Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi että miehen työpari onkin nainen

Vierailija
22.09.2024 |

Vahingossa möläytti sivulauseessa asian. Nyt alkoi epäilyttää, onko miehellä jotain salattavaa? Miksei kertonut asiasta heti tuoreeltaan? 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔

AP

Kerrotko sinä ihan kaiken miehellesi? Tietääkö hän kaikki yksityiskohdat työkavereistasi? Ihmisistä, joita tapaat harrastuksissa? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta. 

Miksi mies jätti kertomatta, jos kyseessä on täysin neutraali asia? 

Ap

Hei kulta, istu alas, haluaisin kertoa sinulle jotain. Minulla on työkaveri, joka on - hengitä rauhassa - nainen! Saanko silti mennä vielä huomennakin töihin?

Vierailija
42/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔

AP

Koska miehesi tietää, että olet perkeleen mustasukkainen biatch.

Itse olen imarreltu kun minusta ollaan mustasukkainen. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin moni on tietämättään yhdessä pettäjän kanssa. Mutta ummistakaa vain silmänne totuudelta.

Kuvitteletko jatkuvan epäilyn kyseenalaistamisen ja kyttäämisen pitävän tällaisen "pettäjän" kaidalla polulla vai ajavan entistä vauhdikkaammin uuteen suhteeseen? 

Vierailija
44/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kerrotko sinä ihan kaiken miehellesi? Tietääkö hän kaikki yksityiskohdat työkavereistasi? Ihmisistä, joita tapaat harrastuksissa? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta. 

Ap

No shit, Sherlock. Siksi koska kyseessä on täysin neutraali asia eikä ole tarvetta erikseen mainita 🙄

Vierailija
45/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Todennäköisesti hän ei tullut ajatelleeksi, että työparin sukupuoli olisi merkityksellinen asia kerrottavaksi. 

Vierailija
46/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Työparini on lähes aina ollut mies. Joskus tiimissäni kaikki muut ovat miehiä paitsi minä. En näe asiassa ongelmaa. 

Fakta on se, että jos miesvaltaisella alalla työskentelee hyvännäköinen nainen, niin iso osa miehistä yrittää jotain muutakin kuin työntekoa oli naimisissa tai ei...

Vierailija
47/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asialla ei ollut hänelle merkitystä niin ei kertonut. Tai sitten olet mustasukkainen ja pelkäsi reaktiotasi.

Vierailija
48/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisolla on työkaverina miehiä ja minulla nuoria naisia, ei ongelmaa. 

Vierailija
49/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt eletään tosiaan 2020-lukua. Naisetkin käyvät töissä. 

Vierailija
50/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ap

Hei kulta, istu alas, haluaisin kertoa sinulle jotain. Minulla on työkaveri, joka on - hengitä rauhassa - nainen! Saanko silti mennä vielä huomennakin töihin?

Kyllä rakas, kunhan viet työpöydällesi hääkuvamme ledivaloin kehystettynä ja tässä myös söpö hiirimatto... Omalla kuvallani 🥰😍

Vierailija
51/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asialla ei ollut hänelle merkitystä niin ei kertonut. Tai sitten olet mustasukkainen ja pelkäsi reaktiotasi.

Eli mustasukkaisuuteen oli aihetta.

Vierailija
52/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Työparini on lähes aina ollut mies. Joskus tiimissäni kaikki muut ovat miehiä paitsi minä. En näe asiassa ongelmaa. 

Fakta on se, että jos miesvaltaisella alalla työskentelee hyvännäköinen nainen, niin iso osa miehistä yrittää jotain muutakin kuin työntekoa oli naimisissa tai ei...

Mutta jokainen nainen tekee itse valinnan, meneekö siihen mukaan vai ei. 

Vierailija
53/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Nyt hommaat miehelle toisen työpaikan.

Joo löytyy kyllä. Töihin vain mennään.

Vierailija
54/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksuaalinen häirintä kielletty ja lennät ulos yhtiöstä, jos sellaiseen syyllistyt. 

Vierailija
55/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jokainen nainen tekee itse valinnan, meneekö siihen mukaan vai ei. 

Niin, mutta monen miehen vaimo ei välttämättä tykkää moisesta... Tai ei usko omasta kullannupusta moista.

Vierailija
56/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on normaali terve emootio. Patologinen on asia erikseen. M5

Vierailija
57/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa puolison työparin sukupuoli? 

Vierailija
58/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Nyt hommaat miehelle toisen työpaikan.

Joo löytyy kyllä. Töihin vain mennään.

Hei onko HR:ssä... täällä rouva Möttönen von Humalisto... olisin hakenut meidän Laurille uutta työpaikkaa... ihan mikä vain käy, mutta vain tiimissä, missä kaikki ovat miehiä. Meidän Lauri-Sakarilla on iiihan hirvee estrogeeniallergia. 

Vierailija
59/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun tietää sinun olevan mustasukkainen hölmö ja ei olisi jaksanut sun epäluuloja. Just tuota mitä kirjoitit.

Parisuhde perustuu luottamukseen ja avoimuuteen. Salaisuuksia ei voi olla.

Mitä hiton merkitystä työparin sukupuolella on? Suhde voi olla samansukupuolisillakin.

Vierailija
60/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on normaali terve emootio. Patologinen on asia erikseen. M5

M50 siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi