IS: 18-vuotias raískattiin hotellissa Helsingissäraískaaja tallentui valvontakameraan alushousut nilkassaan
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään naisjärjestö tai naiset muutenkaan ei ole järjestänyt yhtään mielenosoitusta tästä asiasta! Lähes päivittäin saa lukea mun tyttö/nainen otettu väkisin tulijan toimesta. Herätys naiset!
Tuomakset, Eetut ja Jesset saa kyllä raiskailla. herätys nyt Suomi-miehet!
Tuomas ei tyytynyt raiskaamaan vaan tappoi, Eetukin yritti mutta epäonnistui jälimmäisessä.
Oliko tämä tapaus, missä lenkkeilijätyttö poltettiin elävältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 30-vuotiaan Suadad Adnan Jameel Al-Juaifarin kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeuteen 18-vuotiaan naisen raískaamisesta."
Ihana nimi tekijällä...taas ja taas.
Jostain syystä ne tavan Möttöset ja Putkoset ei pääse foorumikeskusteluihin.
Eikä Pappiset, Salmiset ja Erkkoset.
En voi ymmärtää miksi joku nainen jolla on poikaystävä, lähtee toisen miehen kanssa hotellihuoneeseen ja vieläpä sellaisen jonka kanssa on ollut muussakin kuin kaveruussuhteessa. Ihan sama tapahtuuko siinä rikoksia tai ei - silti ihan käsittämätöntä käytöstä.
Poikaystävä varmaan lähti tuon jälkeen.
Palsta persumies olettaa aina että ulkomaalainen mies makaa aina suomalaisen naisen. Onkohan kertaakaan tapahtunut niin?
"Häpee."
Häpeisin jos oisin samalla tavalla osaamaton juntti kun sä. Mä kumminkin teen kovaa liksaa näistä tulkin keikoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämähän on sitä naisten haluamaa politiikkaa. Äänestäkää vaan vihreitä ja vassareita.
Tämä persujen yritys liittää politiikka näihin rikoksiin, ja yrittää saada omaa kannatusta sillä ylös on kuvottavaa, kun nämä "rikastajat" on tulleet persujen vahtivuoroilla.
Yhden asian puolue valehtelee jopa siinäkin.
Ja naisten vahtivuorolla näitä onkin lapattu ulos ovista ja ikkunoista. Not.
Ps.Oletko Soinifani?
Tyhmästä päästä jne. Tällaisista groomaajista yms on niin paljon ja kauan jo varoiteltu, että jos ei luupäille mene läpi, niin mitä muuta niille voi kuin laittaa lukkojen taakse tai antaa mennä "teuraaksi"?
Kamalaa...
Kamalaa, että tuo mies sai lopulta syytteen ja varmaan menee taas niin, että muijaa uskotaan ja saa valehdella mitä sylki suuhun tuo. Muuten vaan nussineet jo ties kuinka kauan.. eikö saanut kiristettyä mieheltä rahaa vai kaduttiko pettäminen?
Ällöttävä raiskari! Ja vielä ihmettelen, että eikö nuorille enää kotona kerrota, että miesten kanssa ei mennä hotellihuoneisiin, jos ei halua seksiä.
Mikä saa nuoren tytön lähtee tapaamaan miestä hoteliin ja vielä oli itse varattu. Mikä kiehtoo noissa ukoissa. Mies olisi voinut saada kyllä pidemmän tuomion.
Kertokaa mulle ihan rehellisesti, että miksi mun tulisi tuntea näitä luupäitä kohtaan yhtään sen enempää sympatiaa kuin jotain puukosta saanutta jengiläistäkään?
Molempien mahdollisista vaaroista on uutisoitu ja paasattu niin kauan, että siitä tulisi jo olla tietoinen tuossa iässä.
Ja rikos se on silti yhtä kaikki, mutta kyllä nyt jotain vastuuta ihmisillä tulee edelleenkin olla menemisistään. Että tsemppiä naikkoselle, ensi kerralla sitten tuumaile tekemisiäsi hieman tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle ihan rehellisesti, että miksi mun tulisi tuntea näitä luupäitä kohtaan yhtään sen enempää sympatiaa kuin jotain puukosta saanutta jengiläistäkään?
Molempien mahdollisista vaaroista on uutisoitu ja paasattu niin kauan, että siitä tulisi jo olla tietoinen tuossa iässä.
Ja rikos se on silti yhtä kaikki, mutta kyllä nyt jotain vastuuta ihmisillä tulee edelleenkin olla menemisistään. Että tsemppiä naikkoselle, ensi kerralla sitten tuumaile tekemisiäsi hieman tarkemmin.
Tuo malli ei vastuuta miestä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ui, nyt varovasti. Kohta tulee joku naisasianainen sanomaan, että syylistät naista ja nainen on vastuusta vapaa
Vierailija kirjoitti:
Palsta persumies olettaa aina että ulkomaalainen mies makaa aina suomalaisen naisen. Onkohan kertaakaan tapahtunut niin?
Missä tynnyrissä uinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo malli ei vastuuta miestä mitenkään.
Ja siellä tulikin jo se ensimmäinen. Voit ihan vapaasta lähtee narutopissa ja minihameessa kaisaniemen puistoon hortoilemaan yöaikaan, mut älä sit ihmettele jos jouduit pakkorakastetuksi:DD
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoinen tapaus.
- Nainen ollut suhteessa Jameelin kanssa.
- Nainen ollut lukuisia kertoja sukupuoliyhteydessä, ei ole tykännyt mutta ollut kuitenkin.
- Nainen on hankkinut uuden poikaystävän.
- Nainen on silti mannyt Jameelin kanssa hotellihuoneen sängylle juomaan viinaksia.
- Sitten on tapahtunut juuri se, mitä arvata saattaakin.
Rikos on rikos, mutta miten voi ihmiseltä noin täysin puuttua itsesuojeluvaisto? Minä en menisi Jameelin kanssa juopottelemaan hotellihuoneen sängylle, vaikka olen 56-vuotias mies.
Olet 56v, ja vajaa sekä vähä-älyinenkin vielä.
Olisiko nuoruus, naivius ja hyväuskoisuus syynä. Vähän niin kuin nuorempaa voi helposti manipuloida.
No eihän tuo enää uutinen ole kun raiskaajan nimen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Siis, miksi nuori nainen meni edes sinne hotellille vieraan miehen kanssa? Eikö hänellä ole ollut jo poikaystävä? Ihme nainen kyseessä.
Ehkä nuoret ajattelee että voi olla kavereita.
No mitä tästä pitäisi ajatella, kun poliisin sr-tilastotkaan ei saa naisten silmiä avautumaan.