Kissani kuoli mutta miksi mun asunnosta kuuluu sen ääniä edelleen? 🙀
Tassutusta viereisestä huoneesta, se ääni kun kissa hyppää sängystä lattialle, se ääni kun kissa raapii ovea...
Kommentit (100)
Olet surullinen ja aivosi muistavat kissan rutiinit ns vanhasta muistista.
Anna itsellesi aikaa surra. Menetyksen jälkeen tuollainen voi olla ihan lohdullistakin.
Pyydä joku kylään ja kysy kuulevatko he !
Miksi ihmeessä henkilöt, joille muiden lemmikit ja ns. yliluonnolliset asiat ovat ongelma, viitsivät vaivautua kommentoimaan.
Voisitte vain tyynesti ja rauhallisesti jatkaa askareitanne sillä aikaa, kun me muut jaamme lemmikkikokemuksiamme. Menkää vaikka ulos tai keittäkää kahvit niin rauhoitutte.
Toi kävi mullekin, kun kissani kuoli, mutta kyllä se vuosien mittaan väheni ja kait loppui viimein kokonaan. Ehkä sillä katilla vain kestää tajuta, että se on kuollut ja sen pitäisi mennä taivaaseen tassuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä henkilöt, joille muiden lemmikit ja ns. yliluonnolliset asiat ovat ongelma, viitsivät vaivautua kommentoimaan.
Voisitte vain tyynesti ja rauhallisesti jatkaa askareitanne sillä aikaa, kun me muut jaamme lemmikkikokemuksiamme. Menkää vaikka ulos tai keittäkää kahvit niin rauhoitutte.
Kiitos samaa sulle.
Enkeli vetää sen kyllä taivaaseen.Sama taivas niillä on. Sama maakin on niin on myös taivas. Meedio jolla aikoinani kävin näki eläimiä onnellisina ihmisten kanssa taivaassa. Meitä odottaa ihana jälleennäkeminen rakkaiden lemmikkien kanssa sitten joskus.
Kissasi sielu sanoo sinulle vielä hei. Tätä tapahtuu, on tapahtunut lähipiirissäni ja kaverilleni (tosin ihminen käynyt heippaamassa).
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole vielä henkisesti lähtenyt pois. Meillä kissa pyöri jaloissa ja näkyi auton taustapeilistä, kun peruutti pihassa. Tätä kesti vuoden verran.
Hämmentävää, mutta minkäs teet, kissat on omalaatuisia olentoja.
Aivan. vuoden ovat vielä jossain muodossa mut sitten lähtevät.
Joskus heräsin yöllä hetkeksi ja olin tuntevani kissan nukkuvan päällä ja kuulin sen kehräävän.
Ei suru aiheuta yleensä hallusinaatioita. Miksi pitää aina tehdä outoja asioita kokeneesta ihmisestä miltei skitso. Olen kokenut samaa kuin ap. Rakas kissani kummitteli jonkin aikaan kunnes ymmärsi ettei kuulu fyysiseen maailmaan. Kissoillakin on niitä enkeleitä jotka johdattelevat toiseen maailmaan.
Minulle kävi samoin kanin kanssa. Muutama päivä sen kuoleman jälkeen ärsyynnyin tuttuun tapaan, kun kani mellasti pahvilaatikkonsa kanssa toisessa huoneessa ja yritin puhua työpuhelua. Sitten muistin, että se on kuollut. Kysyin mieheltä, joka oli kanin aitauksen kanssa samassa huoneessa, että miksi pahvilaatikko kolisee siellä. Mies ei ollut kuullut mitään, vaikka pauke oli niin voimakas että se kuului kuulokkeiden läpi häiritsevänä.
Eipä hätää, huolestu vasta siinä vaiheessa kun asunnosta alkaa löytymään kissanpaskaa ja kusta.
Ei kuulu, vaan sun aivot tuottaa ääniä. Ja ei, sulla ei ole alkamassa psykoosi vaan ilmiö on ihan normaali. Menee ohitse muutamassa päivässä. Tohtori Google kertoo asiasta jos et usko.
Samoja kokemuksia ollut, eri eläin kuitenkin kyseessä. Ääniä kuului.
Haluaa kertoa sulle kuinka sua rakasti ja nyt jättää hyvästit. On kiitollinen teidän yhteisistä vuosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkeli vetää sen kyllä taivaaseen.Sama taivas niillä on. Sama maakin on niin on myös taivas. Meedio jolla aikoinani kävin näki eläimiä onnellisina ihmisten kanssa taivaassa. Meitä odottaa ihana jälleennäkeminen rakkaiden lemmikkien kanssa sitten joskus.
Taivaaseen eivät pääse pedot jotka tappavat ainoastaan ilkeyttään, eivät syödäkseen. Kissat ovat tuossa suhteessa ainoita sellaisia eläimiä n
No mites koirat? Koirat tappavat ihmisiä ja muita eläimiä ihan ilkeyttään. Koirat on ainoita eläimiä jotka tappavat ilkeyttään.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsikin kuuli niitä 😐
Ap
Joopa joo.
Mun mies on kuullut edesmenneen koiramme tassujen rapinaa. Voi kunpa minäkin kuulisin 😢
Kissoilla on yhdeksän henkeä. Kaikki ne eivät ole vielä ehtineet ulos asunnosta. Ajan kanssa ehtivät. Nauti edes äänistä, kun itse kissa on poistunut.