Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt viddu Nordea!! Kuinka vaikeaa on vaihtaa pankkia?

Vierailija
23.09.2024 |

Taaskaan en pääse kirjautumaan. Pitäisi saada laskut maksettua ja tehdä vaikka mitä muuta. Esim. olen kilpailuttamassa yhtä sopimusta, mutta en voi tunnistautua niin mikään ei etene. Verokorttikin pitäisi laskea uudelleen. 

Verkkopankissa ongelmia ihan jatkuvasti, mutta muulloinkin vaikka mitä vikaa. Siitäkään ei ole kauaa, kun jäi vaivalla kerätyt ostokset kauppaan, kun ei onnistunut edes käteisen nosto automaatista. Siitä nostoyrityksestä kuitenkin kehdattiin veloittaa..  

Muutaman vuoden sisään olin kampaajalla, kun kortit lakkasi toimimasta, oli aivan hemmetin noloa. Onneksi olin käynyt samalla kampaajalla jo monet kerrat ja sain laskulla maksettavaksi. 

Tuntuu, että ei ole enää muuta vaihtoehto kuin vaihtaa pankkia, kun ei näytä kiinnostavan tarjota toimivaa palvelua. Palvelumaksut sen kuin nousee, vaikka itse joutuu palvelemaan itsensä, siis silloin kun järjestelmät sattuu toimimaan. 

Onko kukaan vaihtanut pankkia? Onnistuiko sujuvasti? Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen nordeaan, eikä minullakaan ole ollut kirjautumisongelmia. Viime viikolla kerran hidasteli kirjautumisessa. Mutta vinkkinä kaikille, kannattaa olla joku toinenkin pankki ja varmentamistapa jos tulee jotain ongelmia. S-pankki on ilmainen ja mobiilivarmenne todella kätevä! Ei ole sitten vain yhden palveluntarjoajan varassa.

Vierailija
82/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon oppinut että ulkomaille otan käteistäkin, varsinkin maksan käteisellä ravintolassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mobiilivarmenne, kaksi pankkia, luottokortit ainakin kahdesta eri pankista. Lisäksi käteistä.

Perussetti. Kertaakaan ei olla jääty tienpäälle.

Ja tähän vielä lisäys, että mielellään eri kortintajoajat, Visa ja Mastercard.

Vierailija
84/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen nordeaan, eikä minullakaan ole ollut kirjautumisongelmia. Viime viikolla kerran hidasteli kirjautumisessa. Mutta vinkkinä kaikille, kannattaa olla joku toinenkin pankki ja varmentamistapa jos tulee jotain ongelmia. S-pankki on ilmainen ja mobiilivarmenne todella kätevä! Ei ole sitten vain yhden palveluntarjoajan varassa.

mobiilivarmenne, operaattorilta? 

Vierailija
85/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mobiilivarmenne, kaksi pankkia, luottokortit ainakin kahdesta eri pankista. Lisäksi käteistä.

Perussetti. Kertaakaan ei olla jääty tienpäälle.

Ja tähän vielä lisäys, että mielellään eri kortintajoajat, Visa ja Mastercard.

mastercard kun tilaan hotellin/hotellit ulkomailta, kredit

Vierailija
86/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelemme satunnaisia huoltokatkoja. Syyskuun alussa palvelimien sähköntuotannosta juoksupyörällä vastannut hamsterimme kuoli. Olemme sen jälkeen kokeilleet useita uusia hamstereita, mutta mikään niistä toistaiseksi ei ole jaksanut juosta yötä päivää samalla edullisella muonalla mitä syötimme edelliselle. Jatkamme etsintää. Kiitos ymmärryksestä ja siitä että tuette meitä kaikilla rahoillanne.

Ystävällisin terveisin,

Nordea

Vierailija
87/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mobiilivarmenne, operaattorilta? 

Telian liittymäasiakkaalle ilmainen.

Vierailija
88/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S on best ja ilmanen

Vierailija
89/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanpa nyt, että erään ihmisen  tilillä olisi säästössä sanotaan nyt satatuhatta euroa ja lisäksi käyttelytili ja hän tahtoisi vaihtaa pankkia niin kuinka se kävisi päinsä?

Hänellä olisi tili toki myös toisessa pankissa.

Tarvitseeko sitä muuta, kuin siirtää rahat sinne toiseen pankkiin? Vai tuleeko siitä jotain sanktioita?

Vierailija
90/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi eläkeläismies ainakin on tyytyväinen.  Käy eläke päivänä laskupinon kanssa Nordean tiskillä, maksaa laskut ja nostaa muutaman tonnin.  Omistaa neljä sijoitusasuntoa eri paikkakunnilla joissa vuokralaiset.  Eikä omista mitään pankkikorttia.

etkö osaa käyttää mobileplayta??? Ei tarvi jonotella. 

Vierailija
91/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap aivovamma ja peräsuolen laskeuma, vai miksi et käytä käteistä?

Vierailija
92/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S pankki toimii aina! Vink. Vink.

Mutta nettipankki ja appsi täys paskoja vaik toimivat.

Vierailija
93/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu pankki on parempi kuin Nordea - tuo tumpeloiden pankki. Kannattaa vaihtaa ja äkkiä!

Vierailija
94/98 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pankki appeineen toimii mulla hyvin.

Vierailija
95/98 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sujuvaa, mutta uutta tilinumeroa pitää ilmoittaa yllättävän moneen paikkaan.

Miten niin moneen paikkaan. Itse ilmoitan tasan kahteen paikkaan josta saan tuloni, eli eläkeyhtiöille ja sen lisäksi käyn verottajan omilla sivuilla vaihtamassa tilinumeron, samoin veikkauksen omilla sivuilla. Kukaan muu ei tilinumeroni tarvitse, kun ne jotka maksaa minulle, mutta hiukka isompi työ on tallentaa maksujen saajat, joille laskuni maksan, mutta sekin onnistuu sitä mukaan kun laskuja tulee ja on kertarytinä hoitaa ne uudelle tilille. 

Vierailija
96/98 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut Nordean kanssa mitään ongelmia.

Mitäpä ongelmia sulla olisi tyhjän tilin kanssa, toisin se on kaikilla ympäri Suomen ja rajojen ulkopuolellakin  joilla sitä rahaakin nordeassa on. Toinen vaihtoehto on, jottei sulla oo lainkaan tiliä nordeassa joten silloin uskottavasti ei ongelmiakaan, muuten puhut kyllä soopaa, jotta olet maan ainoa jonka nordeatili moitteetta muka toimii kirjautumisia myöten.

Vierailija
97/98 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Op:lla on myös viikottain häiriöitä varsinkin maksuliikenteessä. 

En tiedä yrityspuolesta mutta kuluttaja-asiakkaana en ole huomannut mitään. 

Vierailija
98/98 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaanpa nyt, että erään ihmisen  tilillä olisi säästössä sanotaan nyt satatuhatta euroa ja lisäksi käyttelytili ja hän tahtoisi vaihtaa pankkia niin kuinka se kävisi päinsä?

Hänellä olisi tili toki myös toisessa pankissa.

Tarvitseeko sitä muuta, kuin siirtää rahat sinne toiseen pankkiin? Vai tuleeko siitä jotain sanktioita?

Siirrosta tulee kysely mistä rahat ovat peräisin, ei kai muuta. Toki se vanha tili kannattaa lopettaa koska siitä alkaa varmasti juosta palvelumaksut kun muuttuu huonommaksi asiakkaaksi jos tili on tyhjä. Monissa pankeissa välttyy palvelumaksulta jos on tarpeeksi lainaa tai rahaa.