Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan
Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä.
https://yle.fi/a/74-20112048
Kommentit (1335)
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastetaan yleensä ilman vaatteita. Voi kutsua seksikumppanin omaan kotiinsa ja pyytää häntä jättämään vaatteet ja kaikki kellot yms. johonkin toiseen huoneeseen, ennen kuin siirrytään makuuhuoneen puolelle. Näin tietää, ettei kumppani tallenna ääniä eikä niitä kuunnella myöhemmin esim. jossain kaveriporukan illanvietossa.
Kuulostaa enemmän joltain Aatun suihkuprotokollalta tuollainen järjestely kuin miltään spontaanilta ilottelulta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni nainen on todella passiivinen seksissä, en osaa lukea ajatuksia.
En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?"
Joku näissä ei nyt täsmää.
Eihän se aina noin mene, mutta en siis pakota naista mihinkään ja se saa riittää. Nainen on vapaa lähtemään koska tahansa. En min helvetti tiedä mitä kenenkin päässä liikkuu, moni nainen on ihan täysi sekopää nykyään. Seksiä harrastan kuitenkin, eikä siinä ole nyt mitään väärää.
Lain mukaan sinun on nyt kuitenkin kiinnostuttava siitä naisen pään sisäisistä liikkeistä tai sinusta voidaan tehdä aiheesta rikosilmoitus. Yritä ymmärtää, että nainen on seksissä ihan eri asemassa kuin mi
Mua ei kiinnosta feministien leikit. Nainen on aina vapaa lähtemään, joten haistappa sinä ##### ja keskity omaan elämään miten saisit siitä vähemmän harhaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kysele onko tosissaan, jos riisuutuu ja levittää saksensa se riittää tiedoksi. Nautinnosta kehräävä nainen kyllä ilmoittaa onko mukana? Tiedäthän sen voihkinnan?"
Se olet sinä joka ei tämää. Riisuuntuminen ei ole seksiä, yhdyntä on seksiä.
Voi voi sitten. Näin aion toimia vastaisuudessakin. Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä te mt-ongelmaiset mammat ajattelette. Minun seksin harrastaminen ei ole teiltä mitenkään pois, eikä teillä ole valtaa vaikuttaa. Keskittykää nyt vain siihen omaan erinomaisuuteenne.
Juu. Sulla on aikaa miettiä sitten siellä vankilassa.
En minä joudu vankilaan, koska näyttöä ei ole, siksi nauhoitan. Voi voi, kun mamman mielenterveys järkkyy kun ei saa määrättyä harrastaako joku tuntematon mies seksiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.
Se on ihan aiheellinen pelko, ikävä kyllä. Tuossa jutussakin NAISpoliisi niin toteaa. Kyllä minä ymmärrän täysin noita miehiä, vaikka en mies olekaan ja tältä turvassa. Nimittäin vaikka riski olisi hyvin epätodennäköinen, se olisi kuitenkin aivan kohtuuton JOS sattuisi omalle kohdalle käymään.
Sitä en ihmettele miksi niin monet naiset vähättelee asiaa. Kun ei ole oma persaus kyseessä, niin mitäpä sitä toisen asemaan asettumaan...
Missäs nyt meidän naisten kollektiivinen vastuu tuomita tällaiset? Eikös miehiltäkin edellytetä aina sukupuoleen perustuvaa kollektiivista vastuunkantoa?
Kyllä, minä tuomitsen perä
Olen tuosta kanssasi myös samaa mieltä.
- se sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Niin. Ei varmasti lohduta. Naisella on suurempi mahdolisuus tulla rais**tuksi ja silti meidän on uskallettava kävellä pimeässäkin.Yritä sinäkin saada selätetyksi tuo pelkosi."
Tuossa vertauksessa olisi edes jotain järkeä, jos tässä olisi nyt kyseessä lakimuutos, jolla helpotettaisiin naisten raiskaamista. Tuollaista ei kukaan tolkun ihminen kannattaisi. Naiset sen sijaan sankoin joukoin kannattajat lakimuutosta, joka antaa heille lisää valtaa ja heikentää miesten oikeusturvaa.
Jos naiset raiskaisivat miehiä enemmän kuin miehet naisia, lakimuutos kai sitten heikentäisi naisten oikeusturvaa.
Väärin taas. Mitään raiskausta ei ole tapahtunut, kun nainen tekee perättömän raiskausilmoituksen. Ei tässä raiskaajan oikeusturvaa olla puolustamassa. Menikö jakeluun?&nb
Meneekö jakeluun, että sen osalta kaikki on ennallaan.
Ne miehet, jotka liikkuvat harmaalla alueella tulevat nyt helpommin tuomituiksi kuin ennen. Eli käyttäydy ok niin kaikki on kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Niin. Ei varmasti lohduta. Naisella on suurempi mahdolisuus tulla rais**tuksi ja silti meidän on uskallettava kävellä pimeässäkin.Yritä sinäkin saada selätetyksi tuo pelkosi."
Tuossa vertauksessa olisi edes jotain järkeä, jos tässä olisi nyt kyseessä lakimuutos, jolla helpotettaisiin naisten raiskaamista. Tuollaista ei kukaan tolkun ihminen kannattaisi. Naiset sen sijaan sankoin joukoin kannattajat lakimuutosta, joka antaa heille lisää valtaa ja heikentää miesten oikeusturvaa.
Jos naiset raiskaisivat miehiä enemmän kuin miehet naisia, lakimuutos kai sitten heikentäisi naisten oikeusturvaa.
Väärin taas. Mitään raiskausta ei ole tapahtunut, kun nainen tekee perättömän raiskausilmoituksen. Ei tässä raiskaajan oikeusturvaa olla puolustamassa. Menikö jakeluun?&nb
Jos nainen sanoo, että on raiskattu, niin sitten on raiskattu. Sanoi todisteet mitä tahansa.
"Asia käy usein ilmi poliisin omissa tutkimuksissa tai ilmoituksen tekijä tunnustaa itse väärän ilmiannon. Rangaistuksena voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kolme vuotta."
Täällä vouhotitte, ettei perättömistä syytteistä mitään seruraa niin kyllä seuraa. Mustaa valkoisella.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastetaan yleensä ilman vaatteita. Voi kutsua seksikumppanin omaan kotiinsa ja pyytää häntä jättämään vaatteet ja kaikki kellot yms. johonkin toiseen huoneeseen, ennen kuin siirrytään makuuhuoneen puolelle. Näin tietää, ettei kumppani tallenna ääniä eikä niitä kuunnella myöhemmin esim. jossain kaveriporukan illanvietossa.
Jos joku pyytäis tällaista, olisi kyllä tosi sus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olet sinä joka ei tämää. Riisuuntuminen ei ole seksiä, yhdyntä on seksiä.
Voi voi sitten. Näin aion toimia vastaisuudessakin. Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä te mt-ongelmaiset mammat ajattelette. Minun seksin harrastaminen ei ole teiltä mitenkään pois, eikä teillä ole valtaa vaikuttaa. Keskittykää nyt vain siihen omaan erinomaisuuteenne.
Juu. Sulla on aikaa miettiä sitten
Sinä olet harhainen, koska kukaan ei ole tässä puhunut, että yrittäisi jotenkin estää sinua harrastamasta seksiä. Ainoastaan yritettiin antaa vinkkiä, miten voisi varmistua ettei omalla toiminnallaan eksy "harmaalle alueelle".
Vierailija kirjoitti:
Nämä on vaikeita asioita.
Kerran kesken seksin aloin itkemään - varmaan enemmän stressaavasta elämäntilanteesta johtuen, kuin siksi että olisin ollut jotenkin järkyttynyt tmv.
Mies lopetti seksin heti, ja halailimme pari minuuttia. Miehen ehdotuksesta jatkoimme hetken päästä seksiä, miehen mukaan siitä tulisi parempi olo. Suostuin, vähän vastahakoisesti, mutta kumminkin.
Jälkikäteen oli vähän kummallinen fiilis. En puhunut asiasta miehelle - jälkikäteen se olisi tuntunut turhalta. Erosimme myöhemmin muista syistä, tapailimme kuitenkin usean kuukauden tapahtuneen jälkeen.
Pointtini tässä on se, että suostumus on aika aaltoileva konsepti seksissä. Maalaisjärjellä voisi ajatella, että itkeminen tmv veisi seksifiilikset mieheltäkin, mutta valitettavan usein näin ei ole. Ja toisaalta, missä vaiheessa olisi sitten ok jatkaa seksiä, jos toinen on jostakin syystä itkuinen, mutta vaikuttaa sitten o
Suostumus on "aaltoileva konsepti", mutta miehen - ja vain miehen, aina vain miehen - tulee osata toimia näiden aaltojen mukaan ajatuksia lukien. Huhhuh.
Kyllä myös naisen täytyy osata kuunnella ja tulkita, onko mies suostuvainen. Ei tämä mikään yksin miehille esitetty vaatimus ole.
Tämän ketjun myötä en kerro enää koskaan oikeaa nimeänikään naiselle. Olkaa hyvät ja kiittäkää itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun myötä en kerro enää koskaan oikeaa nimeänikään naiselle. Olkaa hyvät ja kiittäkää itseänne.
Mitä minä sinun nimellä teen?
Vierailija kirjoitti:
Urpo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sinun nimellä teen?
Et ainakaan valheellista syytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrastaisi seksiä lainkaan, jos noin kovasti pelkäisin perättömiä raiskaussyytteitä.
Voi niitä syytöksiä tulla vaikkei harrastaisikaan seksiä.
Raiskauksen todistaminen vain voi olla hieman vaikeaa, jos ei ole mitään näyttöä siitä, että mitään seksuaalista on edes tapahtunut.
Kerros mitä näyttöä voi olla vaikka vuosi sitten tapahtuneesta seksistä? Ja silti noista tulee tuomioita pelkkien kertomusten perusteella.
Laita tähän nyt linkkiä niihin moniin oikeuden päätöksiin, kiitos.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuosikausia-sitten-tehdyt-raiskauks…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös naisen täytyy osata kuunnella ja tulkita, onko mies suostuvainen. Ei tämä mikään yksin miehille esitetty vaatimus ole.
Mitä jos nainen tulkitsee väärin?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sen naisen nimeäkään olet kysynyt ja vaikka hän sen olisi kertonut, et muistaisi. Miksi kuvittelet, että naiset olisivat erityisen kiinnostuneita sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpo
Arvasit väärin, en ole Urpo.