Siis eikö kaikki pitkähiuksiset pesekään hiuksiaan pää alaspäin??
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukset shampoolla nopeasti ettei mene päänahkaan, heitän hoitoaineen ja turbaanin päähän ja painelen saunaan. Huuhtelen yleensä ihan seisten saunasta tullessa samalla kun pesen kainalot ja nivuset, en muuta.
Hyi hemmetti :D
Miksi?
Päänahkahan juurikin pitää pestä.
Olen yllättynyt että joku pesee hiukset pää alaspäin, aina. Eikö veri mene päähän ja satu niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukset shampoolla nopeasti ettei mene päänahkaan, heitän hoitoaineen ja turbaanin päähän ja painelen saunaan. Huuhtelen yleensä ihan seisten saunasta tullessa samalla kun pesen kainalot ja nivuset, en muuta.
Hyi hemmetti :D
Miksi?
Päänahkahan juurikin pitää pestä.
Aivan varmasti jos sitä alvariinsa pesee.
Pesen aina hiukseni pää alaspäin, sillä tavalla saa päänahan helpommin puhtaaksi.
En pese koskaan hiuksia pää alaspäin. Ensinnäkin se on jotenkin luonnoton ja epämukava asento ja toisekseen mulla on niin alhainen verenpaine ettei huvita pyörtyillä suihkuun tämän tästä.
Mulla on ollut kerran finnejä selässä kun käytin jotain Tigin shampoota ja hoitoainetta. Vaihdoin laadukkaampaan ja sellaiseen joka ei ollut kyllästetty silikoneilla ja loppui se finnien muodostuminen. Pesen aina vartalon viimeiseksi ettei jää mitään hoitoainejämiä iholle.
On tääkin aika hassu aihe vääntää. Mulle on ihan sama miten ihmiset hiuksensa pesee kunhan pesee ne riittävän usein. Kukaan ei jaksa haistella toisten rasvalettejä julkisissa tiloissa tms.
Epäilen vahvasti että tämän keskustelun aloitti creepy american psyko ukkeli
Vaahdotan hiukset pää alaspäin, mutta huuhtelen ne kyllä pystyasennossa.
olen kuullut, että vankilassa ei ainakaan kannattaisi pestä hiuksia pää alaspäin. Tai nostaa lattialle tippunutta saippuapalaa
Suihkussa ei tarvitse, ainoastaan jos joutuu käyttämään pesuvatia, kuten mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitäisi päätä roikottaa alaspäin hiuksia pestessä?????
Siksi että pääsisi paremmin käsiksi päänahkaan, kun hiusmassa ei makaa pitkin päätä.
Ap
Täh? Eikö pitkät hiukset mene alaspäin samoin kuin vähän lyhyemmätkin? Olen ollut huomaavinani että alaspäin menee. Millä lailla ne estää päänahan pesun?
Päällimmäiset hiukset luonnollisesti menee alaspäin takaraivon päällä. Pää alaspäin ne roikkuvat kohti lattiaa. Varmaan tämä ei ole sitten mikään ongelma, jos on tosi ohuet hiukset?
Ap
Kappas mä luulin että tässä keskustellaan pitkistä hiuksista niiden paksuudesta riippumatta. Varmaan siksi että aloituksessa sanotaan niin, pitkähiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin kyse hiusten pituudesta, eikä jalkojen lyhyydestä?
T: oikeasti pitkähiuksinen.
Kuinka monta metriä ne sun hiukset sitten on pitkät? Itselläni n. 70 cm eivätkä ui lattialla.
Ap
Niin, kyse varmaan on siitä, miten syvälle alaspäin kroppaansa taivuttaa. Taivuttaako vähän päätänsä vai meneekö ihan kaksinverroin. Mutta tietysti jotkut haluavat mainostaa pitkiä hiuksiaan tai pitkiä sääriään, tai haukkua muiden jalkoja lyhyiksi.
Mä teen viimesen huuhtelun jääkylmällä vedellä pää alaspäin etten jäädy. Se sulkee hiussuomut ja antaa kiiltoa. Pesen hiukset kyllä ihan normaalisti seisten.
Melko akrobaatti jos seisoo suihkussa käsillään ja samalla pesee hiuksensa kun pää on alaspäin, eikö se tukka loju sitten siinä suihkun lattialla, häntäpää varmaan jo kakkaisessa lattiakaivossa...
Vierailija kirjoitti:
Iso maha estää kumartumisen
Laihduta niin sulta onnistuu.
Mä laitan hiustenpesuaineen tyhjään pulloon ja laimennan sitä vedellä. Sillä tavalla se on helpompi levittää tyveen. Mulla on paksuhkot hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin kyse hiusten pituudesta, eikä jalkojen lyhyydestä?
T: oikeasti pitkähiuksinen.
Kyllä jotkut ihmiset ovat lyhytjalkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitäisi päätä roikottaa alaspäin hiuksia pestessä?????
Siksi että pääsisi paremmin käsiksi päänahkaan, kun hiusmassa ei makaa pitkin päätä.
Ap
Ihan samanlailla se makaa pitkin päätä, mutta vaan toiseen suuntaan.
Hiusten pesu pää alaspäin on jäänne ajalta, jolloin suihkuja ei ollut ja hiukset pestiin vadissa.
Miksi?