Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi että miehen työpari onkin nainen

Vierailija
22.09.2024 |

Vahingossa möläytti sivulauseessa asian. Nyt alkoi epäilyttää, onko miehellä jotain salattavaa? Miksei kertonut asiasta heti tuoreeltaan? 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se sika

Vierailija
82/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä listaamista meikäläisellä kun joka viikko linjalla vähän eri porukka ja välillä vuoron aikanakin vaihtuu työpiste ja sitä kautta työkaveri(t).

"Joo tänään mä olin hoitamassa X paikka Jaken kaa, se on se 50v tyyppi, toisil pisteil oli Milla ja Henna kummatkin about 24v ja viimestä paikkaa pyöritti Marjatta jotain 65v, se on se porukan äijä niin ku mä olen kertonut. Huomenna on Jarmo  Y-linjalla se meikäläisen ikänen kundi pekkasilla, niin todennäkösesti mä meen sinne tuuraamaan sitä Nitan ja Jaanan seuraksi. Nita on se opiskelija ja Jaana on se perheellinen äiti muistatsä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa tiedossa.

Vierailija
84/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo herättää epäilyksiä, että miksi pimitti tiedon. Jos miehellä on ns. puhtaat jauhot pussissa, miksei kertonut asiaa avoimesti? 🤔

AP

Varmaan tietää että olet mustasukkainen sekopää. Ja ihmettelen miten osa ämmistä on tosiaan sitä mieltä että kaikki havittelee juuri sitä teidän ukkoa, hohhoijaa.

Vierailija
85/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on normaali terve emootio. Patologinen on asia erikseen. M5

M50 siis.

Psykan kirjat esiin ja opiskelemaan. M50

Vierailija
86/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että olet psyykkisen avun tarpeessa, ja miehesikin tietää tämän. Hae apua. Mustasukkaisuus on oire psyykkisestä epävakaudesta.

Psykan kirjat esiin ja tutkimaan aihetta. M50

Vierailija
87/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aika montaa työkaverinia pannut. En jaksa lähteä meluisiin baareihin naisia etsimään kun niitä löytyy työpaikalta niin helposti.

Ei kannata kuitenkaan tehdä niin että tieto työpaikalla leviää, ovat kateellisia ja mustasukkaisia toisilleen

Vierailija
88/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urokset levittävät geenejään.

Vierailija
89/89 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän