Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskeluaikojen tasokkaimmat naiset - kaikilla nyt somekuvia uusista okt, huviloista, hienoista matkoista jne

Vierailija
23.09.2024 |

Opiskelin yliopistossa noin 10v sitten ja sitä kautta paljon opiskeluaikojen kavereita somessa. Myös lukuisia ihan ysin ja kympin naisia. Siis hyväkroppaisia, kauniita ja söpöjä kasvoiltaan, sosiaalisia, tyylikkäistä jne.

Olen parin viime vuoden aikana kiinnittänyt huomiota miten kaikilla alkaa nyt olla uusi okt, uusi huvila/mökki, matkustellaan tyyliin Australiaan jne. Esim tänään eräs laittoi tarinan missä oli uuden mökin terrassilla järvenrannalla.

Ei siis mikään suuri yllätys että menestyvät ja saavat rikkaan miehen, mutta tietyllä tavalla mielenkiintoista että käytännössä jokainen tällainen ysin tai kympin nainen menestyy hyvin. On niitä joku 5-7kpl ainakin somekavereina ja kaikilla sama juttu.

Tuo ulkonäkö auttaa niin valtavasti elämässä, vielä jos osaa meikillä/hiuksilla vähän korostaa ja pientä tyylitajua löytyy. Ja ellei ihan umpiujo ole, menestys elämässä taattu kun on hoikka ja söpö.

Itse siis olen mies eikä minulla ole tällaista naista.

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se, et niillä monilla kauniilla JA koulutetuilla naisilla on tutka päällä.

Keskittyvät siis bongaamaan fiksut ja rikkaat miehet.

Suurin oivallus on avata sakset fiksulle ja rikkaalle miehelle .

Moni avaa sen sijaan jännämiehelle, josta toki on se pitkä ilo, että saa jännäillä elarien maksua seuraavat 18 vuotta.

Vierailija
62/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suurin osa näistä siis erityisesti kehuskele ja pullistele menestystään, sen verran että selviää kuitenkin että miljoona(velka)omaisuus löytyy. Esim vihjailevia tarinoita someen.

Moni näistä naisista ei erityisen älykkäitä, kun esim kursseilla tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan.

ap

Mikset näistä napannu jotain mukaan?

Naiset on kyllä huomanneet, ettei ap arvosta heitä pätkääkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänlumetta. Nuo on just niitä, jotka ulisee tällä foorumilla, että miehellä on lerppakulli ja pakko juosta vieraissa. Kenenkään elämä ei ole täydellistä, varsinkaan jos sitä pitää somessa yrittää itselleen ja muille todistaa.

Minun mieheni tuo työmatkoiltaan luccusleicceleitä.

Vierailija
64/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suurin osa näistä siis erityisesti kehuskele ja pullistele menestystään, sen verran että selviää kuitenkin että miljoona(velka)omaisuus löytyy. Esim vihjailevia tarinoita someen.

Moni näistä naisista ei erityisen älykkäitä, kun esim kursseilla tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan.

ap

Naiset eivät huoli sinua naisvihamielisen asenteesi takia. Eivät kaikki miehetkään ole kovin älykkäitä, mitä kursseilla olen tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan. Sanoisin, että 20% ei kuuluisi yliopistoon ollenkaan. Jos olisit itse älykäs, olisit jo 30v menestynyt, eikä tarvitsisi vauvapalstalla itkeä. 

Ilmeeni kun tiedän olevani todistetusti tuttavapiirini matlo-älykkäin, en ole koskaan edes hakenut yliopistoon ja tyhmän esittäminen on vakiodefenssini varsinkin miesten kanssa toimiessa.

Vierailija
65/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ne saa nuo jo suht nuorena, esim jo 30v iässä suuri uusi okt, uusi huvila jne. Ulkonällään saavat johtajatason työpaikan ja varakkaan meihen.

Jos ajattelen omaa tytärtäni, kyllä hän on itse lukenut kahdet maisterin paperit ja tehnyt ihan törkeästi töitä saadakseen hyvän työpaikan ja esimiesaseman työpaikallaan. Talot ja tavarat on kaikki hankittu tuloilla, joiden takana on paljon työtunteja. Mitään ei ole kukaan ilmaiseksi antanut siksi, että hän on kaunis.

Johtoasemiin ei oteta sammakoita ellei ole kytköksiä, sillä alaiset eivät kunnioita esimiehiä joilla ei ole luontaista auktoriteettia. Hyvät työntekijät lähtevät pois tällaisen saadessa ylennyksen. Eli on sillä ulkonäöllä väliä. Varmasti silläkin, että on saanut paperit ulos, suorituksen tasolla ei välttämättä niinkään

Vierailija
66/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella huomattavan kauniilla on varmaan jo valmiiksi hyvät lähtökohdat (kaunis äiti, joka on mennyt naismisiin hyvätuloisen/rikkaan miehen kanssa). Ei tarvitse rahan takia työskennellä opiskeluaikana (tai muutenkaan). Vanhemmat ostavat auton ja ensiasunnon, sijoittavat vähintään lapsilisät jne. Hyvännäköinen saa enemmän erilaisia mahdollisuuksia kuin tavis.Tämä nyt oli yleistys.

Vierailija
67/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ne saa nuo jo suht nuorena, esim jo 30v iässä suuri uusi okt, uusi huvila jne. Ulkonällään saavat johtajatason työpaikan ja varakkaan meihen.

Jos ajattelen omaa tytärtäni, kyllä hän on itse lukenut kahdet maisterin paperit ja tehnyt ihan törkeästi töitä saadakseen hyvän työpaikan ja esimiesaseman työpaikallaan. Talot ja tavarat on kaikki hankittu tuloilla, joiden takana on paljon työtunteja. Mitään ei ole kukaan ilmaiseksi antanut siksi, että hän on kaunis.

Älä jaksa. Ette ole edes tajunneet hänen olevan etuoikeutetussa asemassa!

"Kauniit ihmiset saavat rumia paremman työn, palkan ja aviopuolison. He saavat enemmän ääniä vaaleissa ja lyhyempiä tuomioita rikoksistaan. He selviävät kaikilla elämän osa-alueilla vaatimattomamman näköisiä paremmin.

Tämän ovat eri alojen kansainväliset tutkimukset kerta toisensa jälkeen osoittaneet."

https://yle.fi/a/3-11592525

Vierailija
68/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miehet arvostavat naisessa ulkonäköä todella paljon. Naiset tajuavat sen myöhemmin ja silloin ukot lentää ikkunasta. 

Ja mitähän miesten pitäisi sitten arvostaa? Sitä, miten naiset sitkeästi jahtaavat meitä tavallisia miehiä ja saavat meidät nauramaan rohkeilla jutuillaan, joita he opettelevat treenileireillä?

Nainen, joka saa miehen nauramaan on suurinpiirtein yhtä harvinainen kuin 150kg penkkipunnerrus naisella. Mies voi täyttää aukot mielikuvituksellaan ja rakastaa naista, mutta naisten ei kannata uhitella noissa asioissa, koska mies joutuu silloin myöntämään täyttäneensä aukot mielikuvituksella. Ja sitä nainen tuskin haluaa kuulla. 

Vierailija
69/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tekemä naisen saavutusten mitätöinti on oikeasti tosi loukkaavaa. Itse opiskelin myös korkeakoulussa ja tein helvetisti töitä, jotta sain hyviä arvosanoja. Valmistuttuani hain saman tien myös jatko-opintoihin, koska sitä varten olin keskiarvotavoitteen itselläni pitänyt. Yksi ryhmärtökaveri oli suositellut minua harjoitteluun erääseen yritykseen ja sain harjoittelusta hyvät arviot. Seuraavan työpaikan sain, kun CV ja työhistoria vakuutti HR:n. Yksi miespuolinen opiskelukaveri jaksaa minulle aina muistuttaa, että olen saanut nykyisen työpaikkani vain, koska olen nainen. Kiintiönainen. Naiset saavat kaiken niin helposti. Ja minä raadoin. Harjoittelin. Otin vastuuta. Ajattelin, että naisen pitää todistaa x10 olevansa pätevä. Mutta ilmeisesti ei olisi tarvinnut?

Vierailija
70/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista mökkiä ja killutinta sitä ihmiset hankkii painolastikseen.

Vierailija
71/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Ap vaihda sukupuolta ja ala kauniiksi naiseksi, jos niillä kerran on niin helppoa?

Vierailija
72/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Naiset eivät huoli sinua naisvihamielisen asenteesi takia. Eivät kaikki miehetkään ole kovin älykkäitä, mitä kursseilla olen tehnyt ryhmätöitä heidän kanssaan. Sanoisin, että 20% ei kuuluisi yliopistoon ollenkaan. Jos olisit itse älykäs, olisit jo 30v menestynyt, eikä tarvitsisi vauvapalstalla itkeä. 

Ilmeeni kun tiedän olevani todistetusti tuttavapiirini matlo-älykkäin, en ole koskaan edes hakenut yliopistoon ja tyhmän esittäminen on vakiodefenssini varsinkin miesten kanssa toimiessa.

Mikä hyöty tuosta toimintamallista on?

Vierailija
73/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, tunnen itsekin näitä ja yhden jonka elämä näyttää olevan yhtä ulkomaanmatkaa, hemmottelulahjaa, miehen järjestämää yllätystä, ihanaa kaveriporukan kekkeriä, yllätysjuhlaa, omakotitaloa täydellisellä sisustuksella ja uutta autoa. Me rumilukset istutaan edelleen sinkkuina pienissä vuokraluukuissa.

Noilla tuntuu aina olevan paljon kavereita. Mukavien kohdalla se ei yllätä, mutta osa on ihan kauheita suoraan sanoen (kohtelevat muita todella huonosti). Silti kavereita(kin) tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
74/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pannut merkille niin noilla kympin kolmekymppisiä naisilla on usein sysirumat äijät tai sitten he ovat yli 50.

Vierailija
75/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaattisesti älykäs ja kaunis valkoinen nainen voi elää hedonistista mukavaa elämää ja nykymaailma kuuluu heille.

Voi paneskella miesmallien kanssa nelikymppiseksi asti ja tehdä sitten itsellisesti lapsen ilman miestä. Ei mitään kokemusta väkivallasta, syrjinnästä ja vaikeuksista. Peppulin nuolentaa lapsesta asti opettajien suosikkina ja sitä kautta täysi varmuus omasta asemasta ja empatian puute muita kohtaan. "Women are wonderful" efekti auttaa ja monet työt ovat helppopääsyisiä. 

Sen sijaan kalju, karismaattinen ja fiksu mies voi jäädä neitsyeksi ja hänen lisääntymisensä on naisen miellyttämisen takana. 

Vierailija
76/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikset näistä napannu jotain mukaan?

Naiset on kyllä huomanneet, ettei ap arvosta heitä pätkääkään. 

Miten niin, aphan vaikuttaa ihan peruskohteliaalta mieheltä, eikä puhunut kenestäkään yhtään epäkunnioittavasti

Vierailija
77/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole opiskelijoilla tuollaisia tuossa iässä.

Ei 30v ole enää opsieklija...

Ja mistähän sinäkin jokaisen opiskeluista tiedät?

On vielä 70+ opiskelijoitakin. - eri

Vierailija
78/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tekemä naisen saavutusten mitätöinti on oikeasti tosi loukkaavaa. Itse opiskelin myös korkeakoulussa ja tein helvetisti töitä, jotta sain hyviä arvosanoja. Valmistuttuani hain saman tien myös jatko-opintoihin, koska sitä varten olin keskiarvotavoitteen itselläni pitänyt. Yksi ryhmärtökaveri oli suositellut minua harjoitteluun e

Ps. Rahoitin opiskeluni itse säästöilläni aiemmasta työstä. 

Vierailija
79/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, tunnen itsekin näitä ja yhden jonka elämä näyttää olevan yhtä ulkomaanmatkaa, hemmottelulahjaa, miehen järjestämää yllätystä, ihanaa kaveriporukan kekkeriä, yllätysjuhlaa, omakotitaloa täydellisellä sisustuksella ja uutta autoa. Me rumilukset istutaan edelleen sinkkuina pienissä vuokraluukuissa.

Noilla tuntuu aina olevan paljon kavereita. Mukavien kohdalla se ei yllätä, mutta osa on ihan kauheita suoraan sanoen (kohtelevat muita todella huonosti). Silti kavereita(kin) tulee ovista ja ikkunoista.

Se on sama kun näissä jännämieshommissa. Ei oo väliä millanen luonnevtai miten käyttäydyt, mut mitä aktiivisempi oot, niin sen enemmän porukkaa saat haalittua ympärille

Vierailija
80/182 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matemaattisesti älykäs ja kaunis valkoinen nainen voi elää hedonistista mukavaa elämää ja nykymaailma kuuluu heille.

Voi paneskella miesmallien kanssa nelikymppiseksi asti ja tehdä sitten itsellisesti lapsen ilman miestä. Ei mitään kokemusta väkivallasta, syrjinnästä ja vaikeuksista. Peppulin nuolentaa lapsesta asti opettajien suosikkina ja sitä kautta täysi varmuus omasta asemasta ja empatian puute muita kohtaan. "Women are wonderful" efekti auttaa ja monet työt ovat helppopääsyisiä. 

Sen sijaan kalju, karismaattinen ja fiksu mies voi jäädä neitsyeksi ja hänen lisääntymisensä on naisen miellyttämisen takana. 

Noin se on, mutta en miehenä voi käsittää, miten niin moni mies lyö elämänsä läskiksi laiminlyömällä koulutuksen ja uran. Miehillä jako "haves" ja "have nots" välillä on paljon jyrkempi kuin naisilla eikä todellakaan kannata olla siellä "have nots" -puolella.

Melko varma resepti tyydyttävään elämään miehenä:

- kroppaja pukeutuminen kuntoon

- koulutus minimissään DI, LL tai OTM

- omistusasunto ja sijoitussalkku väh. 100 ke

- sosiaaliset taidot kuntoon