Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi että miehen työpari onkin nainen

Vierailija
22.09.2024 |

Vahingossa möläytti sivulauseessa asian. Nyt alkoi epäilyttää, onko miehellä jotain salattavaa? Miksei kertonut asiasta heti tuoreeltaan? 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee.

Vierailija
2/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun tietää sinun olevan mustasukkainen hölmö ja ei olisi jaksanut sun epäluuloja. Just tuota mitä kirjoitit.

Vierailija
4/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juuri tuon reaktion takia 

Vierailija
5/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan 🍼

Vierailija
6/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun tietää sinun olevan mustasukkainen hölmö ja ei olisi jaksanut sun epäluuloja. Just tuota mitä kirjoitit.

Parisuhde perustuu luottamukseen ja avoimuuteen. Salaisuuksia ei voi olla.

Vierailija
7/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on kumpaa sukupuolta työkaveri on? Mulla molempia, enkä erittele sukupuolta jos puhun työkaverista kotona. Toki joskus nimellä kerron juttuja. Saa itse päätellä onko mies vai nainen kyseessä.

Vierailija
8/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Työparini on lähes aina ollut mies. Joskus tiimissäni kaikki muut ovat miehiä paitsi minä. En näe asiassa ongelmaa. 

Vierailija
9/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ou mai gaad miten se kehtaa 😱

Vierailija
10/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Työparini on lähes aina ollut mies. Joskus tiimissäni kaikki muut ovat miehiä paitsi minä. En näe asiassa ongelmaa. 

Onko sinulla ollut sutinaa työkavereidesi kanssa.

Vierailija
11/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kiinteää työparia, yleensä teen yksin työni. Mutta jos on, se on mies. En ole kertonut miehelleni. Ei ole tullut edes mieleeni, että se olisi olennaista. Mieskin varmaan pitäisi typeränä, jos nyt rupeaisin ikäänkuin tunnustamaan asiaa. 

Vierailija
12/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔

AP

Vierailija
13/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu luottamukseen ja avoimuuteen. Salaisuuksia ei voi olla.

Oletko sinä kertonut puolisollesi, minkä väriset silmät työkavereillasi on? Muista, salaisuuksia ei saa olla. 

Vierailija
14/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vierailija
15/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔

AP

Kertooko sitten aina erikseen jos työkaveri tai asiakas oli mies? Itse en nimittäin jaksa eritellä aina että kenen kanssa tein töitä tänään. Käyn myös välillä syömässä työkavereiden kanssa enkä silloinkaan erittele. 

Vierailija
16/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 🐖

Vierailija
17/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kerrotko sinä ihan kaiken miehellesi? Tietääkö hän kaikki yksityiskohdat työkavereistasi? Ihmisistä, joita tapaat harrastuksissa? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta. 

Vierailija
18/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kyllä vaikea käsiteltävä.

Vierailija
19/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmasti nussivat työn lomassa...siinä mietittävää sinulle..hahahaaaa

Vierailija
20/89 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ollaan töiden vuoksi eikä minkään sutinan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän