Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (635)

Vierailija
601/635 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?

Vierailija
602/635 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/635 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää

Vierailija
604/635 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä se outo oli?

Vierailija
605/635 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärrys tollaista kohtaan on ihan 0. Toinen toimii noin, vaikka näkee se ärsyttää.


Kun asuin nuorena vuokralla, naapuri torkutti. 
Sanoin hänelle, ei mitään. Nauroi, sanoi muuta. 
Mä laitoin musiikkia päälle, Meiju Suvaksen pure mua lähti aina heti soimaan.

Naapurin herätys kuului, 10 sek myöhemmin Meiju lähti soimaan. Makkarin ovi kiinni ja menin suihkuun, söin aamiaista jne ja just ennen, kun lähdin, suljin äänen.


Ei kuule montaa aamua tarvinnut kuulla, kun tajusi mikä on pelin nimi


Mulla on vieläkin jäljellä tää Meijun levy ja aina hymyilen, kun näen levyn.

Mankka oli siinä sängyn vieressä varmaan pari v, kun sille tuli siihen hyvä paikka

Vierailija
606/635 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä torkutti myös ja ei suostunut lopettamaan, vaikka meillä oli vauva ja taapero ja unet oli tosi huonot muutenkin, niin oli ihan hirveää, että aamusta tyyliin 30min piti kuunnella moneen kertaan kellon pirinää, vaikka oikeasti tarvitsi nousta vasta 30min myöhemmin.

Ei mitään järkeä menettää puolen tunnin unia ihan vaan huvikseen, vaikkei vielä tarvitsisi nousta. Torkkutoimintohan on sitä varten, että onnistuu vahingossa nukkumaan pommiin, eli nukahtamaan uudelleen kellon herätyksen jälkeen. Ei sitä varten, että joka kerta tahallaan pärisyttää sitä moneen kertaan ennen kuin oikeasti aikoo nousta ja oikein suunnittelee tekevänsä noin, ja siksi laittaa ensimmäiset pärinät jo puoli tuntia ennen todellista aiottua heräämisaikaa.

Ai että kun vieläkin kiukuttaa se exän torkuttaminen vauvavuosina, vaikka siitä on jo 10v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
607/635 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä

Vierailija
608/635 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin auttaa, mutta en tiedä miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
609/635 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sitä paitsi aloit viesteihini vastailemaan

Vierailija
610/635 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa mitä tämä Moses Williams tässä neuvoo tekemään:

https://www.instagram.com/reel/DYpYzf0KGgd/?igsh=MThtZ2VlZnJzOHRwdQ==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
611/635 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vedä vasaralla sen orkutusluuri paskaksi tai heitä se ikkunasta niin kauas kuin jaksat

2. Heitä ukko helvettiin

3. Hanki parempi mies, jos miehen välttämättä tarvitset. Saatat huomata, että yksin on hauskempaa.

Vierailija
612/635 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap syönyt ABC:lla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
613/635 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että ihan samaa huttua

Vierailija
614/635 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä piitä pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
615/635 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Vierailija
616/635 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!

Vierailija
617/635 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa tahto..kannatan

Vierailija
618/635 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä vitsi!

Vierailija
619/635 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan vaihtaa joku muu luonnonääni tai rauhallista musiikkia ja pitää se kello ihan oman korvan juuressa.

Vierailija
620/635 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla vähän ystävällisempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi