Opiskeluaikojen tasokkaimmat naiset - kaikilla nyt somekuvia uusista okt, huviloista, hienoista matkoista jne
Opiskelin yliopistossa noin 10v sitten ja sitä kautta paljon opiskeluaikojen kavereita somessa. Myös lukuisia ihan ysin ja kympin naisia. Siis hyväkroppaisia, kauniita ja söpöjä kasvoiltaan, sosiaalisia, tyylikkäistä jne.
Olen parin viime vuoden aikana kiinnittänyt huomiota miten kaikilla alkaa nyt olla uusi okt, uusi huvila/mökki, matkustellaan tyyliin Australiaan jne. Esim tänään eräs laittoi tarinan missä oli uuden mökin terrassilla järvenrannalla.
Ei siis mikään suuri yllätys että menestyvät ja saavat rikkaan miehen, mutta tietyllä tavalla mielenkiintoista että käytännössä jokainen tällainen ysin tai kympin nainen menestyy hyvin. On niitä joku 5-7kpl ainakin somekavereina ja kaikilla sama juttu.
Tuo ulkonäkö auttaa niin valtavasti elämässä, vielä jos osaa meikillä/hiuksilla vähän korostaa ja pientä tyylitajua löytyy. Ja ellei ihan umpiujo ole, menestys elämässä taattu kun on hoikka ja söpö.
Itse siis olen mies eikä minulla ole tällaista naista.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisistä ihmisistä oikein puhut? Omat lapset ovat vähän alle kolmekymppisiä, ovat valmistuneet yliopistosta pari vuotta sitten, asuvat avoliitossa ja molemmilla on oma talo, koira on jo otettu ja seuraavaksi varmaan tulee lapsenlapsia. Matkustelevat muutaman kerran vuodessa ja elävät ihan normaalia elämää kuten itsekin tein samassa iässä paitsi lapset olivat taaperoita jo.
Tarinasi nuorilla ei vielä ole lapsia, koska ensisynnytysten ikä on noussut. Itse olin siinäkin vähän etuajassa omaan ikäpolveeni verraten, koska valmistuin niin nopeasti yliopistosta. Toinen piirre on somekuvat, niitä ei ennen ollut. Akateemiset naiset eivät laita someen kuvia itsestään, mutta sisustuksesta, ruuasta ja lemmikeistä laittavat. Eri yhteiskuntaluokat erottaa mm. tuollaisista asioista. Eivät nämä naiset poseeranneet vähäpukeisinä netissä edes teininä, vaan sellaista pidettiin nolona.
Kyllä täällä taitaa kirjoitella lapset joilta on vasta vähän aikaa sitten maitohampaat vaihtuneet. Kauniitkin ihmiset saattavat menestyä paremmin, mutta heilläkin elämän realiteetit tulevat vastaan. Menestys voi olla ok, mutta koska kaikki hankkivat mm. lapsia vähän myöhemmin, on todella paljon lapsettomuusongelmia. Ikä lisää riskiä. Voi sairastua syöpään kuten rumatkin? On hienoa että on opiskeltu vuosikymmen tai kaksikin, mutta elämän tärkein asia jää. Ei tulekaan enää niitä uusia kauniita lapsia tai rumia?Valtiolle omaisuus kun aika jättää.
Kauniit myös rypistyvät ja vanhenevat lopulta, elämä on matka jonka mittarina on typerää pitää pelkästään vaurautta.
Raha kyllä helpottaa elämää k0ska emme enää vain elä missään vaihtotaloudessa.
-olen kerran kaunis vai ruma; juupas-eipäs menestyn en
Ps. Tai ehkä tarinan naisilla on lapsia, mutta eivät laita heistä kuvia someen, koska se on väärin lasta kohtaan.