Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nämä kohtuulliset kriteerit miehelle?

Vierailija
22.09.2024 |

Nyt jotain lämmikettä kylmeneviin syysiltoihin. Muutakin kuin takkatuli ja teekuppi. Eli mies pitäisi löytää ja kriteerit on selvillä. Onko mielestänne liian tiukkaa vai onko tsänssejä?

1. Miehen on oltava minua pidempi eli yli 160 cm.

2. Miehen on oltava minua painavampi eli yli 55 kg.

3. Miehen on oltava n. ikäiseni tai vähän vanhempi eli 47-55 vuotta.

4. Miehen on oltava taloudelliselta statukseltaan vähintään samaa luokkaa. Ansaitsen itse reilu 4600 e/kk. 

5. Miehen koulutustaso vähintään sama kuin minulla. Tai insinööri. Olen itse DI + FM.

6. Miehen tulee olla yhtä liikunnallinen tai enemmän kuin minä. Harrastan aktiivisesti kahta joukkuelajia, lisäksi kestävyyslajeja.

7. Miehen tulee olla yhtä rehellinen kuin minäkin. Eli melko rehellinen.

8. Mies ei polta ja juo enintään vähän enemmän kuin minä. Itse käyn baarissa tai nautin alkoholia n. 5-6 kertaa vuodessa.

9. Mies ei ole vässykkä, eikä naistenhakkaaja.

10. Mies saa olla kalju, mutta ei pitkätukka. Ja siististi pukeutuva.

Tässä nämä, mitä olen miettinyt. Onko liikaa, löytyykö ketään? Olen siis itse kivannäköinen, mutta ikää jo melkein 50.

Kommentit (196)

161/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaikka lähihoitajana työskentelevä 2600€/kk  tienaava mies kelpaa? 

Vierailija
162/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuisi todella lähelle ap:n vaatimuslistaa, vain pari suhteemme romuttavaa seikkaa:

Olet DI+FM ja tienaat noin kehnosti? Ei ei.

Alkoholinkäyttösi on liiallista.

Vielä se joskus tärppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kaljuus on ehdoton turn off! Kun mies kaljuuntuu hän näyttää 10-20v ikäistään vanhemmalta!

Puhuin tänään erään naistyökaverin kanssa tästä. Ja hän sanoi suoraan, että ei voisi ikinä seurustella kaljun miehen kanssa, koska tämä näyttäisi hänen isältään.

Tässä videossa on hyvä esimerkki siitä, miten miehen ulkonäkö muuttuu, kun hän menettää hiuksensa.

Eli te nuoret miehet, joilla on kaikki hiukset vielä tallella, niin pitäkää niistä hyvää huolta.

N22

Tiedoksi että kyseinen ominaisuus on kirjoitettu geeneihin  eikä siihen voi vaikuttaa. 

Vierailija
164/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki nuo muut, paitsi ikä menee parilla vuodella yli. Enkä ole millään tavalla suosittu naisten keskuudessa. En myöskään ikäisteni joukossa.

Vierailija
165/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehen on oltava minua pidempi eli yli 160 cm. (178 cm)

2. Miehen on oltava minua painavampi eli yli 55 kg. (95 kg)

3. Miehen on oltava n. ikäiseni tai vähän vanhempi eli 47-55 vuotta. (46)

4. Miehen on oltava taloudelliselta statukseltaan vähintään samaa luokkaa. Ansaitsen itse reilu 4600 e/kk. (4530 e/kk, mutta nelipäiväinen työviikko, asiantuntijatyö myynnin parissa)

5. Miehen koulutustaso vähintään sama kuin minulla. Tai insinööri. Olen itse DI + FM. (DSc)

6. Miehen tulee olla yhtä liikunnallinen tai enemmän kuin minä. Harrastan aktiivisesti kahta joukkuelajia, lisäksi kestävyyslajeja. (Entinen harrastepalloilija, nykyisin lähinnä eräilyä ja vaellusta.)

7. Miehen tulee olla yhtä rehellinen kuin minäkin. Eli melko rehellinen. (check)

8. Mies ei polta ja juo enintään vähän enemmän kuin minä. Itse käyn baarissa tai nautin alkoholia n. 5-6 kertaa vuodessa. (Käyn baarissa lähes joka viikko visailemassa, mutta olen absolutisti. En polta.)

9. Mies ei ole vässykkä, eikä naistenhakkaaja. (check)

10. Mies saa olla kalju, mutta ei pitkätukka. Ja siististi pukeutuva. (Kalju ja pitkä kokoparta. Pukeudun tarvittaessa hyvin, mutta viihdyn mielummin eräkamppeissa)

Eli on meitä vaikka en itse täysin täytäkään kriteerejä. En ole kohta kymmeneen vuoteen etsinyt mitään, mutta tiedän että joillakin on vielä haku päällä.

Vierailija
166/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo ap:n vaatimukset mitään kohtuuttomia ole. En tosin itsekään kaikkia niitä täytä, koska korkeakoulututkintoa ei ole ja alkoholia kuluu kohtuullisesti viikoittain eli varmaankin ap:n mielestä liikaa. Toisaalta ap ei keskituloisena ihan osuisi omaan haarukkaani, koska tienaan yli kolme kertaa enemmän.

M49

Vierailija
167/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät peruskriteerit. Luulisi noilla kaveri löytyvän. Onnea matkaan! 

Vierailija
168/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä mitään miestä noilla spekseillä saa. Tajuatko, että tuon ikäisenä vapaalla oleva mies on joko pano-alfa hopeakettu, joka katselee nuoria naisia tai sitten oksettava ja kulahtanut perverssi, joka myöskin katselee nuorempia naisia. Aivan turhaan mistään miehestä haaveilet. :D Ristus miten teillä naisilla on harhaiset käsitykset itsestänne...

Kertonee paljon miesten tasosta, jos liikunnallisuus, ylempi korkeakoulututkinto, hieman keskivertoa korkeammat tulot ja kohtuullinen alkoholinkäyttö ovat liikaa vaadittu keski-iän ohittaneelta. Onneksi olen löytänyt mieheni jo nuorena. 

Samaa ajattelen kun ketjun luin. Ihan tavalliset kriteerit aplla. Hakee kaltaistaan seuraa, kukapa ei. 

Vierailija
169/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kaljuus on ehdoton turn off! Kun mies kaljuuntuu hän näyttää 10-20v ikäistään vanhemmalta!

Puhuin tänään erään naistyökaverin kanssa tästä. Ja hän sanoi suoraan, että ei voisi ikinä seurustella kaljun miehen kanssa, koska tämä näyttäisi hänen isältään.

Tässä videossa on hyvä esimerkki siitä, miten miehen ulkonäkö muuttuu, kun hän menettää hiuksensa.

Eli te nuoret miehet, joilla on kaikki hiukset vielä tallella, niin pitäkää niistä hyvää huolta.

N22

Tiedoksi että kyseinen ominaisuus on kirjoitettu geeneihin  eikä siihen voi vaikuttaa. 

Ei aina. Ja ennaltaehkäisevästi voi kokeilla ehkäistä, mutta siitä ei ole apua jos kaljuuntuminen on jo alkanut. Muun muassa rosmariiniöljy auttaa jonkin verran, mutta vain ennaltaehkäisevästi. 

Vierailija
170/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo ap:n vaatimukset mitään kohtuuttomia ole. En tosin itsekään kaikkia niitä täytä, koska korkeakoulututkintoa ei ole ja alkoholia kuluu kohtuullisesti viikoittain eli varmaankin ap:n mielestä liikaa. Toisaalta ap ei keskituloisena ihan osuisi omaan haarukkaani, koska tienaan yli kolme kertaa enemmän.

M49

Jännä, täällä on kuitenkin väitelty siitä ettei tuloilla olisi miehille merkitystä. 

Vierailija
171/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Jännä, täällä on kuitenkin väitelty siitä ettei tuloilla olisi miehille merkitystä. 

Puuttuvia tuloja voi kompensoida mm. ulkonäöllä, mutta ap vaatii tasan sen mitä itsekin on, joten kompensointivara on nollassa.

Vierailija
172/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ei aina. Ja ennaltaehkäisevästi voi kokeilla ehkäistä, mutta siitä ei ole apua jos kaljuuntuminen on jo alkanut. Muun muassa rosmariiniöljy

No ei auta yhtään mikään. Paitsi jos blokkaa testosteronin, sillä tosin sitten muitakin vaikutuksia. Periytyy äidin puolelta, katsoppa äitisi veljiä, ettet vain olisi itse tekemässä kaljuja poikia?

Vierailija
173/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ei aina. Ja ennaltaehkäisevästi voi kokeilla ehkäistä, mutta siitä ei ole apua jos kaljuu

Niin, kuten sanoin, se ei aina auta. Kaljuuntuminen voi johtua muistakin syistä kuin siitä, että herkistyy testosteronille. Kaljuuntuminen ei periydy suoraan kummaltakaan puolelta, hiuksiin vaikuttaa useampi geneettinen tekijä. Rosmariinin vaikutuksista on joka tapauksessa paljon tutkimustietoa. 

Vierailija
174/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Mutta kaljuus vaikuttaa silti rajusti miehen ulkonäköön ja tekee hänestä ruman naisten silmissä. Ap on myös itse sanonut, että "ei kaljull

Juu, sekä naisilla että miehillä on niitä ominaisuuksia. Naisilla enimmäkseen ikä, jossain määrin painokin. Mulla ei ole pituusvaatimuksia, mutta kaljuista en vain ole koskaan kiinnostunut. N28

Vierailija
175/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,2 ja 7 kriteerit täytän ja muut en. En ole naisten hakkaaja, mutta saatan olla vässykkä. 

Ap:n kriteerit ovat aika vaativia. Pitää muistaa, että töydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.

Ei ne ole vaativia. Hän tykkää vain tietystä tyypistä. Ei minusta tuossa haeta täydellistä, vaan tietynlaista. Ja siihen on ihmisellä tottakai oikeus. Turha siitä on meidän muiden loukkaantua. 

Hakee "tietynlaista" eli huippukoulutettua ja huipputuloista laatikkoleukalentäjäkirurgia maksamaan elämisen.

Kiitos, johan viimein selvisi, mitä sillä laatikkoleukalentäjäkirurgilla yms. tarkoitetaan! Eli jos nainen hakee miehestä omaa tasoaan, niin se on yhtä kuin  laatikkoleukalentäjäkirurgi.

Vierailija
176/196 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,2 ja 7 kriteerit täytän ja muut en. En ole naisten hakkaaja, mutta saatan olla vässykkä. 

Ap:n kriteerit ovat aika vaativia. Pitää muistaa, että töydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.

Ei ne ole vaativia. Hän tykkää vain tietystä tyypistä. Ei minusta tuossa haeta täydellistä, vaan tietynlaista. Ja siihen on ihmisellä tottakai oikeus. Turha siitä on meidän muiden loukkaantua. 

Hakee "tietynlaista" eli huippukoulutettua ja huipputuloista laatikkoleukalentäjäkirurgia maksamaan elämisen.

Kiitos, johan viimein selvisi, mitä sillä laatikkoleukalentäjäkirurgilla yms. tarkoitetaan! Eli jos nainen hakee miehestä omaa tasoaan, niin se on yhtä kuin  laatikkoleukalentäjäkirurgi.

Tämä!

Miehissä on enemmän huonompitasoisia kuin naisissa. Miesten keskuudessa elämänhallinnan ongelmat, riippuvuudet, salaliittoteorisointi, persuilu, äärioikeistolaisuus, äijäöyhöily, tunne-elämäntaidot usein hakusessa jne.

Sitten kiukustutaan kun nainen haluaa samanlaisen miehen kuin mitä on. 

Vierailija
177/196 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanottiin, että pitää olla "vähintään" eikä haettu omantasoista. Aloituksessa nimenomaan haettiin ylilääkäriä. Luuletko, että juuri ja juuri kriteerit täyttävä tulisi valituksi? Hypergamiasta tuossa on kyse eikä mistään muusta.

Vierailija
178/196 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, johan viimein selvisi, mitä sillä laatikkoleukalentäjäkirurgilla yms. tarkoitetaan! Eli jos nainen hakee miehestä omaa tasoaan, niin se on yhtä kuin  laatikkole

Miehissä on ties minkälaista persua ja linnakundia, mutta kyllä ne parikymppisenä tuntuvat kelpaavan.

Vierailija
179/196 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi listassa on koulutus?avaa vähän ap.  Olet jo sen ikäinen että osaat varmasti perustella asiallisesti.

Vierailija
180/196 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki kriteerit. Kyllä sen tietää kun kohdalle osuu. Ja hyvässä lykyssä on vielä molemminpuolista.