Katkeruus huonosta siskosuhteesta
Kun itse yrittää pitää yhteyttä mutta se ei ole vastavuoroista, joutuu myöntämään sen että koskaan ei saa sitä sisaruussuhdetta mitä halusi
Kommentit (26)
Ei sille mitään voi. Itsellä oma veli on päättänyt pysyä etäällä.
Sisko ei halua sinua siis lähelleen.
Olen saanut avioliiton kautta uusia perheenjäseniä, joten en ikävöi lapsuuteni perhettä. Näin on hyvä olla.Vähän parempaa seuraa kun huumeita käyttänyt sisarus.
Kannattaa vain lopettaa yrittäminen
Kyllä kaikki luurangot kolisevat kaapista kun pääsette perinnönjaosta keskustelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ei haluaisi Sisartaan lähelleen?
Onko siskollasi sitten kavereita tai muita sukulaisia joille hän juttelee?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki luurangot kolisevat kaapista kun pääsette perinnönjaosta keskustelemaan...
ette pääse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei viihdy toisen seurassa esimerkiksi? Jos viihtyisi eikö silloin pitäisi yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua päideongelmaista ja persoonallisuushäiriöistä siskoani mitenkään osaksi elämääni. Riitti 40 vuotta manipulointia, valehtelua ja pahantahtoista juoruilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua päideongelmaista ja persoonallisuushäiriöistä siskoani mitenkään osaksi elämääni. Riitti 40 vuotta manipulointia, valehtelua ja pahantahtoista juoruilua.
Hän on silti siskosi.
Milloinkas suominainen EI olisi katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on silti siskosi.
Antaa olla vaan siellä etäällä. Hän on ihan itse valinnut käyttää ihmisiä hyväkseen ja myrkyttää kaiken mihin koskee. Minä en yhteisen geeniperimän nimissä alista itseäni mille tahansa käytökselle ja kehotan muitakin huolehtimaan itsestään ja omista oikeuksistaan.
Tosi yleistä että sisarukset eivät ole läheisiä, tai ollaan jopa riidoissa tai välit on kokonaan poikki. Onhan se surullista, ja monesti lapsuudenperheessä vanhemmillakin on ollut huono suhde ja/tai ongelmia itsensä kanssa näissä tapauksissa. Ei tietenkään aina.
Itsekästä. Siskon pitäisi pitää yhteyttä, koska sinä haluat? Hänen haluistaan huolimatta? Ja kun tahtosi ei toteudu, katkeroidut? Jep jep. Elä omaa elämääsi. Siihen ei siskosi enää kuulu.
Veikö sisko sun nuket?