Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan

Vierailija
22.09.2024 |

Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä. 

https://yle.fi/a/74-20112048

Tallennatko seksisi, ja mikä sukupuolesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (1335)

Vierailija
281/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tässä taitaa nyt olla kyse siitä, että miesten kulttuurissa on ihan normaalia esim suostutella ja painostaa naisia seksiin, että he eivät näe siinä mitään väärää. Tai käyttää toisen humalatilaa hyväksi.

Niin kauan, kun nainen ei huuda "ei!" ja pyristele irti, miehellä on mielestään lupa jatkaa.

Muutama vuosi sitten tutkittiin Suomessa vuoden ajalta kaikki raiskausoikeudenkäynnit. IHAN JOKAISESSA mies kertoi olevansa syytön.

Laitatko linkin tähän tutkimukseen, kiitos.

En nyt löytänyt sitä, mutta tässä on todella asiallinen artikkeli, jonka suosittelisin ap:n lukemaan ajatuksella. 

https://yle.fi/a/3-11206697

Vierailija
282/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään rautalangasta: kenelläkään ei ole velvollisuutta tehdä mitään, mitä ei halua. Ei miehellä eikä naisella. Kumpi tahansa saa keskeyttää yhdynnän, riippumatta siitä, kuka on lauennut ja kuka ei. Myös nainen saa siis keskeyttää vaikka mies ei olisi vielä tullut. Ja mies saa keskeyttää, jos ei tahdo enää oman laukeamisen jälkeen. Niin yksinkertaista se on. Eikä kenelläkään ole velvollisuutta suostua seksiin. Jos seksi sinun kanssasi ei ollut miellyttävää ja toinen keskeyttää SE ON OK. Eikä tarvitse kokeilla enää uudestaan myöskään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ihmiset, että näitä tapauksia on kokonaisuudesta HYVIN vähän. Jännästi joka kerta, kun tällainen uutinen tulee, ryntää joukko haukkumaan tyyliin kaikki naiset tekaistuista raiskausilmoituksista ja kertomaan kuinka yleistä tämä on ja kuinka miehet kärsivät näistä. EI OLE YLEISTÄ EIVÄTKÄ TÄSTÄ MIEHET KÄRSI. Nämä väärin syytetyt YKSILÖT kyllä, mutta ei ole mikään yleinen juttu tämmöinen. 

Edelleen valtaosa "ihan oikeista" raiskauksistakin jää ilmoittamatta. 

Ja kyllä, tuomitsen vahvasti naiset, jotka huijaavat tässä asiasta ja oikeasti syyttömät miehet ansaitsevat todellakin puhtaan maineen. 

Olisi hienoa, jos miehet rynnistäisivät  sankoin joukoin vastaavasti tuomitsemaan raiskaukset. Sitä päivää odotellessa.

Nyt keskustelu kulminoitui siihen, kuinka mies voi lopettaa seksin orgasmin saatuaan, sillä nais

Odottelen sitä päivää kun vaikkapa bloggari Sami Minkkinen joka on aiheesta kirjoitellut blogissaan eri kulmilta tuomitsisi tuon YLEn jutussa mainitun naisen teot. 

Vierailija
284/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on ihan ok lopettaa oman laukeamisen jälkeen, jos ei enää halua jatkaa. Sama koskee myös naisia, jos nainen laukeaa ensin, on ok vaatia miestä keskeyttämään. Mutta on myös ok, ettei halua kovin montaa kertaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka kanssa homma ei toimi. Kummankaan ei siis ole pakko.

Ei ole mikään ongelma tinder miehille. Aina on kalaa.

Vierailija
285/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"on täysin oikein, että mies lopettaa laukeamisen jälkeen" Onko seksi vain tuota? Ei ihme, jos valitetaan puutetta. 

Itse miehenä tykkään pitää huolen, että nainen saa orgasmin. Koen suurta seksuaalista nautintoa, kun näen, että tämä nauttii, ja etenkin kun itse olen sen nautinnon tuottaja. Sanoisin jopa, että yksittäisessä aktissa naisen orgasmi on tärkeämpi kuin omani, sillä miehenä voin toki laueta milloin vain eikä se itsessään ole niin erikoista. 

Vierailija
286/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mikko on selvästi iigor joka haluaa levittää sekasortoa tänne slava ukrani

Vierailija
287/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleisin raiskaus suomessa on se, kun nainen hakee baarista vierasta panokaveria ja päätyy sen luokse. jos nainen jää pettämisestä kiinni omalle miehelleen, silloin naisen hakema vieras seksi muuttuu "raiskaukseksi"

Ei varmasti ole yleisin raiskaus. En usko, että on edes yleistä . 

Veikkaan, että yleisin raiskaus on se, joka jää ilmoittamatta. 

Vierailija
288/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mikko on selvästi iigor joka haluaa levittää sekasortoa tänne slava ukrani

Eilen lokki paskoi autoni päälle. Taisi olla myös iigor? 

Vierailija
289/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä lakimuutos on kuitenkin ihan positiivinen, vaikka sen tulkinta aiheuttaakin haasteita. Kerrompa vähän omasta elämästäni:

- Ollessani teini-ikäinen, pojat kähmivät, vaikka heille sanoi "ei, en halua.." tai "en oikein tiedä tästä..." Tungettiin kättä housuihin ja sormea emättimeen. En tosiaan osannut huutaa ja kiljua että, en halua. Se oli sellaista epävarmuutta, kun ei oikein tiennyt, mihin haluaa suostua ja mihin ei. Ja monet painostivat. Olin 14-vuotias, kun aikuinen mies alkoi laivamatkalla puristella rintojani lupaa kysymättä. Hävetti todella paljon.

- Ensimmäisessä seurustelusuhteessani poikaystävällä oli tapana painostaa seksiin. Hän saattoi sanoa hakevansa seksiä muilta, jos en anna. Hän saattoi myös kielloista huolimatta tukistaa tai vaatia suuseksiä ja painamalla leukaperiä hän sai toki tahtonsa läpi, jos en halunnut. En tässäkään huutanut ja kiljunut ja

Tämäkin jotain kertoo, että kun joku avautuu tänne kokemuksestaan, niin sitä ei uskota todeksi....

Vierailija
290/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vaikka siltä julkkikselta, joka sovitteli ki kulia nukkuvaan naiseen

Vierailija
291/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"on täysin oikein, että mies lopettaa laukeamisen jälkeen" Onko seksi vain tuota? Ei ihme, jos valitetaan puutetta. 

Itse miehenä tykkään pitää huolen, että nainen saa orgasmin. Koen suurta seksuaalista nautintoa, kun näen, että tämä nauttii, ja etenkin kun itse olen sen nautinnon tuottaja. Sanoisin jopa, että yksittäisessä aktissa naisen orgasmi on tärkeämpi kuin omani, sillä miehenä voin toki laueta milloin vain eikä se itsessään ole niin erikoista. 

Kuulostaa ihanalta, millon nähdään? 

Vierailija
292/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta, millon nähdään? 

Uuh! :D

Vierailija
293/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ihmiset, että näitä tapauksia on kokonaisuudesta HYVIN vähän. Jännästi joka kerta, kun tällainen uutinen tulee, ryntää joukko haukkumaan tyyliin kaikki naiset tekaistuista raiskausilmoituksista ja kertomaan kuinka yleistä tämä on ja kuinka miehet kärsivät näistä. EI OLE YLEISTÄ EIVÄTKÄ TÄSTÄ MIEHET KÄRSI. Nämä väärin syytetyt YKSILÖT kyllä, mutta ei ole mikään yleinen juttu tämmöinen. 

Edelleen valtaosa "ihan oikeista" raiskauksistakin jää ilmoittamatta. 

Ja kyllä, tuomitsen vahvasti naiset, jotka huijaavat tässä asiasta ja oikeasti syyttömät miehet ansaitsevat todellakin puhtaan maineen. 

Huomaatteko eron asenteessa... huijaavat...

tuo on henkistä väkivaltaa, aivan sama asia kuin r4iskaus. Sama kun mies selittäisi että se r4iskaaja nyt vähän kepposteli.

Kyllä meillä on olemassa sellainen rikosnimike kuin kunnianloukkaus. Jos todisteet kunnianloukkaukseen riittävät, niin kyllä syytettä pukkaa. 

Vierailija
294/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akoilla on asiat liian hyvin Suomessa kun voivat tehdä päättömiä rikosilmoituksia miehistä. M25

Vierailija
295/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleisin raiskaus suomessa on se, kun nainen hakee baarista vierasta panokaveria ja päätyy sen luokse. jos nainen jää pettämisestä kiinni omalle miehelleen, silloin naisen hakema vieras seksi muuttuu "raiskaukseksi"

Ihmettelen niitä miehiä, joille tuollaiset tarinat menevät läpi. Pettämistä se on pelkkä baarimiehen kämpille meneminen, vaikka myöhemmin muuttaisi mielensä.

Vierailija
296/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät katso kenen mukaan lähtevät? Ei käy tippaakaan sääliksi ihmisryhmää joka itse syyttää aina uhria ja perään kitisee itselleen täydellisiä ihmisoikeuksia. Perättömät ilmoitukset on ihan omaa aikaansaannostanne, mitäs itse syytätte uhreja. Nauran jokaiselle miehelle joka saa syytteen. Mitäs läksit.

Vierailija
297/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ja vasemmistoliiton hiljaisuus aiheesta on korviahuumaavaa. Miesvihan ja woken kyllästämiä puolueita 

Vierailija
298/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko minkälaisia kommentteja me uuden lain kritisoijat saimme, kun varoittelimme juuri tämänkaltaisista tapauksista? Tulisivatko nämä meille naureskelijat nyt kommentoimaan uudestaan, kun asiat ovat konkretisoituneet?

Naisten mukaan tämä suostumuslaki on täysin yksiselitteinen ja helppo todistaa 😄😄

Vierailija
299/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyt miehet koette tämän niin epäreiluksi niin miksette tekin sitten ala nostaa näitä raiskaussyytöksiä naisia kohtaan? Teillä on siihen vapaus ihan samalla tavalla! 

Vierailija
300/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät katso kenen mukaan lähtevät? Ei käy tippaakaan sääliksi ihmisryhmää joka itse syyttää aina uhria ja perään kitisee itselleen täydellisiä ihmisoikeuksia. Perättömät ilmoitukset on ihan omaa aikaansaannostanne, mitäs itse syytätte uhreja. Nauran jokaiselle miehelle joka saa syytteen. Mitäs läksit.

No tää nyt ei eroa mitenkään siitä, että raiskaus olisi naisen omaa syytä, kun ei harkinnut riittävästi kenen mukaan lähtee.. Sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä