Opiskeluaikojen tasokkaimmat naiset - kaikilla nyt somekuvia uusista okt, huviloista, hienoista matkoista jne
Opiskelin yliopistossa noin 10v sitten ja sitä kautta paljon opiskeluaikojen kavereita somessa. Myös lukuisia ihan ysin ja kympin naisia. Siis hyväkroppaisia, kauniita ja söpöjä kasvoiltaan, sosiaalisia, tyylikkäistä jne.
Olen parin viime vuoden aikana kiinnittänyt huomiota miten kaikilla alkaa nyt olla uusi okt, uusi huvila/mökki, matkustellaan tyyliin Australiaan jne. Esim tänään eräs laittoi tarinan missä oli uuden mökin terrassilla järvenrannalla.
Ei siis mikään suuri yllätys että menestyvät ja saavat rikkaan miehen, mutta tietyllä tavalla mielenkiintoista että käytännössä jokainen tällainen ysin tai kympin nainen menestyy hyvin. On niitä joku 5-7kpl ainakin somekavereina ja kaikilla sama juttu.
Tuo ulkonäkö auttaa niin valtavasti elämässä, vielä jos osaa meikillä/hiuksilla vähän korostaa ja pientä tyylitajua löytyy. Ja ellei ihan umpiujo ole, menestys elämässä taattu kun on hoikka ja söpö.
Itse siis olen mies eikä minulla ole tällaista naista.
Kommentit (182)
Itselläni ollut aina tasokkaita naisia, noin 200 yhteensä.
Harmittaako virtahepoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei suurin osa näistä siis erityisesti kehuskele ja pullistele menestystään, sen verran että selviää kuitenkin että miljoona(velka)omaisuus löytyy. Esim vihjailevia tarinoita someen.
Moni näistä naisista ei erityisen älykkäitä, kun esim kursseilla tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan.
ap
Kenties saaneet (ennakko)perintöä tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei suurin osa näistä siis erityisesti kehuskele ja pullistele menestystään, sen verran että selviää kuitenkin että miljoona(velka)omaisuus löytyy. Esim vihjailevia tarinoita someen.
Moni näistä naisista ei erityisen älykkäitä, kun esim kursseilla tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan.
ap
Mihin he olisivat erityistä älykkyyttä tarvinneet? Raha tulee rahan luo.
Et siis vieläkään ole oppinut miten somea luetaan?
Suurin osa on täyttä p%/kaa, ja tavoite tehdä Sinut katkeraksi.
Ei se pelkästään ulkonäöstä ole kiinni.
Minullakin on kaikki tuo, vaikka en ole mikään malli, vaan aika tavis ja omat tulot ovat melko pienet.
Mieskin on ihan tavallinen, ehkä hieman asperger, mutta menestynyt hyvin työelämässä ja se näkyy hänen palkassaan.
Palkan perusteella en ole miestäni valinnut.
Oletpa pinnallinen. Ja ovatpa he tyhmiä, jos rehvastelevat omaisuudellaan. Tai jonkun muun omaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matemaattisesti älykäs ja kaunis valkoinen nainen voi elää hedonistista mukavaa elämää ja nykymaailma kuuluu heille.
Voi paneskella miesmallien kanssa nelikymppiseksi asti ja tehdä sitten itsellisesti lapsen ilman miestä. Ei mitään kokemusta väkivallasta, syrjinnästä ja vaikeuksista. Peppulin nuolentaa lapsesta asti opettajien suosikkina ja sitä kautta täysi varmuus omasta asemasta ja empatian puute muita kohtaan. "Women are wonderful" efekti auttaa ja monet työt ovat helppopääsyisiä.
Sen sijaan kalju, karismaattinen ja fiksu mies voi jäädä neitsyeksi ja hänen lisääntymisensä on naisen miellyttämisen takana.
Noin se on, mutta en miehenä voi käsittää, miten niin moni mies lyö elämänsä läskiksi laiminlyömällä koulutuksen ja uran. Miehillä jako "haves" ja "have nots" välillä on paljon jyrkempi kuin naisilla eikä todellakaan kannata oll
Kovasti tulee alapeukkua realismista? Vai meinaatteko, että voitte miehinä vaan lukea jonkun amistutkinnon, vetää kessua ja odottaa, että naisia on jonossa? Jos mies ei panosta uraansa niin valinnanvaraa ei ole.
Muistan omilta kouluajoiltani kuinka rikkaiden perheiden kauniit tytöt saivat aina korkeat arvosanat koulussa, koska heidän vanhemmat kasvattivat heidät kovan kurin alla: piti näyttää hyvältä, olla kaverina muiden rikkaiden perheiden lasten kanssa ja pyrkiä olemaan aina paras, piti myös harrastaa kilpaurheilua.
Muistan jo lapsena miettineeni, että onpa ankaraa elämää, mutta nyt ymmärrän miksi ovat menestyneitä.
Itse tulin köyhästä kristitystä perheestä, jossa piti olla vaatimaton, joten ei myöskään ollut kannustinta pyrkiä parempaan.
Nainen voi itse olla rikas. Joku mies on saanut rikkaan naisen.
"Tuskin hän tunsi itseään etuoikeutetuksi esim. lukioaikana jakaessaan aamuyöllä sanomalehtiä ennen koulupäivän alkamista, jotta sai kustannettua itselleen oppikirjoja jne. Tuskin hän tunsi itseään erityisemmin etuoikeutetuksi työskennellessään siivoojana yliopistoaikana opintojen ohella saadakseen opinnot kustannettua ilman lainaa. Ihan samalla tavalla hän on omalla työnteolla kaiken joutunut hankkimaan kuten muutkin. Ketään ei kiinnosta onko vessan siivonnut kaunis ihminen vai ruma."
Et siis ymmärtänyt sanaakaan noista tutkimustuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naiset eivät huoli sinua naisvihamielisen asenteesi takia. Eivät kaikki miehetkään ole kovin älykkäitä, mitä kursseilla olen tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan. Sanoisin, että 20% ei kuuluisi yliopistoon ollenkaan. Jos olisit itse älykäs, olisit jo 30v menestynyt, eikä tarvitsisi vauvapalstalla itkeä.
Moni asia vain menestyksessä katsotaan kuuluvan älykkyyteen. Menestyminen ei sinällään aina vaadi, jos vain rahalla tai omaisuudella mitataan kuin olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mitä taas opiskeluun tulee, ei pelkästään ole mittari osaamisesta. Ylimielisyys on monella empatian puutetta, joka tekee menestyjästä mulkun tai sosiaalisesti heikon. Joillain aloilla pitää ollakkin mulkku menestyäkseen.
Ihmisistä suurin osa on melko yksinkertaisia, jopa menestyjissä ( raha tai varallisuus mittarina ) on niitä. Ei siihen älyä tarvita. Suurin osa ihmisistä kuuluu siihen tyhmään ryhmään, mutta niin naisia kuin miehiä on näissäkin menestyjiä.
Toki, syntymällä väärään paikkaan, vaikkapa nigeriaan, ja naiseksi, et voi välttämättä opiskella etkä ainakaan sen kautta menestyä. Mikä on menestymistä?
-eri
Naisen paikka on kotona synnyttämässä valkoihoisia lapsia. Kaikki muu on turhaa ja merkityksetöntä.
Tuleeko ihan oikeasti jotenkin yllätyksenä, että korkeasti koulutetut ovat varakkaampia kuin matalasti koulutetut? Missä murjussa pitäisi asua?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeintä miehessä on äly ja nimenomaan sosiaalinen äly. Miellyttävä ulkonäkö on tärkeä mutta ei mikään mallin näköinen. Hauska ja tavallinen on kiinnostavin. Luonne on keskeisin eli että on mukava luonne. Ei kateellinen, ei kirjoita ulina-viestejä naisten palstalle, ei uhriudu ja vihaa omien puutteiden vuoksi naisia, ei yleistä naisia ja miehiä kahteen lokeroon, omaa hyvän luonteen. Ap:n kaltaiset miehet kierrän mahdollisimman kaukaa. Luonne paistaa aina ihmisestä läpi ja olen sata varma että myös ap on karkottanut naiset tympeällä luonteella mikä näkyy jo muutaman rivin perusteella hänestä.
Eihän ap mitään "ulise". Mistä nyt tuonkin tulkinnan teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeintä miehessä on äly ja nimenomaan sosiaalinen äly. Miellyttävä ulkonäkö on tärkeä mutta ei mikään mallin näköinen. Hauska ja tavallinen on kiinnostavin. Luonne on keskeisin eli että on mukava luonne. Ei kateellinen, ei kirjoita ulina-viestejä naisten palstalle, ei uhriudu ja vihaa omien puutteiden vuoksi naisia, ei yleistä naisia ja miehiä kahteen lokeroon, omaa hyvän luonteen. Ap:n kaltaiset miehet kierrän mahdollisimman kaukaa. Luonne paistaa aina ihmisestä läpi ja olen sata varma että myös ap on karkottanut naiset tympeällä luonteella mikä näkyy jo muutaman rivin perusteella hänestä.
Eihän ap mitään "ulise". Mistä nyt tuonkin tulkinnan teit?
On katkera feministi joka ei saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänlumetta. Nuo on just niitä, jotka ulisee tällä foorumilla, että miehellä on lerppakulli ja pakko juosta vieraissa. Kenenkään elämä ei ole täydellistä, varsinkaan jos sitä pitää somessa yrittää itselleen ja muille todistaa.
Mutta eihän sitä uutta taloa noin vain feikata kuviin, kyllä niillä ihan oikeasti on. Sitä ei tiedä miten onnellisia ovat, mutta ei tässä pelkstään rikkaista miehistä ole kyse vaan ne naiset saavat ulkonäöllään myös itse paremman työpaikan.
Käsittämätön väite, että ulkonäöllä saa työpaikan. Kyllä siihen hyvään työpaikkaan ihan koulutus tarvitaan. Itsekin tein töitä jo ennen opintoja oman alani hommissa ensin ilmaiseksi, sitten opintojen alussa palkallisena ja näin minulla oli ne verkostot valmiina, kun valmistuin ja sain hyvän paikan. Se vaatii urasuunnittelua.
Tapasin mieheni jo parikymppisenä ja valmistuin 26v. yliopistosta, sain lapsen samana vuonna ja ok- talo tuli valmiiksi vuotta myöhemmin. Se on mahdollista kahden hengen taloudessa kun molemmilla on hyvä työpaikka (tai miehellä se oli oma yritys). Kesämökki oli ennestään, vanhempien.
Hassua, että aikuisilla on tällaisia uskomuksia, että ulkonäöllä saa työpaikan ja että mies on maksanut kaiken.
Kyllähän se että on hoikka ja itsestään huoltapitävän näköinen, pukeutuu tyylikkään klassisesti ja meikkaa sopivasti, auttaa elämässä. Vielä jos on sosiaalinen niin on täydellinen paketti. Tottakai pitää olla koulutus, mutta em. meriiteillä se urapolku on vähän helpompi.
Pitäähän sitä rubsahtaneiden jotenkin bröystäillä. Minkäs teet, kun ikä on tehnyt tepposensa.
Parhaat miehet ja naiset haluavat pariutua keskenään. Maailman huonoiten pidetty salaisuus.
Porilainen taas harhoissa.