Naiset ovat kiinnostuneita ja flirttailevat nyt, kun olen varattu
Erosin viime vuonna 30v kestäneestä parisuhteesta. Kun olin sinkkuna niin vaikeaa oli löytää naista sen paremmin Tinderistä kuin muualtakaan. Nyt kun olen taas ollut muutaman kuukauden varattuna, niin jo löytyy kaikenlaista flirttailijaa ja juttusille tulijaa kun ei olisi mitään tarvetta, eikä yritystä.
Mikä juttu tää oikein on? Viime vkl olin laivalla sellaisella ryhmämatkalla ja pe-su välillä viisi naista tuli tekemään tuttavuutta tai lähetteli privaviestejä whatsappissa.
Kommentit (54)
Kovasti on ollut LinkedIn-profiilissa vierailuja tuon ryhmämatkan jälkeen. Ja FB ehdottelee ihmeen paljon uusia naiskavereita 😉
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa oot vaikuttanut liian innokkaalta sinkkuna seuraa hakiessasi. Ja nyt kun ei tarvi hakea, olet oma itsesi ja se miellyyttää enemmän. Tai sitten tosiaan kun olet jonkun kanssa vaikka kuppilassa, se kertoo muille ettei ole mikän hyypiö. Tiesikö ne matkakumppanit ettet ole enää sinkku?
M46
En mielestäni. Tai se innokkuden mittari oli ehkä.se, että olin Tinderissä. Eivätkä reissun naiset edes tienneet parisuhdestatustani paitsi joku, joka sitä kysyi erikessen tai jolle kerroin että olen alkuvuodesta eronnut.
Ap
Jos ne ei tienneet, ettet oo sinkku, niin olisitko vaan itsevarmempi nyt suhteessa? Tai sitten tälläiselle matkalle on nyt osunut sinusta kiinnostuneita sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa oot vaikuttanut liian innokkaalta sinkkuna seuraa hakiessasi. Ja nyt kun ei tarvi hakea, olet oma itsesi ja se miellyyttää enemmän. Tai sitten tosiaan kun olet jonkun kanssa vaikka kuppilassa, se kertoo muille ettei ole mikän hyypiö. Tiesikö ne matkakumppanit ettet ole enää sinkku?
M46
En mielestäni. Tai se innokkuden mittari oli ehkä.se, että olin Tinderissä. Eivätkä reissun naiset edes tienneet parisuhdestatustani paitsi joku, joka sitä kysyi erikessen tai jolle kerroin että olen alkuvuodesta eronnut.
Ap
Jos ne ei tienneet, ettet oo sinkku, niin olisitko vaan itsevarmempi nyt suhteessa? Tai sitten tälläiselle matkalle on nyt osunut sinusta kiinnostuneita sinkkuja.
Jos on itsevarma, niin houkuttaako se muka naisia niin paljon, että tulevat "tyrkylle", vaikka mies "vaan on läsnä"?
Koska se on turvallista.
Nainen voi viheltää pelin poikki milloin tahansa kun vaan huvittaa.
Sinkut saattavat innostua liikaa, alkaa rasittaviksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on turvallista.
Entä jos nainen haluaa parisuhdetta? Eikö sinkku ole parempi vaihtoehto kuin varattu?
Varattuna ollessa ulkonäköäni kehutaan lähes jatkuvasti ja minulle flirttaillaan, jopa sinkut. Varatuillehan se on helpompaa. Sinkkuna ollessani olen naisille ilmaa eikä kukaan vilkaise edes minua päin. Olen sama ihminen sinkkuna tai suhteessa. Saman näköinen, sama huumori, samat eleet.
Ei ymmärrä hän...
Luonnollista. Naiset haluaa sen jonka muutkin haluaa.
Ja toisinaan, "sinulta" puuttuu se pillunkiilto silmistä kun olet varattu vs. sinkkuna oloon.
Sinut on vertaisarvioitu. Jos kelpaat hyvän oloiselle naiselle, niin olet todennäköisesti parisuhdeainesta. Työhakemuksissakin kysytään suosittelijoita.
Tämä oli totta myös omalla kohdallani, kauan sitten. Eräs naispuolinen työtoverini totesikin: "Jos se ei kelpaa muille, niin ei se kelpaa minullekaan."
Vierailija kirjoitti:
Sinut on vertaisarvioitu. Jos kelpaat hyvän oloiselle naiselle, niin olet todennäköisesti parisuhdeainesta. Työhakemuksissakin kysytään suosittelijoita.
Tämä oli totta myös omalla kohdallani, kauan sitten. Eräs naispuolinen työtoverini totesikin: "Jos se ei kelpaa muille, niin ei se kelpaa minullekaan."
Näinhän se on. Vaatteitten ja miehen valinnassa nainen luottaa toisten naisten mielipiteeseen ja makuun. Joko naisen ystävättärien, tai sen jonkun muun naisen joka on kelpuuttanut miehen kumppanikseen. Parisuhteen alussa miehen on lähes yhtä tärkeää vakuuttaa uuden kumppanin ystävättäret, kuin se varsinainen tyttöystävä. Jos saat huonot arviot ystävättäriltä, suhteesta voi tulla lyhyt...
Eli sinkkumiehen kannattaa laittaa vasempaan nimettömään jokin rinkula, niin alkaa pildeä tulla ovista ja ikkunoista? En kyllä usko tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinkkumiehen kannattaa laittaa vasempaan nimettömään jokin rinkula, niin alkaa pildeä tulla ovista ja ikkunoista? En kyllä usko tippaakaan.
Jos mies ei ole naisen mielestä fyysisesti puoleensavetävä, niin ei tule pildeä sen enempää, olipa rinkula tai ei. Sen sijaan, jos mies on naisen mielestä edes semi- hyvännäköinen, niin silloin rinkula lisää naisen flirttailunhalua.Semi- hyvännäköinen, ja on jonkun muunkin naisen mielestä! Silmäripset räpsymään ja sassiin! Sen sijaan sama tyyppi ilman rinkulaa on osastoa "no joo, jos nyt ei yhtään laadukkaampaa löydy niin harkitaan...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole naisen mielestä fyysisesti puoleensavetävä, niin ei tule pildeä sen enempää, olipa rinkula tai ei. Sen sijaan, jos mies on naisen mielestä edes semi- hyvännäköinen, niin silloin rinkula lisää naisen flirttailunhalua.Semi- hyvännäköinen, ja on jonkun muunkin naisen mielestä! Silmäripset räpsymään ja sassiin! Sen sijaan sama tyyppi ilman rinkulaa on osastoa "no joo, jos nyt ei yhtään laadukkaampaa löydy niin harkitaan...."
Ja sitten toisaalla samat itkee miehet sikoja miehet pettää yää. Ja itse mennään lirkuttelemaan nimenomaan varatuille ennemmin kuin sinkuille.
On kyllä typerää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on turvallista.
Entä jos nainen haluaa parisuhdetta? Eikö sinkku ole parempi vaihtoehto kuin varattu?
Harvassa ovat kevytmieliset naiset, lähes kaikki haluavat parisuhteen.
Taas oli outo tilanne, kun töissä sinkku nainen rupatteli kanssani puoli tuntia ja pyysi minut varastoon katsomaan yhtä juttua.
No, oli siellä joku juttu, mutta sen olisi voinut kertoa ilman sitä varastokäyntiä. Jos olisin ollut sinkku, niin olisin ehkä koskettanut varovasti tms ja katsonut, vastaako kosketukseeni.
T. Varattu M