Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyseessä ole sama syy, miksi miehet irvailevat tavisnaisille, jotka etsivät laatikkoleuka-avaruuslentäjä-kirugi-miestä. Joillain ihmisillä on melkoisen epärealistinen kuva omasta tasostaan parisuhdemarkkinoilla, ja onhan se ihan luonnollista että se ei herätä kanssaihmisissä pelkästään nyökyttelyä vaan huvitusta ja irvailuakin.
Vastakkainen sukupuoli näkee ehkä tarkemmin mikä on toisen todellinen taso. Esimerkiksi miehille on media ja elokuvat ym. vuosikymmeniä tarjoilleet kuvaa, jossa miesnäyttelijät ovat viisikymppisiä ja vastanäyttelijänsä kaksikymppisiä. Tästä on rakennettu jonkinlainen pilvilinna ja kuvitellaan että oikeassakaan elämässä nuoret naiset ovat ihan mielellään vanhusten kanssa. Naiset tietävät tästä totuuden paremmin, koska tietävät mistä itse ja kaverinsa haaveilevat, ja se harvoin on lasten synnyttäminen vanhalle miehelle.
Ja samoin media muokkaa myös naisten romanttisia kuvitelmia, jo
Muuten näin, mut ainakaan itse en tunne ketään, joka haaveilisi laatikkoleuasta... paitsi jotkut miehet kyllä kuolaavat sellaista mielikuvaa, aivan kuten lihaksikkuutta ;) Miehen lihakset tuntuu olevan miehille naisia tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa vielä tuossa iässä lapsen, potentiaalisia äitejä löytyy kehittyvistä maista. Thaimaa jne. Ei muuta kuin reissuun vaan.
Suomesta löytyy myös, suomalaisia. Jos puolestaan nainen haluaa lapsia tuon ikäisenä, se ei onnistu millään. Ei edes reissut auta. Siitä se katkeruus johtuu.
Toki Suomesta löytyy, mutta ulkomailta perunakin saa tuotua kukan kotiin, vaikka ei juuri yrittäisi. Lähipiirissä on näitä melkoisesti. Eksoottinen vaalea suomalainen, jolla on 100x enemmän rahaa kuin paikallisilla, kelpaa kaljamahankin kanssa.
Kaltaisilleni vähän tasokkaammille miehille löytyy helposti Suomestakin, kuten vähän tasottomammilekin miehille. Naisiakin on nimittäin monen tasoisia.
Sitähän itse tuolla sanoinkin, että esim. vaikeasti ylipainoisen, persoonallisuushäiriöiden addiktin voi ehkä saada vanhempikin mies. Eri asia toki sitten, onko kovin järkevää tällaista ottaa lapsensa äidiksi, mutta se on sitten toinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa vielä tuossa iässä lapsen, potentiaalisia äitejä löytyy kehittyvistä maista. Thaimaa jne. Ei muuta kuin reissuun vaan.
Suomesta löytyy myös, suomalaisia. Jos puolestaan nainen haluaa lapsia tuon ikäisenä, se ei onnistu millään. Ei edes reissut auta. Siitä se katkeruus johtuu.
Kyllä reissut auttavat. Lapsia kun voi tehdä lahjamunasoluilla. Rahalla saa vaikka jalkapallojoukkueellisen tenavia.
Ei ne ole omia lapsia.
Onpa <3
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tosi julmia oikeasti, ei ne mitään empaattisia ole vaan naiset harrastaa henkistä väkivaltaa jatkuvasti. Nalkutus on myös asia mikä on väkivaltaa miehiä kohtaan. Minä olen 34v sinkkumies enkä ole vielä seurustellut, aion löytää kauniin naisen vielä joskus ja tehdä lapsia.
Ei tule sinulta koskaan onnistumaan, onneksi. Sinusta ei ole isäksi eikä puolisoksi.
"Sitähän itse tuolla sanoinkin, että esim. vaikeasti ylipainoisen, persoonallisuushäiriöiden addiktin voi ehkä saada vanhempikin mies. Eri asia toki sitten, onko kovin järkevää tällaista ottaa lapsensa äidiksi, mutta se on sitten toinen kysymys."
Näin tasokkaampana miehenä löytää kyllä tasokkaampia naisia. Tietenkin jos mieskin päästää itsensä lösähtämään, on ehkä tyydyttävä vastaavaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nuoruudestani asti haukkuneet minua ällöttävästä ja pervisestä seksistäni. Kaippa on samanlaisia miehiä, jotka eivät ole myöskään saneet parisuhdetta ja lapsia.
Pervinen? Tarkoitiko Pyrviniä? Ymmärrän, et vaikea saadakin parisuhdetta kihomatopyllyllä.
Pyrvin 100 mg kalvopäällysteiset tabletit
pyrviiniembonaatti
Yleisiä ohjeita
Lue tämä pakkausseloste huolellisesti, ennen kuin aloitat tämän lääkkeen ottamisen, sillä se sisältää sinulle tärkeitä tietoja.
Ota tätä lääkettä juuri siten kuin tässä pakkausselosteessa kuvataan tai kuten lääkäri on määrännyt tai apteekkihenkilökunta on neuvonut.
6. Pakkauksen sisältö ja muuta tietoa
1. Mitä valmiste on ja mihin sitä käytetään
Pyrvin on kihomatolääke, joka tehoaa kihomatoihin kerta-annoksena. Hoito uusitaan kahden viikon kuluttua. Tämä hävittää ensimmäisen annoksen jälkeen munista kuoriutuneet madot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä lapsia voi tehdä yhtään nuorempana?
Mitäs se sulle kuuluu?
Kysymyksiin voi myös jättää vastaamatta, jos ne loukkaavat tai ei ole mitään sanottavaa. Luulisi kuitenkin, että jos hankkii lapset vähän nuorempana, säästyisi monelta ongelmalta ja ivalta. Lapsellekin se olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu?
Kysymyksiin voi myös jättää vastaamatta, jos ne loukkaavat tai ei ole mitään sanottavaa. Luulisi kuitenkin, että jos hankkii lapset vähän nuorempana, säästyisi monelta ongelmalta ja ivalta. Lapsellekin se olisi parempi.
Ei elämässä säästy ongelmilta ja ivalta, ja miksi pitäisikään? Eihän ivasta ole haittaa muille kuin ivaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyseessä ole sama syy, miksi miehet irvailevat tavisnaisille, jotka etsivät laatikkoleuka-avaruuslentäjä-kirugi-miestä. Joillain ihmisillä on melkoisen epärealistinen kuva omasta tasostaan parisuhdemarkkinoilla, ja onhan se ihan luonnollista että se ei herätä kanssaihmisissä pelkästään nyökyttelyä vaan huvitusta ja irvailuakin.
Vastakkainen sukupuoli näkee ehkä tarkemmin mikä on toisen todellinen taso. Esimerkiksi miehille on media ja elokuvat ym. vuosikymmeniä tarjoilleet kuvaa, jossa miesnäyttelijät ovat viisikymppisiä ja vastanäyttelijänsä kaksikymppisiä. Tästä on rakennettu jonkinlainen pilvilinna ja kuvitellaan että oikeassakaan elämässä nuoret naiset ovat ihan mielellään vanhusten kanssa. Naiset tietävät tästä totuuden paremmin, koska tietävät mistä itse ja kaverinsa haaveilevat, ja se harvoin on lasten synnyttäminen vanhalle miehelle.
Ja samoin me
Muuten näin, mut ainakaan itse en tunne ketään, joka haaveilisi laatikkoleuasta... paitsi jotkut miehet kyllä kuolaavat sellaista mielikuvaa, aivan kuten lihaksikkuutta ;) Miehen lihakset tuntuu olevan miehille naisia tärkeämpää.
Joo, tämä oli vaan palstalta tuttu esimerkki. Itse en muuten tiedä yhtään 45+ sinkkumiestä joka vielä haaveilee perheestä. Aika pitkälle tämä epärealismi molempiin suuntiin on pienen porukan aivoituksia joka palstalla korostuu. Suurin osa ihmisistä on kyllä varsin realistisia tavoitteissaan. Kun itse nelikymppisenä deittailin, ylivoimaisesti suurin osa lapsettomista ikäisistäni miehistä olivat niitä jotka eivät lapsia olleet koskaan edes halunneet, ja nelikymppisenä vela-naisena olin monelle halutumpi vaihtoehto kuin epätoivoinen lapsentekoiässä oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta sellainen 40 - 50 vuotias mies kelpaisi huomattavasti nuoremmalle, lapsentekoikäiselle naiselle, miehen täytyy olla huomattavasti keskimääräistä parempi, parempi kuin nuoremmat miehet. Tuloilta, statukseltaan (työpaikaltaan), olemukseltaan, luonteeltaan.
Ei kaikki vaan ole. Varsinkin jos ei ole parisuhteessa vielä keski-iässäkään, ehkä siihen on syy.
Voi varmaan pitää itseään keskimääräistä parempana, mutta onkohan ihan objektiivinen totuus.
Joo. Kyllä parhaat nuoret naiset saavat menestyneen tai menestykseen matkalla olevan omanikäisen, terveen miehen. Kunto on parempi, arvot enemmän samankaltaiset, ulkonäkö on parempi, ja on aikaa kasvaa yhteen.
Ongelma vaan nykyaikana on se, että nuorilla miehillä ei usein ole töitä, koulutusta eikä sitä hyvää
Ja ne keski-ikäiset miehet on vielä pyöreämpiä ja huonokuntoisempia kuin nuoret miehet, ja vielä vähemmän "instagram-matskua". Kyllä se vaan on epätodennäköistä löytää paljon nuorempi nainen, ellei ole joku Danny tms vaikutusvaltainen ja karismaattinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä reissut auttavat. Lapsia kun voi tehdä lahjamunasoluilla. Rahalla saa vaikka jalkapallojoukkueellisen tenavia.
Ei ne ole omia lapsia.
Onpa <3
No eipä ne kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat on jotain rupsahtaneita yh-äitejä, jotka eivät enää kelpaa kenellekään, kyllähän se kiukuttaa. Pitäisi varmaan alkaa nelikymppisenä elättämään jotain seksihalutonta yh-mammaa. :D Onneksi näin ei ole, vaan edessä on yksinäisyys kissojen kanssa.
En ole. 😁
Olen parisuhteessa. Lemmikkiä ei ole eikä tule. Harrastan liikuntaa säännöllisesti. Käyn töissä. Halut ovat tallella ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Onko sinusta kiva haukkua muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu?
Ei elämässä säästy ongelmilta ja ivalta, ja miksi pitäisikään? Eihän ivasta ole haittaa muille kuin ivaajalle.
Sittenhän tämä aloitus on täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
"Sitähän itse tuolla sanoinkin, että esim. vaikeasti ylipainoisen, persoonallisuushäiriöiden addiktin voi ehkä saada vanhempikin mies. Eri asia toki sitten, onko kovin järkevää tällaista ottaa lapsensa äidiksi, mutta se on sitten toinen kysymys."
Näin tasokkaampana miehenä löytää kyllä tasokkaampia naisia. Tietenkin jos mieskin päästää itsensä lösähtämään, on ehkä tyydyttävä vastaavaan naiseen.
No hyvä. Sitten sä etsit kumppania niiden tasokkaampien naisten joukosta. Mutta kun tässä keskustelussa puhutaan myös yleisellä tasolla miesten pariutumisesta, niin kuinka todennäköistä uskot keski-ikäiselle miehelle olevan paljon nuoremman kumppanin löytäminen? Kun tilastojen mukaan jopa niitä tasottomia naisia ei tunnu oikein saavan, sen verran harvinaisia ne isojen ikäerojen suhteet ja keski-ikäisten miesten perheellistymiset ovat. Yleisesti ottaen miehen mahdollisuuksia ei lisää sen enempää esimerkki Mika Aaltolasta tai sitten niistä palstamiehistä, jotka tulevat kertomaan, että saavat kyllä itseään 30 vuotta nuorempia laatunaisia, joita on oikein jonossa. Kovin vähän nämä tapaukset kuitenkin tilastoissa näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tosi julmia oikeasti, ei ne mitään empaattisia ole vaan naiset harrastaa henkistä väkivaltaa jatkuvasti. Nalkutus on myös asia mikä on väkivaltaa miehiä kohtaan. Minä olen 34v sinkkumies enkä ole vielä seurustellut, aion löytää kauniin naisen vielä joskus ja tehdä lapsia.
Ei tule sinulta koskaan onnistumaan, onneksi. Sinusta ei ole isäksi eikä puolisoksi.
Tämä oli se pelle, joka luulee voivansa ostaa kauniin golddigerin viiden tonnin liksalla. Harhainen, siis.
"Ja ne keski-ikäiset miehet on vielä pyöreämpiä ja huonokuntoisempia kuin nuoret miehet, ja vielä vähemmän "instagram-matskua". Kyllä se vaan on epätodennäköistä löytää paljon nuorempi nainen, ellei ole joku Danny tms vaikutusvaltainen ja karismaattinen mies. "
Itselläni on sikspäkki ja erittäin hyvä kunto. Sitä vastoin tosi monet kolmekymppisetkin naiset ovat nykyään tukevassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole omia lapsia.
Onpa <3
No eipä ne kyllä ole.
Toki saat päättää olla rakastamatta ihan mitä lasta tahansa. Onneksi monet pystyvät rakastamaan ja ottamaan omaksi lapsekseen sellaisenkin, joka ei ole omaa lihaa ja verta.
Vierailija kirjoitti:
"Ja ne keski-ikäiset miehet on vielä pyöreämpiä ja huonokuntoisempia kuin nuoret miehet, ja vielä vähemmän "instagram-matskua". Kyllä se vaan on epätodennäköistä löytää paljon nuorempi nainen, ellei ole joku Danny tms vaikutusvaltainen ja karismaattinen mies. "
Itselläni on sikspäkki ja erittäin hyvä kunto. Sitä vastoin tosi monet kolmekymppisetkin naiset ovat nykyään tukevassa kunnossa.
Väitätkö siis että edustat jotenkin tyypillistä keski-ikäistä miestä, vai mikä oli pointti? Appiukkoni on 70-vuotias, ja kovassa kunnossa edelleen. En minä silti kuvittele että hän edustaa jotain tyypillistä 70-vuotiasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti syynä on juuri biologinen katkeruus. Kun naisen on hankala saada lapsia enää esim 45-vuotiaana, niin ei mieskään saa haluta, koska se ei ole relevanttia, vaikka biologisesti täysin mahdollista olisikin.
Kromosomihäiriöt, kehitysvammojen riski ja autismiriski nousevat myös miesten siittiöiden ikääntyessä eksponentiaalisesti.Tervein jälkikasvu tulee geneettisesti kun mies on siinä 18-35 välillä eli ei juuri eroa naisista.
Toki mies voi jatkaa siittämistä teoreettisesti vaikka satavuotiaaksi, mutta sellaiset raskaudet menevät erittäin todennäköisesti kesken tai tuled kehitysvammaisuutta.
Tämä. Tätä pitäisi opettaa kouluissa! Olen monelle 30+ miespuoliselle kaverille, jotka haluavat parisuhteen ja lapsia "sitten joskus" koittanut selittää, että paitsi itseä huomattavasti nuorempaa kumppania on vaikea löytää, biologia tulee vastaan myös miehillä. Mutta eivät tahdo uskoa.
Mitäs se sulle kuuluu?