Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (580)

Vierailija
561/580 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The MEANING of life is to give LIFE a meaning

Vierailija
562/580 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin sanottiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/580 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avasi asiaa vähän. ap

Vierailija
564/580 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttä.

Vierailija
565/580 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ paljon mensan nettitestissä?

Vierailija
566/580 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosio laski kun sensuuri kasvoi.

Vierailija
567/580 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös itsellisen naisen pitäisi olla töissä jo silloin kun mies herää tai kunnon kotivaimon pitäi olla tekemässä perheelle aamiaista

Vierailija
568/580 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa aikaa se oli.

Vierailija
569/580 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pitkä ketju tällaisesta aiheesta ja vieläpä yli vuoden vanha aloitus!

Jos en voisi ajaa miestä eri huoneeseen nukkumaan, laittaisin itselleni herätyksen klo 6 joka aamu, ja herättyäni tekisin normaalit aamutoimet yrittämättä yhtään olla hiljaa ja häiritsemättä miehen unta. Ehkä mies ei siihen heräisi, mutta oma unirytmini kääntyisi ajan myötä aikaisemmaksi ja mies voisi jatkaa torkutteluaan.

Alkaisin siis elää omaa elämääni miehestä piittaamatta. Lähtisin aamuisin lenkille tai vaikka shoppailemaan, mies herätköön milloin herää, olisin jo kaukana poissa.

Vierailija
570/580 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa repi toi ihan helvetisti joten niin jyrkältä kun tää kuulostaakin niin mä ilmotin että se joko lopettaa ton tai sit muutan yhdessä hankitusta asunnosta pois. Aloitti tän siis vasta yhteen muuton jälkeen kun sitä ennen yökyläiltiin vain vko loppuisin.

Mulla siis on ihan diagnosoituna vaikea unihäiriö ja vaikea uni-valverytmin häiriö jota on jouduttu hoitamaan myös sairaalassa useita eri kertoja eli kyseessä on oikeasti vaikea sairaus. Joten todella kärsin tästä ihan oikeasti niin henkisesti kuin fyysisestikkin. No hän ei halunnut tätä muuttaa joten mä sit tosiaan hankin oman asunnon muutin pois. Mun terveys on kuitenkin mulle se kaikkein tärkein. 

Vierailija
571/580 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei torkuttaminen mua unia haittaa, koska herään todella aikaisin myös vapaapäivinä. Se haittaa, että mies yrittää käyttää mua herätyskellona. " Vielä kymmenen minuuttia, herätätkö sitten..." Alkuun koitin olla kiltti ja herätellä miestä, ihan kahviakin vein sänkyyn yöpöydälle kylmenemään, koska aina vaan se uusi kymmenminuuttinen tarvitaan. Nykyään on ihan sama. Myöhästyköön jos myöhästyy jos on menemistä. Vihaan torkuttamista! 

Vierailija
572/580 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa ajatellaan toistensa parasta eikä todellakaan häiritä, itse miehenä herään aikaisin joka aamu ja yritän nousta mahdollisimman hiljaa että vaimo saa nukkua vielä tunnin kaksi. Laitan aamiaisen valmiiksi ja herätän vaimon sovittuna aikana kahville. Etsikään ihminen joka oikeasti välittää ja ajattelee kumppaniaan.

Vierailija
573/580 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma tiensä.

Vierailija
574/580 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen.

Vierailija
575/580 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos aamulla minua herätellään turhaan niin sit saa lähtee muualle HETI!

Vierailija
576/580 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada jääkylmää vettä hänen niskaansa. Jos ei tuohon herää niin on varmaan kuollut ja varmaan parempi niin.

Vierailija
577/580 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samperi

Vierailija
578/580 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
579/580 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä torkuttaminen loppui kuin seinään sellaisen herätysvalon/kirkasvalolampun avulla. Valo alkaa himmeästi kirkastua ennen herätystä ja kun se valo iskee kunnolla niin ei siinä torkuttaminen onnistu. Noita malleja on paljon erinlaisia esim https://kodinkone.com/paras-heratysvalo/ jossain on myös perinteinen kello mukana.

Voi , ei kaikkia valo häiritse, nukun  kesälläkin sikeästi vaikka aurinko paistaa suoraan makkariin😁

Vierailija
580/580 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk tirsk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän