Siis eikö kaikki pitkähiuksiset pesekään hiuksiaan pää alaspäin??
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Ja päänahkaa saa paremmin hierottua sen minuutin ajan, kun ei tarvitse olla vähän väliä siirtelemässä hiuksia pois tieltä.
Ap
Ei mun ainakaan tarvitse hiuksia mitenkään erityisesti siirrellä, eikä ole edes ohuet hiukset. Sormilla saan kyllä hierottua päänahkaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pään pitäminen hetken alhaalla teille vaikeus? Minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa? Käykö kotiapu siivoamassa?
Siivoatko siis myös pää alaspäin? Ihan vinkkinä: kaupassa myydään myös suihkusaippuaa, jota voi käyttää ihon pesemiseen shampoon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkisaunassa pesen pää alaspäin, mutta en kyllä kertakaikkiaan keksi miksi normisuihkussa tekisin niin. Tai siis juu, jos aikoisi pestä vain hiukset eikä muuta kroppaa, mutta mikäs järki siinä taas olisi... Ellei ole värjäämässä tukkaansa, silloin se ehkä voi olla tarpeen.
Mä pesen eka vain hiukset ja laitan turbaanipyyhkeen päähäni. Sitten menen suihkuun ja pesen kropan. Hiukset on jo aloittaneet kuivumisprosessin ja eivät ole tiellä kun pesen muuta kroppaa. En halua hiuksiini vartalonpesuainetta just kun ne on hoitoaineella hoidetut.
Mä teen melkein samalla tavalla paitsi, että laitan hiustenpesun jälkeen hoitoaineen ja kerään hiukset klipsin avulla ylös. Sen jälkeen vasta kasvojen+vartalon kastelu ja pesu, viimeiseksi vielä hoitoaineen huuhtelu.
Ap
On sulla ärhäkät bakteerit hiuksissa, jos kerta selän altistuminen hiustenpesuvedelle muutaman minuutin ajan ennen vartalopesua saa sun selkäaknen kukkimaan.
joskus olen miettinyt, että toisinaan naiset tekee ihan yksinkertaisesta asiasta aivan liian monimutkaista. Pitääköhän pillukin pestä kyykyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkisaunassa pesen pää alaspäin, mutta en kyllä kertakaikkiaan keksi miksi normisuihkussa tekisin niin. Tai siis juu, jos aikoisi pestä vain hiukset eikä muuta kroppaa, mutta mikäs järki siinä taas olisi... Ellei ole värjäämässä tukkaansa, silloin se ehkä voi olla tarpeen.
Mä pesen eka vain hiukset ja laitan turbaanipyyhkeen päähäni. Sitten menen suihkuun ja pesen kropan. Hiukset on jo aloittaneet kuivumisprosessin ja eivät ole tiellä kun pesen muuta kroppaa. En halua hiuksiini vartalonpesuainetta just kun ne on hoitoaineella hoidetut.
Mä teen melkein samalla tavalla paitsi, että laitan hiustenpesun jälkeen hoitoaineen ja kerään hiukset klipsin avulla ylös. Sen jälkeen vasta kasvojen+vartalon kastelu ja pesu, viimeiseksi vielä
On sulla ärhäkät bakteerit hiuksissa, jos kerta selän altistuminen hiustenpesuvedelle muutaman minuutin ajan ennen vartalopesua saa sun selkäaknen kukkimaan.
Ei mulla ole selkä- eikä mitään muutakaan aknea.
Ap
Joskus pesen pää alaspäin. Joskus taas nostan vain päällys hiuksia ylös, että saa helpommin pestyä myös takaraivon. Jos ihan vaan normisti pesee, niin helposti jää takaraivolta rasvaiseksi. Kun on taliköhnä, niin päänahka pitää pestä kunnolla.
Jos pesen lavuaarissa niin pää alaspäin jos suihkussa niin pää ylöspäin. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen on hyvä pestä hiukset pää alaspäin koska silloin kaikki lika ei valu kasvoille ja selkään. Erityisesti aknesta kärsivät!
Tää on ihan totta! Mä tajusin vasta että hiusten pesutyylillä ja selkäaknella on yhteys. Ennen pesin normaalisti ja selkään tuli kamalia finnejä. Ongelma parani samalla kun muutin pesemään pää alaspäin eikä ole palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen on hyvä pestä hiukset pää alaspäin koska silloin kaikki lika ei valu kasvoille ja selkään. Erityisesti aknesta kärsivät!
Tää on ihan totta! Mä tajusin vasta että hiusten pesutyylillä ja selkäaknella on yhteys. Ennen pesin normaalisti ja selkään tuli kamalia finnejä. Ongelma parani samalla kun muutin pesemään pää alaspäin eikä ole palannut.
Itse huomasin että hoitoainepesun jälkeen se hoitoaine ei huuhtoudu yhtä helposti iholta kuin shampoo. Laitoin siis hoitoaineen vasta suihkusaippualla pesun jälkeen, kun en halunnut saippuaa hiuksiin. Aloitin pesemään selän vasta hoitoaineen jälkeen ja se auttoi selkäfinneihin.
Ei, eikä pitkämunaiset aina pese vehjettään roikottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitäisi päätä roikottaa alaspäin hiuksia pestessä?????
Siksi että pääsisi paremmin käsiksi päänahkaan, kun hiusmassa ei makaa pitkin päätä.
Ap
Miksi pitäis päästä päänahkaan?
Mä pesen aina pää alaspäin koska näin hiuksista tulee puhtaammat ja kuohkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitäisi päätä roikottaa alaspäin hiuksia pestessä?????
Oletko niin läski että tuottaa tuskaa?
Olen eri ja taivun vaikka mihin jooga-asentoon, mutta en tajua miksi sitä joogaa pitäisi just siellä suihkussa harrastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin kyse hiusten pituudesta, eikä jalkojen lyhyydestä?
T: oikeasti pitkähiuksinen.
Kuinka monta metriä ne sun hiukset sitten on pitkät? Itselläni n. 70 cm eivätkä ui lattialla.
Ap
Sieluni silmillä näen, kuinka AP seisoo selkä suorassa kallistaen vain päätään siten, että päälaki osoittaa lattiaan päin 😄
Me muut joudumme kumartumaan eteenpäin, jotta pystyisimme roikottamaan päätä alaspäin.
Miten tämäkin voi olla jollekin näin vaikea asia hahmottaa.
Ps. Mulla taipuu selän lisäksi myös niska, sinulla ilmeisesti ei ja jalkasi ovat alle 70 cm pitkät?
Ap
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimg.ifunny.co%2Fimag…;
Vierailija kirjoitti:
joskus olen miettinyt, että toisinaan naiset tekee ihan yksinkertaisesta asiasta aivan liian monimutkaista. Pitääköhän pillukin pestä kyykyssä.
Kyllä. Ja miehen kuuluu pestä penis ja kivekset nelinkontin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset multitatskaa jota miehet ei osaa, liian monimutkaista heille.
Pesen hiukset shampoolla nopeasti ettei mene päänahkaan, heitän hoitoaineen ja turbaanin päähän ja painelen saunaan. Huuhtelen yleensä ihan seisten saunasta tullessa samalla kun pesen kainalot ja nivuset, en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukset shampoolla nopeasti ettei mene päänahkaan, heitän hoitoaineen ja turbaanin päähän ja painelen saunaan. Huuhtelen yleensä ihan seisten saunasta tullessa samalla kun pesen kainalot ja nivuset, en muuta.
Hyi hemmetti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja miehen kuuluu pestä penis ja kivekset nelinkontin.
pää ylösalaisin ettei penis ja kivespesuneste osu muuhun ihoon
Mä teen melkein samalla tavalla paitsi, että laitan hiustenpesun jälkeen hoitoaineen ja kerään hiukset klipsin avulla ylös. Sen jälkeen vasta kasvojen+vartalon kastelu ja pesu, viimeiseksi vielä hoitoaineen huuhtelu.
Ap