Opiskeluaikojen tasokkaimmat naiset - kaikilla nyt somekuvia uusista okt, huviloista, hienoista matkoista jne
Opiskelin yliopistossa noin 10v sitten ja sitä kautta paljon opiskeluaikojen kavereita somessa. Myös lukuisia ihan ysin ja kympin naisia. Siis hyväkroppaisia, kauniita ja söpöjä kasvoiltaan, sosiaalisia, tyylikkäistä jne.
Olen parin viime vuoden aikana kiinnittänyt huomiota miten kaikilla alkaa nyt olla uusi okt, uusi huvila/mökki, matkustellaan tyyliin Australiaan jne. Esim tänään eräs laittoi tarinan missä oli uuden mökin terrassilla järvenrannalla.
Ei siis mikään suuri yllätys että menestyvät ja saavat rikkaan miehen, mutta tietyllä tavalla mielenkiintoista että käytännössä jokainen tällainen ysin tai kympin nainen menestyy hyvin. On niitä joku 5-7kpl ainakin somekavereina ja kaikilla sama juttu.
Tuo ulkonäkö auttaa niin valtavasti elämässä, vielä jos osaa meikillä/hiuksilla vähän korostaa ja pientä tyylitajua löytyy. Ja ellei ihan umpiujo ole, menestys elämässä taattu kun on hoikka ja söpö.
Itse siis olen mies eikä minulla ole tällaista naista.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet arvostavat naisessa ulkonäköä todella paljon. Naiset tajuavat sen myöhemmin ja silloin ukot lentää ikkunasta.
Defensteraatio?
Vain vähä-älyiset turkyt postaavat perhe-asioitaan someen, samanlaisten tollojen kommentoitavaksi. Niin noloo, sanoo meidän koululainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, tunnen itsekin näitä ja yhden jonka elämä näyttää olevan yhtä ulkomaanmatkaa, hemmottelulahjaa, miehen järjestämää yllätystä, ihanaa kaveriporukan kekkeriä, yllätysjuhlaa, omakotitaloa täydellisellä sisustuksella ja uutta autoa. Me rumilukset istutaan edelleen sinkkuina pienissä vuokraluukuissa.
Mua sanotaan usein kauniiksi miesten taholta ja asun vuokralla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet arvostavat naisessa ulkonäköä todella paljon. Naiset tajuavat sen myöhemmin ja silloin ukot lentää ikkunasta.
Eikä tuossa pelkästään rikkaasta miehestä ole kyse, vaan nämä naiset pääsevät helpommin itsekin parempipalkkaisiin korkeisiin asemiin työelämässä.
Aika usein on kylläkin niin, että kovin kauniit naiset ei pääse töihin helposti.
Ihan oikeesti, aikuiset somessa. Saako nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kamalaa varmaan on, että joku voi nauttia elämästä myös vuokra-asunnossa.
Ja vuokra-asunnoissakin voi asua kauniita ihmisiä.
Hmm. Jännä juttu. Olen huomannut saman ilmiön kuin ap, mutta tulkitsen sen aivan toisin. Fiksut, älykkäät, lahjakkaat naiset ovat valmistuttuaan taantuneet. Ajattelu vaihtunut materiaalin hallintaan ja naineet miehet, joiden uran edistyy paremmin kuin heidän omansa .
Useammin kyllä näkee ei niin kauniita naisia työpaikolla hyvissä ammateissa.
Minä en halua matkustella kuin Suomessa ja ehkä Pohjoismaissa. Matkat on nähty lapsena ja nuorena. Australiaan? Eih, kuka pakkaa, millä ajalla? Lentäminen saastuttaa ja hermostuttaa. Mieluummin mökille.
Materia on materiaa. Jokainen arvostaa eri asioita ja tavoittelee eri asioita. Arvostan enemmän taloudellista turvaa ja vapautta. Erityisesti vapautta! En halua lainaa, omakotitaloa, mökkiä tai muutenkaan sitoutua tiettyyn paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut että hyvä ulkonäkö ja korkea älykkyys korreloi hyvin usein. Eli todennäköisesti nämä ap:n mainitsemat naiset ovat myös älykkäitä, ja sitä kautta työllistyneet hyviin ammatteihin ja menestyneet.
Oletko oppinut uuden sanan, kun sitä täytyy viljellä viesti tolkulla.
Täällä kyllä kokoontunut verkkosen älymystö pohtimaan jotain kaukaista haavemaisemaa. Suloista kuin hiekkakakkujen taputtelu ja aina aika ajoin joku tuuppaa kaverin tortut kumoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänlumetta. Nuo on just niitä, jotka ulisee tällä foorumilla, että miehellä on lerppakulli ja pakko juosta vieraissa. Kenenkään elämä ei ole täydellistä, varsinkaan jos sitä pitää somessa yrittää itselleen ja muille todistaa.
Mutta eihän sitä uutta taloa noin vain feikata kuviin, kyllä niillä ihan oikeasti on. Sitä ei tiedä miten onnellisia ovat, mutta ei tässä pelkstään rikkaista miehistä ole kyse vaan ne naiset saavat ulkonäöllään myös itse paremman työpaikan.
Käsittämätön väite, että ulkonäöllä saa työpaikan. Kyllä siihen hyvään työpaikkaan ihan koulutus tarvitaan. Itsekin tein töitä jo ennen opintoja oman alani hommissa ensin ilmaiseksi, sitten opintojen alussa palkallisena ja näin minulla oli ne verkostot valmiina, kun val
Niin. Moni asia vaikuttaa, ei vain ulkonäkö kuten siinä viestissä väitettiin jota kommentoin.
Ei kai kukaan luule että se somekulissi kertoo mitään totuutta heidän elämästään? Mun vuosikurssin fiksut ja tyylikkäät naiset on muuten menestyneet työelämässään, joten varmaan heillä on ihan omaakin rahaa reissailla. Ei siihen miestä tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuossa pelkästään rikkaasta miehestä ole kyse, vaan nämä naiset pääsevät helpommin itsekin parempipalkkaisiin korkeisiin asemiin työelämässä.
Aika usein on kylläkin niin, että kovin kauniit naiset ei pääse töihin helposti.
Pääsee kyllä. Kauniit ihmiset herättää positiivisia mielikuvia. Esim yksi minun vuosikurssin kauneimmista ja näyttävimmistä naisista on tohtori ja unelmaduunissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kamalaa varmaan on, että joku voi nauttia elämästä myös vuokra-asunnossa.
Musta tuntuu, että tää on kaikkein kamalinta sen ohella ettei ole korkeakouluttautunut. Joku aina ihmettelee eikö sulla ole tätä tai tuota. No en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ihan oikeasti jotenkin yllätyksenä, että korkeasti koulutetut ovat varakkaampia kuin matalasti koulutetut? Missä murjussa pitäisi asua?
Monille tulee yllätyksenä, ettei korkeakoulutus välttämättä takaakaan hyvää palkkaa tai edes työpaikkaa.
Joo, ei tietenkään, mutta tilastollisesti korkeasti koulutetut ovat matalasti koulutettuja paremmassa sosioekonomisessa asemassa. Lähinnä peilasin omaan tilanteeseeni, jossa meidän omakotitaloa yms. päivittelee juuri ne ihmiset, jotka vuosia aukoivat päätään siitä, että me opiskeluaikana asuimme vuokralla. Ihan kuin näillä jäisi tajuamatta, mihin sillä opiskelulla voi lopulta päästä. Olisi oudompaa, jos meidän tulotasolla asuisi vuokralla kerrostalossa.
"Hassua.
Itse tein opiskeluaikoina töitä, oli oma yritys, saneerasin myös asuntoja.
Valmistuin kauppatieteistä, 26 - vuotiaana, yhden miljoonan varallisuuden tein opintojen ohella.
En ymmärrä, mitä erikoista on jossain omakotitalossa, tai mainitsemassasi palkkatyössä."
Eihän niissä mitään erikoista olekaan, vaikka ap ja se jota kommentoin luulee niin. Kuvasin tyypillisen polun tilanteeseen, jossa noin 35v. pariskunnalla on asunto, kesämökki ja kaksi autoa. Siinä ei todellakaan ole mitään ihmeellistä, vaan suurimmalla osalla akateemisista lapsiperheistä on noin asiat. Sinä sen sijaan olet poikkeus, jos olet jo alle kolmekymppisenä ollut miljonääri.
Köyhä henkinen taso on säälittävä, mutta glittermiehet ja -naiset eivät osaa kaivata parempaa. Vain raha on se, jonka tunnistavat. Taide, musiikki ja kirjallisuus ovat vietaita asioita.