennessä eli ylimmässä kerroksessa ja käytän portaita, en hissiä.
Fysioterapeutin suorittamassa kuntotestissä sain tässä taannoin täydet pisteet. Kunto einomainen.
Olen hoikka ja terve. Ja nainen, 47 vuotta. Kaksi lasta synnyt
Ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhlä. Perseen malli periytyy. Itse olen treenannut kilpaohjelmalla perselihaksia salilla ja samanlainen littana se on edelleen. Äidillä ja mummilla samanlainen littana myös.
Ota horkkaa, se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sohvaperuna ja takapuoli on sopivan muhkea ja aika timmi vaikka olen keski-ikäinen. Peppu ja reidet näyttää siltä kun tekisin jotain. Pohkeet on omasta mielestäni kauniin sopusuhtaiset. Tyttärellä on ollut aina sydämen muotoinen peppu muuten hoikassa vartalossa. Joten kyllä geenitkin vaikuttaa millainen kroppa on. Miehellä oli nuorempana ok takapuoli mutta nyt alkaa olla lättänä. Hän harrastaa juoksua.
Vtun pervo!
Minulla on suuret ja näyttävät pohjelihakset. Jalat muuten hoikat ja laihat, mutta pohjelihakset isot. Ei kuitenkaan kerro mitään suorituskyvystä.
Esim Stubbin pariskunnalla on paljon sirommat. Silti jäisin lähtöviivalle, jos heidän kanssaan pitäisi kisata.