Selvisi että miehen työpari onkin nainen
Vahingossa möläytti sivulauseessa asian. Nyt alkoi epäilyttää, onko miehellä jotain salattavaa? Miksei kertonut asiasta heti tuoreeltaan?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kiinteää työparia, yleensä teen yksin työni. Mutta jos on, se on mies. En ole kertonut miehelleni. Ei ole tullut edes mieleeni, että se olisi olennaista. Mieskin varmaan pitäisi typeränä, jos nyt rupeaisin ikäänkuin tunnustamaan asiaa.
Apua miestyöparinvaihtoa... mihin tämä maailma on oikein mennyt, ei enää sitouduta yhtään mihinkään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔
AP
Kerrotko sinä ihan kaiken miehellesi? Tietääkö hän kaikki yksityiskohdat työkavereistasi? Ihmisistä, joita tapaat harrastuksissa? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.
Miksi mies jätti kertomatta, jos kyseessä on täysin neutraali asia?
Ap
Kertoihan se, kuten itse juuri sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on normaali terve emootio. Patologinen on asia erikseen. M5
Mustasukkaisuus ei ole koskaan normaalia eikä tervettä. Mustasukkaisuus kertoo vain siitä, että ei luota toiseen tai siitä, että itsetunto on todella huono. Tällaiselle pohjalle ei voi rakentaa parisuhdetta.
Jos haluat elää sillä tavalla, että miehet ja naiset ovat eristettyinä toisistaan, niin muuta vaikka Iraniin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaromanssit ovat yllättävän yleisiä. Siivouskomeroissa ja tyhjissä neuvotteluhuoneissa kuherrellaan, vaikka molemmat ovat tahoillaan naimisissa.
Joo on tosi yleistä, ainakin sinun harhaisessa mustasukkaisessa pääkopassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on normaali terve emootio. Patologinen on asia erikseen. M5
Mustasukkaisuus ei ole koskaan normaalia eikä tervettä. Mustasukkaisuus kertoo vain siitä, että ei luota toiseen tai siitä, että itsetunto on todella huono. Tällaiselle pohjalle ei voi rakentaa parisuhdetta.
Täysin höpöpuhetta.M50
Se panee sen vittua paljaalla mulkulla.
Miehesi kivekset läpsivät rytmikkäästi työkaverinaisen turvonnutta kiimanesteitä valuttavaavittua kun hän yhtyy tähän sovitusti ruokatauolla. Ihanaa, sopertelee mies, joka on kiimaisempi kuin koskaan ja laukeaa öristen naisenpilluun. Nainen kikattelee ja kääntyy selälleen, nuole mun pillupuhtaaksi, hän kihertelee samalla miehen päätä silitellen kun mies tekee työtä käskettyä Nainen hieroo kookkaita pystyjä utareitaan ja mieskin innostuu välillä kouraisemaan herkkulolloja, kotona ei vastaavia olekaan tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kivekset läpsivät rytmikkäästi työkaverinaisen turvonnutta kiimanesteitä valuttavaavittua kun hän yhtyy tähän sovitusti ruokatauolla. Ihanaa, sopertelee mies, joka on kiimaisempi kuin koskaan ja laukeaa öristen naisenpilluun. Nainen kikattelee ja kääntyy selälleen, nuole mun pillupuhtaaksi, hän kihertelee samalla miehen päätä silitellen kun mies tekee työtä käskettyä Nainen hieroo kookkaita pystyjä utareitaan ja mieskin innostuu välillä kouraisemaan herkkulolloja, kotona ei vastaavia olekaan tarjolla.
🤭🥵
Tilaisuus tekee pettäjän. Pitäkää kumppaneitanne silmällä.
Kaikissa työpaikoissa mies-nais-työparit naivat töissä toisiaan. Varaillaan neukkareita panohommiin ja monesti kuvataan vielä. Sitten naureskellaan baarissa kuinka tyhmiä kotijoukot ovat. Tämä on ihan normaalia settiä. Mitään muuta totuutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Työparini on lähes aina ollut mies. Joskus tiimissäni kaikki muut ovat miehiä paitsi minä. En näe asiassa ongelmaa.
Fakta on se, että jos miesvaltaisella alalla työskentelee hyvännäköinen nainen, niin iso osa miehistä yrittää jotain muutakin kuin työntekoa oli naimisissa tai ei...
Ei todella pidä paikkansa. Nykyään on ihan itsemurha minkäänlainen lähentely tai ehdottelu. Vähänkään sivistyneemmissä työyhteisöissä tämä on itsestään selvää.
Näin muutama viikko sitten jonkun naispuolisen työkaverin takamuksen kuvan sivusilmällä, kun etsi muuta kuvaa puhelimestaan.
En sanonut mitään, mutta aloin etsiä asuntoa, koska oksettaa sen verran. Syyn aion kertoa siinä vaiheessa, kun olen siellä omassa asunnossani. Aion myös kertoa samalla alalla oleville tutuilleni, jotta osaavat varoittaa työkavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia iltasatujako äitisi sinulle kertoo
Mullon 6 työkaveria joista 5 naisia. Olen siis mies.
Työkaveri on se mikä sattuu olemaan. Esihenkilöt järjestää asiat ja töissä tehdään töitä sen kanssa kenen kanssa on määrätty. Ei työpaikka ole mikään temptation island. Kenkää sieltä saa jos ei töitä tee. Ja töitä ei ehdi tehdä jos koko ajan peitto heiluu. Tai siivouskomero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun tietää sinun olevan mustasukkainen hölmö ja ei olisi jaksanut sun epäluuloja. Just tuota mitä kirjoitit.
Parisuhde perustuu luottamukseen ja avoimuuteen. Salaisuuksia ei voi olla.
Oletko kertonut miehellesi jokaisesta miehestä jonka olet tänään nähnyt missään tilanteessa?
Entä jos ois muunsukupuolinen?