Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (683)
Ymmärrän teitä molempia. Tuo on varmasti ihan hiton ärsyttävää jos ei ite tykkää tehä nii mut mä kans tykkään herätä torkuttamalla, tosin en viiden minan välein ihan vaan noin puolen tunnin ja muutaman kerran. Tosin asun yksin nii se ei häiritse ketään. Onko eri makkarit vaihtoehto? Jos mies ei pysty pääseen tosta eroon, koska toisaalta oikeesti oon itekin huomannu et oon virkeämpi jos en torkuta vaan herään sitten vaan suoraan vaikka alkuun väsyttää, kannattaa ehdottaa jos se suostuis kokeileen
Tiedän tunteen! Mun ex tyttis oli samanlainen torkuttelija. Kyllähän se pattiin otti ku mulla olis ollut myöhäisempi töihin lähtö ja kone piipittää monta minuuttia ja jatkuvasti siirtää myöhemmäksi...se oli rasittavaa! Otan osaa ap.
Suosio laski kun sensuuri kasvoi.
Osa ihmisistä muistaa asioita entisestä elämästään.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Tämä on helposti ratkaistu sillä, että nukkukaa eri huoneissa.
Onko sulla elämää tuon näytön ulkopuolella?
Hei, meillä Suomessa se vaan on eri asia!
Sä oot ihan kuin susikoiran ja kultakalan sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helposti ratkaistu sillä, että nukkukaa eri huoneissa.
Saattaa kuulua silti. Mun naapurista kuuluu herätys niin, että itsekin siihen lopulta herään.
Torkuttaminen rasittaa sydäntä samaan tapaan kuin uniapnea. Ja kun nuorena torkuttaa, se lisää vanhana uniapnean riskiä.
Kai tajusit, että olin sarkastinen?
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.