Saima Harmaja
Harmaja luode, harmaa on taivas ja merikin, harmaana siintävät ne Chydeniuksen kalliot meren yllä. Mutta Saima.. lähtiköhän hän meren matkaan? Sinneköhän hänen sielunsa lopulta meni? Sinne luodoille..
Kotka Rankki..Tai ehkä sittenkin Kylmäpihlaja? Vaiko Isokari? Sinnekö meni Saiman sielu? Siellä vaahtoavien aaltojen keskellä, ehkä jossain majakan muurien suojassa..
Tai ehkäpä hän onkin Ahvenanmaan luodolla... kera Myrskyluodon Maijan. Ehkä he siellä yhdessä vartioivat tätä meidän merta.
Kommentit (39)
Saima oli hyvä runoilija. Harmi, että kuoli niin nuorena.
En oo koskaan tykännyt, tai ymmärtänyt runoja, mutta nyt kyllä herkistyin.😊
Pidän Saima Harmajan runoista, ja hän ihmisenäkin kiinnostaa minua. Kiva teksti, kirjoita toki lisää <3
Vierailija kirjoitti:
Saima oli hyvä runoilija. Harmi, että kuoli niin nuorena.
Saima on jotenkin mystinen, ja oli lahjakas. Ja tämä on hieno kunnianosoitus hänelle!
Lauseen perässä voi olla vain yksi tai kolme pistettä. Ei kahta.. näin
Vierailija kirjoitti:
Lauseen perässä voi olla vain yksi tai kolme pistettä. Ei kahta.. näin
No voi että..Ehkä et ymmärrä että sisältö tässä merkkaa. Ja koskeeko runoja säännöt niin tarkkaan?
En kyllä ap pitäis tällaista täällä nimettömänä.
En tajua?
Saimasta kyllä tykkään.
Mulle satasella samaa mitä AP vetää!
Vierailija kirjoitti:
Mulle satasella samaa mitä AP vetää!
Mulle myös!
Vierailija kirjoitti:
En tajua?
Saimasta kyllä tykkään.
Leikittelyä Saiman nimestä..aika hienoa, en tiedä ymmärränkö, mut rakastan saaristoa ja merisää on ihana, ja kaunista
soljuvaa tekstiä niin tykkään.👍
Vierailija kirjoitti:
En tajua?
Saimasta kyllä tykkään.
Ei runoja aina ymmärrä ja se on ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aloittaja ei ole erityisen lahjakas, mutta toki voi sittenkin runoilla. Tarkoitus oli varmaankin ihan hyvä, ja monet pitivätkin hänen kirjoituksestaan.
Ei ole tarkoitus olla lahjakas, vaan kirjoittaa mielessäni pyöriviä asioita. En ole mikään runoilija. Olen ilahtunut, että tästä on edes joku tykännyt.😊
En tajua miksi Saima Harmajaa niin ylistetään. Ankeita runoja. Niinkuin tämäkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Saima Harmajaa niin ylistetään. Ankeita runoja. Niinkuin tämäkin kyllä.
Ehkä et vain ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et vain ymmärrä lukemaasi.
Voi olla...
Mua alkoi itkettää ja päässä soi Myrskyluodon Maija😅