Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat kiinnostuneita ja flirttailevat nyt, kun olen varattu

Vierailija
22.09.2024 |

Erosin viime vuonna 30v kestäneestä parisuhteesta. Kun olin sinkkuna niin vaikeaa oli löytää naista sen paremmin Tinderistä kuin muualtakaan. Nyt kun olen taas ollut muutaman kuukauden varattuna, niin jo löytyy kaikenlaista flirttailijaa ja juttusille tulijaa kun ei olisi mitään tarvetta, eikä yritystä.

Mikä juttu tää oikein on? Viime vkl olin laivalla sellaisella ryhmämatkalla ja pe-su välillä viisi naista tuli tekemään tuttavuutta tai lähetteli privaviestejä whatsappissa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kikka sinkkuna viihteelle lähtiessä on laittaa sormus vasemman käden nimettömään, saa pesää varmemmin kuin ilman sormusta.

No voi olla, että toimii naisten suuntaan. Itse aina miehenä tarkistin vaivihkaa, onko nimettömässä sormusta. Jos oli, niin homma jäi sitten siihen tsekkaukseen.

Ap

Vierailija
22/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesytetty leijona ei tunnu niin vaaralliselta kuin kesyttämätön, joka on jatkuvalla metsästys modella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on vertaisarvioitu. Jos kelpaat hyvän oloiselle naiselle, niin olet todennäköisesti parisuhdeainesta. Työhakemuksissakin kysytään suosittelijoita. 

Vierailija
24/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet nyt rento oma itsesi ja naiset huomaa sellaisen. Se houkuttelee, koska kertoo itsevarmuudesta.

Vierailija
25/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kikka sinkkuna viihteelle lähtiessä on laittaa sormus vasemman käden nimettömään, saa pesää varmemmin kuin ilman sormusta.

No voi olla, että toimii naisten suuntaan. Itse aina miehenä tarkistin vaivihkaa, onko nimettömässä sormusta. Jos oli, niin homma jäi sitten siihen tsekkaukseen.

Ap

Mikähän tässäkin oli alapeukuttamisen arvoista? Sekö, että mies jättää varatut/rengastetut naiset rauhaan?

On täällä porukkaa moneen junaan...

Vierailija
26/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

minulla on hyvin usein sormus nimettömässä, mutta silti olen sinkku. Ei kannata olettaa liikaa.

Vierailija
27/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut kolme kertaa pitkästä suhteesta, niissä tapahtui kaikissa samalla tavalla. Lähipiiri jakautui kahteen, pääosa ystäväpariskunnista hylkäsi minut, ja siis suuri osa valitsi exän. Mutta, kaunottaret em. pariskunnissa tekivät toisenlaisen jaon, olisin saanut useamman ikiomakseni, ja moni halusi leikkiä kanssani. Olin luotettava koska he tiesivät minusta noin kaiken, kaunottaret juoruavat keskenään noin kaiken. Myöskin, ollenkaan kaikki eivät ole läpeensä onnellisia suhteissaan, ja ehkä viereisen tilan viinissä joskus on kiehtovampi bouquet. /M67v

Unohdat erään tärkeän asian. Olet ulkonäöltäsi sen verran hyvä että ne lähipiirisi naiset laittoivat sen merkille, ja syvällä sisimmässään näyttivät sinulle vihreää valoa jo silloin kun olit vielä suhteessa. Eivät he sitä sinulle näyttäneet, mutta tiesivät että "jos tilaisuus tulee" niin heidän päätään ei särje silloin. Jos olisit lyhyt, ruma, lihava pottunokka niin yksikään lähipiirisi naisista ei olisi koskenut sinuun pitkällä tikullakaan, eikä tosiaankaan olisi ollut millään tavoin aloitteellinen sinun suuntaasi. Vaikka kuinka olisit ollut luotettava, ja vaikka he kuinka tietäisivät sinusta kaiken, ja vaikka kuinka olisit huumorintajuinen ja luonteesi olisi puhdasta kultaa. Nuo naiset lähestyivät sinua siitä huolimatta että tiesivät sinusta noin kaiken, ei sen takia. He lähestyivät sinua samasta syystä kuin kymppiprosentin miehiä lähestytään, olet pitkä, naisten mielestä komea ja saat naisten sloggipöksyt kostumaan. Sen todistaa jo sekin että olet ollut kolmesti pitkässä suhteessa. Lyhyenä, rumana pottunokka- läskinä et olisi ollut ensimmäisessäkään.

Vierailija
28/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut kolme kertaa pitkästä suhteesta, niissä tapahtui kaikissa samalla tavalla. Lähipiiri jakautui kahteen, pääosa ystäväpariskunnista hylkäsi minut, ja siis suuri osa valitsi exän. Mutta, kaunottaret em. pariskunnissa tekivät toisenlaisen jaon, olisin saanut useamman ikiomakseni, ja moni halusi leikkiä kanssani. Olin luotettava koska he tiesivät minusta noin kaiken, kaunottaret juoruavat keskenään noin kaiken. Myöskin, ollenkaan kaikki eivät ole läpeensä onnellisia suhteissaan, ja ehkä viereisen tilan viinissä joskus on kiehtovampi bouquet. /M67v

Unohdat erään tärkeän asian. Olet ulkonäöltäsi sen verran hyvä että ne lähipiirisi naiset laittoivat sen merkille, ja syvällä sisimmässään näyttivät sinulle vihreää valoa jo silloin kun olit vielä suhteessa. Eivät he sitä sinulle näyttäneet, mutta tiesivät että "jos tilaisuus tulee" niin heidän päätään ei

Eihän tämä nyt vaan ollut M67v joka vastasi itselleen? 😉

Vierailija
29/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

minulla on hyvin usein sormus nimettömässä, mutta silti olen sinkku. Ei kannata olettaa liikaa.

No mikäs järki tuossa nyt on? Paitsi jos haluaa ette kukaan tule "iskemään".

Vierailija
30/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku alitajuinen juttu, että haluaa olla sellaisen seurassa joka on tasapainossa ja ei tyrkytä itseään. Tavallaan kun viestii " en tarvitse mitään" vetää puoleensa😊. Ainoastaan miksi annat numerosi jos olet varattu😮?

Vierailija
31/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mikäs järki tuossa nyt on? Paitsi jos haluaa ette kukaan tule "iskemään".

se on yhden sukulaisen minulle antama perintösormus ja sopii nimettömään.

Vierailija
32/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tilanteesta kaikki irti. Ryhdy monisuhteiseksi polyamoriseksi. PiIIua tulee joka suunnalta ja kaikki voittaa.

Vierailija
33/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyillä on paremmin, se on nykypäivää.

Vierailija
34/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se yleisesti tuppaa menemään niin että kun joku ei ole muka kiinnostunut niin sitten se pitää saada kiinnostumaan vaikka väkisin. Yleensähän silloin väki alkaa kiinnostumaan mystillisesti kun itseä ei voisi vähempi kiinnostaa.

Vierailija
35/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luotettava/OK silloin kun hänet on joku nainen hyväksynyt.  Nainen on naiselle susi.

Yksinäinene mies sen sijaan on ráiskaaja tai potentiaalinen ráiskaaja.

Luulisi että kun naiset paljon noita parisuhde/hääohjelmia katselee niin tietäisivät että ihan kelvoton possu se naisen hyväksymä mieskin voi olla.

Vierailija
36/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku alitajuinen juttu, että haluaa olla sellaisen seurassa joka on tasapainossa ja ei tyrkytä itseään. Tavallaan kun viestii " en tarvitse mitään" vetää puoleensa😊. Ainoastaan miksi annat numerosi jos olet varattu😮?

Ai miksi annan numeroni kun ollaan ryhmämatkalla, jota varten on perustettu porukan yhteinen wa-ryhmä?

Ap

Vierailija
37/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#31 Oikeassa kädessäkin on nimetön. Mutta sormus oikean käden nimettömässä ei tietääkseni symboloi mitään. Tai ainakaan samaa kuin vasemmassa nimettömässä.

Vierailija
38/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#31 Oikeassa kädessäkin on nimetön. Mutta sormus oikean käden nimettömässä ei tietääkseni symboloi mitään. Tai ainakaan samaa kuin vasemmassa nimettömässä.

Olen oikekätinen, joten siksi käytän sormusta vasemmassa kädessä: sitä ei tarvitse olla sitten koko ajan riisumassa esim. vessakäyntien yhteydessä.

Monet naimisissa olijat pitävävät sormusta oikeassa nimettömässä. Osa naimisissä olijoista ei pidä sormusta lainkaan: se ei ole sillä lailla mikään yleinen merkki naimisissa olemisesta kuin halutaan uskoa. Sormuksen pitotavat opitaan lähinnä omasta lähipiiristä.

Vierailija
39/54 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikekätinen, joten siksi käytän sormusta vasemmassa kädessä: sitä ei tarvitse olla sitten koko ajan riisumassa esim. vessakäyntien yhteydessä.

Monet naimisissa olijat pitävävät sormusta oikeassa nimettömässä. Osa naimisissä olijoista ei pidä sormusta lainkaan: se ei ole sillä lailla mikään yleinen merkki naimisissa olemisesta kuin halutaan uskoa. Sormuksen pitotavat opitaan lähinnä omasta lähipiiristä.

No en tunne yhtään kihloissa tai aviossa olevaa, jolla sormus olisi oikeassa nimettömässä. Ja selvästi yli 95% aviopareista pitää sormusta, ainakin meillä akateemisessa maailmassa.

Vierailija
40/54 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tunne yhtään kihloissa tai aviossa olevaa, jolla sormus olisi oikeassa nimettömässä. Ja selvästi yli 95% aviopareista pitää sormusta, ainakin meillä akateemisessa maailmassa.

Minäkin olen akateemisessa maailmassa ja toiset pitää oikeassa, toiset vasemmassa. Pikaisen googlauksen perusteella

"Ruotsissa, Suomessa, Isossa-Britanniassa ja Yhdysvalloissa kihlasormusta pidetään vasemman käden nimettömässä, kun taas useimmissa muissa maissa sitä käytetään oikeassa kädessä. Tähän on useita syitä. Perinne sormuksen käyttämisestä vasemmassa kädessä on peräisin muinaisesta Egyptistä. Perinne käyttää sormusta oikeassa kädessä puolestaan johtuu siitä, että sopimukset sinetöitiin yleensä oikeakätisellä kädenpuristuksella. Oikeastaan vihkisormuksia on pidetty miltei jokaisessa molempien käsien sormissa kautta historian." https://www.efvaattling.com/fi/the-wedding-journal/mita-sormusten-kaytt…

Vasemmassa kädessä sormusta pitävät ovat siis vähemmistössä, kun asiaa tarkastellaan globaalisti