Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (635)
Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.
Mun ymmärrys tollaista kohtaan on ihan 0. Toinen toimii noin, vaikka näkee se ärsyttää.
Kun asuin nuorena vuokralla, naapuri torkutti.
Sanoin hänelle, ei mitään. Nauroi, sanoi muuta.
Mä laitoin musiikkia päälle, Meiju Suvaksen pure mua lähti aina heti soimaan.
Naapurin herätys kuului, 10 sek myöhemmin Meiju lähti soimaan. Makkarin ovi kiinni ja menin suihkuun, söin aamiaista jne ja just ennen, kun lähdin, suljin äänen.
Ei kuule montaa aamua tarvinnut kuulla, kun tajusi mikä on pelin nimi
Mulla on vieläkin jäljellä tää Meijun levy ja aina hymyilen, kun näen levyn.
Mankka oli siinä sängyn vieressä varmaan pari v, kun sille tuli siihen hyvä paikka
Mun exä torkutti myös ja ei suostunut lopettamaan, vaikka meillä oli vauva ja taapero ja unet oli tosi huonot muutenkin, niin oli ihan hirveää, että aamusta tyyliin 30min piti kuunnella moneen kertaan kellon pirinää, vaikka oikeasti tarvitsi nousta vasta 30min myöhemmin.
Ei mitään järkeä menettää puolen tunnin unia ihan vaan huvikseen, vaikkei vielä tarvitsisi nousta. Torkkutoimintohan on sitä varten, että onnistuu vahingossa nukkumaan pommiin, eli nukahtamaan uudelleen kellon herätyksen jälkeen. Ei sitä varten, että joka kerta tahallaan pärisyttää sitä moneen kertaan ennen kuin oikeasti aikoo nousta ja oikein suunnittelee tekevänsä noin, ja siksi laittaa ensimmäiset pärinät jo puoli tuntia ennen todellista aiottua heräämisaikaa.
Ai että kun vieläkin kiukuttaa se exän torkuttaminen vauvavuosina, vaikka siitä on jo 10v aikaa.
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Haluaisin auttaa, mutta en tiedä miten.
Itsehän sitä paitsi aloit viesteihini vastailemaan
Katsopa mitä tämä Moses Williams tässä neuvoo tekemään:
https://www.instagram.com/reel/DYpYzf0KGgd/?igsh=MThtZ2VlZnJzOHRwdQ==
1. Vedä vasaralla sen orkutusluuri paskaksi tai heitä se ikkunasta niin kauas kuin jaksat
2. Heitä ukko helvettiin
3. Hanki parempi mies, jos miehen välttämättä tarvitset. Saatat huomata, että yksin on hauskempaa.
Ihan vaan tiedoksi, että ihan samaa huttua
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Kannattaa varmaan vaihtaa joku muu luonnonääni tai rauhallista musiikkia ja pitää se kello ihan oman korvan juuressa.
Voisitko olla vähän ystävällisempi?
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?