Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan
Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä.
https://yle.fi/a/74-20112048
Kommentit (1335)
No hel**tti perustakaa se mentoo-kampanja ja tehkää itse asioille jotakin!!! Ei ole feministien homma se.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan olla kännykkäsovellus, johon kumpikin osapuoli tunnistautuu biometrisen lisäksi PIN-koodilla ja antaa suostumuksensa. Muitakin ominaisuuksia siihen tarvitaan, mutta en nyt jaksa miettiä pitemmälle.
Ei tuokaan toimi jos mies on oikea raiskaaja ja pakottaa naisen tunnistautumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on nykyään ihan sekaisin!
Paljon ollut mediassakin näitä tapauksia, että joku alkanut katumaan seksiä tai ei ole mieleltään ihan vakaa. Ja sitten jälkikäteen väitetään, ettei ollut vapaaehtoisesti mukana.
Pahimmillaan aiheuttavat ihan älytöntä vahinkoa syytetyn elämälle. Onneksi olin nuori ennen tätä aikakautta.
Hämmentävintä on että jos arvostelet tuollaista käytöstä joka ei ole millään tavalla hyväksyttävää ja joskus jopa laitonta niin saat vihaa ja maalittamista osaksesi.
Maassa on oikeistohallitus mutta silti pieni vihervasemmiston eliitti johtaa henkisesti maata. Nyt olisi tuhannen taalan paikka perua kaikki edellisen Marinin miesvihahallituksen aikaansaamat sadistiset lait.
Kuitenkin feministit tuomitsee kaikki miehet mutta se on eri asia? Taidat olla joku vihreä aisuri miesfeministi?
Vierailija kirjoitti:
Mun serkkua syytti tuollainen sekopää seksuaalisesta häirinnästä. Menetti työpaikkansa sen takia, ja kavereita vaikka ei tuomittu mistään, muijahan valehteli. Oli ihan hirveää aikaa serkulleni. Kunnianloukkaussyytettä ei otettu tutkintaan. Tuollaiset pershäröiset k***päät pitäisi tuomita ankariin rangaistuksiin oikeuslaitoksen halventamisesta, vainoamisesta ja kunnianloukkauksesta.
Ja mistä tiesit että nainen valehteli? Olitko samassa huoneessa tapahtuman aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ollut mediassakin näitä tapauksia, että joku alkanut katumaan seksiä tai ei ole mieleltään ihan vakaa. Ja sitten jälkikäteen väitetään, ettei ollut vapaaehtoisesti mukana.
Pahimmillaan aiheuttavat ihan älytöntä vahinkoa syytetyn elämälle. Onneksi olin nuori ennen tätä aikakautta.
Ei kyse ole siitä, että kadutaan jälkeenpäin. Sitä suostumusta ei ollut sillä hetkellä, kun seksiä harrastettiin..
Paitsi että kyse on juuri siitä. Toinen miestä on kyse on miesten rahastaminen. Molemmilla on kivaa ja sitten tulee maksun paikka. Nainen vaatii rahaa jotta ei tee rikosilmoitusta.
Varmasti semmosiakin naisia on, jätä ne huumehörhöt rauhaan ni pääset vähemmällä. Väitän, että vähemmän kumminkin, kun seksiin painostavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No hel**tti perustakaa se mentoo-kampanja ja tehkää itse asioille jotakin!!! Ei ole feministien homma se.
Feministien hommaa olisikin lopettaa vihapuheen lietsominen ja käyttäytyä kuten sivistyneet ihmiset eikä keksiä lakeja joilla voidaan tuhota miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä, että kadutaan jälkeenpäin. Sitä suostumusta ei ollut sillä hetkellä, kun seksiä harrastettiin..
Kyllä, kyse on joskus ihan siitä katumuksesta.
-Perättömissä raiskausilmoituksissa korostuu myös päihteidenkäyttö. Heikkisen mukaan nainen on esimerkiksi humalatilassa vapaaehtoisesti suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen ja seuraavana päivänä katumapäällä väittänyt joutuneensa raiskatuksi.
Näissä tapauksissa nainen on itse tietoisesti hakeutunut tilanteeseen ja suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen. Sitten kun humala hälvenee, pitää keksiä jotain syitä teoilleen esimerkiksi vakituisen kumppanin vuoksi.
Poliisi muistuttaa, että perättömien raiskausilmoitusten tekeminen ei ole millään tavalla hyväksyttävää. MTV3
Vierailija kirjoitti:
Malttia nyt. Naisilla meni 100 vuotta järjestää omansa.
Vierailija kirjoitti:
Lainsäädännön ongelmat olivat tiedossa. Mutta härkäpäisesti piti ajaa läpi asia.
Nyt sitten vastuunkantajia ei löydy muuta kuin maan nykyisestä hallituksesta jonka tulee viipymättä poistaa tämä oikeusvaltiomme häpeäpilkku. Lisäksi samalla seuraamusasteikkoja tulee koventaa,
Kansa tulee järkiinsä ja äänestää nykyisen hallituksemme jatkoon vaikka vihervasemmiston valtaama media mustamaalaa hallitusta joka päivä.
Tuo suostumuslaki pitää perua.
Varmasti semmosiakin naisia on, jätä ne huumehörhöt rauhaan ni pääset vähemmällä. Väitän, että vähemmän kumminkin, kun seksiin painostavia miehiä.
--
Ei ne mitään huumehörhöjä ole vaan tavallisia suomalaisia naisia.
Niitä samoja tavallisia suomalaisia naisia jotka osti alaikäisiltä turvallisen paikan hakijoilta seksiä helsingissä pikkujouluaikaan. Pojat viel myi halvalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävintä on että jos arvostelet tuollaista käytöstä joka ei ole millään tavalla hyväksyttävää ja joskus jopa laitonta niin saat vihaa ja maalittamista osaksesi.
Maassa on oikeistohallitus mutta silti pieni vihervasemmiston eliitti johtaa henkisesti maata. Nyt olisi tuhannen taalan paikka perua kaikki edellisen Marinin miesvihahallituk
Huvittavinta on h*moseksuellin piirteitä ilmentävän valkoisen miesfeministin sisäistetty ulospäin näkyvä miesviha ja myös piilotettu naisviha joka tulee esiin hänen lähisuhteissaan äärimmäisen raakana ja tietoisena henkisen väkivallan käyttönä kumppania tai kumppaneita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naisilla on yksi syy lisää kieltäytyä seksistä. Koskaan ei tiedä, milloin miehellä on kello äänittämässä.
Kun laki on sellainen kuin on, ja kun monet naiset ovat sellaisia kuin ovat, miehen on pakko yrittää turvata itsensä asiattomista syytöksiltä. Sitä saa, mitä tilaa.
Itseasiassa erittäin hyvä juttu tuo kellon pitäminen. Menee vihdoin miehillekin perillw todistusaineiston kera, mitä suostumus tarkoittaa.
Seksin äänitys on ihan laillista, jos on itse paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suostumuslaki pitää perua.
Ei, vaan sitä pitääkäyttää samalla tavalla naisia vastaan.
Nainen ei keitä kahvia aamulla? AIjai, eipä ollut suostumusta ja mieshän oli pelokkaana kun nainen kiipesi himokkaana päälle. Tärkeintä on ettei mies ala muuttamaan tarinaansa.
Johan nainen on tuomittu kun se herätti miehen suikkarilla. Ei ollut suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi muistuttaa, että perättömien raiskausilmoitusten tekeminen ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Rangaistusten pitäisi olla tuntuvia. Eihän se muutoin vähene. Koskaanhan se ei tule loppumaan, sekopäitä on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kyse on juuri siitä. Toinen miestä on kyse on miesten rahastaminen. Molemmilla on kivaa ja sitten tulee maksun paikka. Nainen vaatii rahaa jotta ei tee rikosilmoitusta.
Tuossa nyt hereille ihan jokainen mies. Yhtään euroa ei makseta kiristäjälle ja itse suunta kohti poliisiasemaa rikosilmoitusta tekemään, jos kiristäjä ei jätä hommaa yhteen yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä tosiaan, että kukin oikeudessa todettu väärinkäyttäjä ihminen pitää saada syytteeseen. Suomessa kun on käsittelyajat liian pitkät (parikin vuotta). Siinä ajassa syyttömän miehen maine ehditään pilata monella tapaa. Duuni menee, osa läheisistä ja pahimmassa tapauksessa perhekin. Sitä tuhoa on vaikea sitten korjata, kun oikeudenkäynnin aika on.
Tuo käytäntö toki nostaa todellisten uhrien rikosilmoituksiin. Ei sitten uskalleta tehdä ilmoitusta, kun pelätään, että saadaan itse syyte. Ainahan ne tilanteet ei ole selkeitä, vaikka rikos olisi tapahtunutkin.
Noi naiset ei tajua, kuinka paljon ne myös vaikeuttaa todellisten uhrien elämää perättömillä ilmoituksillaan.
Kai ymmärrät, että epäselvässä tapauksessa kumpikaan ei saa tuomiota.
Edes tuomittujen raiskaajien elämä ei tuhoudu. Perätöntä uhriutumista.
Eipä taida r4iskaajalla olla asiaa työpaikalleen tuomion jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99 % seksistä harrastetaan ilman, että siitä on tehty minkäänlaisia suullisia tai kirjallisia sopimuksia. On ihan hullua, että intohimoisten hetkien keskellä ihmisiltä vaadittaisiin jotain muuta suostumusta kuin se, että hommiin on vapaaehtoisesti ryhdytty.
Jos ei halua seksiä, niin se pitää tehdä selväksi. Jos leikkiin lähtee muka
Jos on lähtenyt pelaamaan Kimbleä niin ei se peli voi kesken pelaamisen muuttua Monopoliksi.