Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (635)
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Ap:n mies torkuttanut jo vuodesta 2024. mitä lienee sittemmin tapahtunut🤔
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies torkuttanut jo vuodesta 2024. mitä lienee sittemmin tapahtunut🤔
Ero tulis kyllä tommosesta.
Kun ei torkuta, saa nukuttua pidempään.
Jos haluaa herätä pehmeästi, herää varttia aiemmin tarvetta ja löllyy sängyssä selaamassa puhelinta. Ei torkuta.
ukkos jo torkuttanut niin kauan että ootko tarkistanu onks se ees hengissä enää...
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne