Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos epäilette aikuisen lapsenne käyttävän huumeita - miten toimitte?

Vierailija
22.09.2024 |

Hän ei enää asu kotona, mutta luonne on muuttunut. Hän hikoili. Nuorempana sekoiluhistoriaa, mutta ei pariin vuoteen. Nyt hän on saanut perintöä, joten rahaa löytyy?

Miten ihmeessä minun pitäisi toimia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että voi mennä suoraan katuojaan makaamaan pöllimättä sun rahojas siinä välillä. Älä ala paapomaan, itse valinnut tiensä.

Vierailija
2/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tapan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ensin aikuiselle lapselleni ja jos ei auta ilmoitan poliisille hänen käyttävän aineita. 

Vierailija
4/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko noita kauheita neuvoja. Kysy juoko tai käyttääkö, jos se vaivaa. Hikoiluun ja luonnemuutokseen voi olla muukin syy, vaikka väsymys tai sairaudet, lääkitys, e-pilleri tms. Nuorilta vaaditaan kauheasti jaksamista. 

Vierailija
5/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko noita kauheita neuvoja. Kysy juoko tai käyttääkö, jos se vaivaa. Hikoiluun ja luonnemuutokseen voi olla muukin syy, vaikka väsymys tai sairaudet, lääkitys, e-pilleri tms. Nuorilta vaaditaan kauheasti jaksamista. 

Eihän nuorilta vaadita nykyään mitään.

Vierailija
6/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tappasin sen.

Vierailija
7/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi enää lasta. Tekisin perinnöttömäksi.

Vierailija
8/54 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, olisiko sillä minullekin tarjota pössyt.

Vierailija
9/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan oikeesti neuvoja. En ole vielä kysynyt, mutta aion kysyä. Haluan etukäteen päättää, miten reagoin ja toimin, siksi kysym teiltä apua. Ap

Vierailija
10/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein huoli-ilmoituksen kunnan nettisivuilla.

Vierailija
11/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin siis omaa toimintaa, en viranomaisten vastuuta. Aina sanotaan, ettei lasta saa kuitenkaan hylätä. Jos sanon, että minä en jaksa tätä, älä soita, ellet oikeasti ole kiinnostunut näkemään minua - onko se hylkäämistä? Jos sanon hänelle, että elämä on valintoja ja sinä ihan itse valitset näin - niin onko se hylkäämistä? Tuo lapsi kun lähtee defensiiviseksi, jos sanon näin. Ap

Vierailija
12/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi.

Vierailija
13/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ihan oikeesti neuvoja. En ole vielä kysynyt, mutta aion kysyä. Haluan etukäteen päättää, miten reagoin ja toimin, siksi kysym teiltä apua. Ap

No, se sinun skidi on saattanut pari päivää tissutella ja olla ihan vain darrassa. Kylmää hikeä voi silloin puskea. Jos epäilet jotain, niin kysy siltä itseltään!

Vierailija
14/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun ensin aikuiselle lapselleni ja jos ei auta ilmoitan poliisille hänen käyttävän aineita. 

Ei poliisia kiinnosta kenenkään käyttö. 

Vierailija
15/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se sinun skidi on saattanut pari päivää tissutella ja olla ihan vain darrassa. Kylmää hikeä voi silloin puskea. Jos epäilet jotain, niin kysy siltä itseltään!

minulla on muitakin syitä uskoa, että kyse on muustakin. Ap

Vierailija
16/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja aion kyllä kysyä lapseltani, mutta haluan ensin tehdä itselleni selväksi, mitä aion hänelle sanoa. Mitä suosituksia? Ap

Vierailija
17/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ystäväpiiri huijaa kaikki rahat ja hylkää sen jälkeen..

Vierailija
18/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraa.Ja sitten tarjoaisin apua, jotta pääsisi hoitoon. Rahoittajaksi tms en tuommoiseen rupeaisi.

Vierailija
19/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen niin ei kuulu sulle enää, hän vastaa itse omasta elämästään ja sen tuhoamisesta.

Vierailija
20/54 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja aion kyllä kysyä lapseltani, mutta haluan ensin tehdä itselleni selväksi, mitä aion hänelle sanoa. Mitä suosituksia? Ap

Kysy mitä käyttää ja kuinka usein/paljon. Mitä suosituksia? Jos minä saisin päättää niin meillä olisi kaksi laillista päihdettä. Alkoholi ja se paljon vähemmän haitallinen kannabis. Oikeista huumeista en suosittele mitään. Voit sanoa että olet huolestunut. Ehkä auttaa ehkä ei mutta ei sitä voi estää käyttämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi