Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini kanssa voimat loppu

Vierailija
21.09.2024 |

Taas siivotessa huomasin uuden kolon seinässä :( hakkaa suuttuessaan paikkoja, aina pelkään mitä menee rikki. Oman huoneen ovi on jo rikki, seinissä koloja, hajottanut astioita ja kerran kaikki kynttiläkipot olohuoneen pöydältä. Kerran kävi myös minun päälle ja löi nyrkillä pään sivuun. Elän pelossa ja ahdistuksessa. Koulu ei kiinnosta, vain kaverit ja pelaaminen. Olen ollut aktiivisesti kouluun ja lastensuojeluun yhteydessä. Sanoi, että jos vielä kerran otan yhteyttä lastensuojeluun, hommaa minut vankilaan. Olen aina ollut liian kiltti kaikille, en ole koskaan tehnyt mitään mistä voisi vankilaan tuomita. Huutanut olen usein kun tunnin herättämisen jpleen ei vieläkään ole herännyt, yöllä joudun valvomaan puolille öin jotta vahdin meneekö nukkumaan. Päihteitä ei käytä, paitsi sähkötupakkaa olen löytönyt. Jos laitan kotiarestiin, nauraa minulle ja sanoo miten estät lähtemästä ovesta.

Minulle on sanottu, että tämä on normaali vähän rajumpi teini-ikä, onko tosiaan.. onko muilla tällaista? Menee ihan oma elämänhalu ajoittain tämän takia, en voi edes löhteä minnekään reissuun tms kun ei suostu mukaan ja yksin ei voi jättää. Kyseessä 15v poika.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut apua lastensuojelusta tai perheneuvolasta? Sinne kannattaa ottaa nyt yhteyttä, varmasti jotain apua on saatavilla.

Tietääkseni perheneuvola on tarkoitettu alle 15-vuotiaille lapsille. 

Meidän paikkakunnalla perheneuvolan yhteydessä on myös nuorten asioihin perehtynyt vastaanotto.

Vierailija
22/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit keskustella lapsesi kanssa että haluaako hän laitokseen vai haluaako hän asua kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti se on, ei välitä rajoista ja säännöistä. Anna olla kyllä se siitä pian omilleen muuttaa.

Vierailija
24/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva nainen ei tarvitse miestä mihinkään, eikä lapsi isää.. mites tässäkin nyt näin on käynyt? On voima, mutta ei vastavoimaa. Perhe jossa on vain yksi auktoriteetti ja se on lapsi. Naisista ei ole lasten kasvattajiksi.

De Facto.

Vierailija
25/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun teini-ikä alkaa kannattaa olla tarkkana. Jos teini huomaa, että vanhempaa pystyy vedättämään, niin kierrokset vaan kovenee ajan kuluessa. 

Vierailija
26/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet tuollaisen p as ka pään kasvattanut.

Tyypillinen yyhhoon lapsi joka joutuu kasvamaan ilman isällistä rakastavan lempeää kuria.

Niinku sä?

Vierailija
27/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli tuollainen. Äidin ja siskon kanssa oltiin jatkuvasti mustelmilla ja koti rikki. Kerran äidillä sitten pimahti kun veli kävi päälle ja äiti heitti tämän sellaisella voimalla seinää päin että veljeltä murtui nenä!:D Samalla tarmolla äiti pisti telkkarin säpäleiksi ja totesi sen jälkeen ettei uutta enää tule. Eikä tullut. 

Vierailija
28/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva nainen ei tarvitse miestä mihinkään, eikä lapsi isää.. mites tässäkin nyt näin on käynyt? On voima, mutta ei vastavoimaa. Perhe jossa on vain yksi auktoriteetti ja se on lapsi. Naisista ei ole lasten kasvattajiksi.

De Facto.

Teistä mi💩histä ei ole isiksi

Vierailija
29/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolppi niskaperseotteella ulkoruokintaan, jos asenne ei parane. Saa siellä soittaa suutaan pakkasessa. Ja hakata päätään männynrankaan, jos kerran siltä tuntuu.

Vierailija
30/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut apua lastensuojelusta tai perheneuvolasta? Sinne kannattaa ottaa nyt yhteyttä, varmasti jotain apua on saatavilla.

Alle 18 v.

Vierailija
31/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pojan isä sanoo?

Ugala bugala äbälä wäbälä

Vierailija
32/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen biologinen isä ei ole ollut kuvioissa 13vuoteen. Olen liian kiltti, lapsen isäpuoli on ollut se auktoriteetti vuosia ja kun erosimme alkoi vaikeudet ja samaan aikaan teini-ikä. Toinen lapsi, teini myöskin, on luonteeltaan vastakohta ja hönen kanssa on helppoa, on kiltti ja empaattinen, vaikka osaa laittaa asioissa vastaankin, mutta terveellä tavalla. Omassa kodissa pelkäämlnen ja oman lapsen pelkääminen saa aikaan henkistä pahoinvointia. Haluaisin muuttaa pois, ex-mieheni kanssa samalle paikkakunnalle jotta voisi olla lasten arjessa läsnä ja kasvatuksessa tukena, mutta teini uhkailee silloinkin minua hankaluuksilla, vankilalla tai minun tappamisella.

Koulukoti on tuollaisell oikea paikka, mahdollisimman kaukana kotona, oikeasti!

Vierailija
33/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva "Valkeakosken tappaja" teillä siellä. Tsekkaapa jätkän kone ja kännykkä, ties mitä laitonta settiä sielläkin löytyy. Sinuna laitattaisin jätkän jo nyt jonnekin laitokseen. Ei tuosta kunnon kansalaista enää saa. Korkeintaan pieksee sinut vammautuneeksi tai hengiltä.

Vierailija
34/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 18 v.

Okei, no sitten sanot niille siellä, että sinun keinosi ja voimasi ovat lopussa, nyt on ammattilaisten vuoro. Ajattele sitä toista lastasi!!!

Vierailija
35/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sieltää AP:n kaltaisia äitejä, jotka änkyttävät siitä että ovat mukamas liian kilttejä, vaikka oikeasti mitä he tarkoittavat, että antavat kaikessa periksi eivätkä halua kasvattaa lapsiaansa oikein. Lapsi joutuu kuin ite kasvattamaan itsensä rajattomana, kun äiti ei siihen kykene. 

Muutenkin yleisemmin nämä "mä vaan oon niin kiltti" on hemmetin kovia manipuloimaan.

Vierailija
36/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heittäytyy hankalaksi sano hänen olevan arestissa ja kun hän siitä huolimatta seuraavan kerran lähtee naureskellen ovesta heitä kassillinen vaatteita perään ja sano että selvä ei sitten mene mihin huvittaa ja pysy siellä. Hän tietää ettet mahda hänelle mitään ja pitää sinua ihan pilkkanaan joten hittojako jatkat hänen paapomistaan kun ei hänkään sinusta välitä niin pärjätköön ilman kun kerran on niin kova jätkä. 

Vierailija
37/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli oli tuollainen. Äidin ja siskon kanssa oltiin jatkuvasti mustelmilla ja koti rikki. Kerran äidillä sitten pimahti kun veli kävi päälle ja äiti heitti tämän sellaisella voimalla seinää päin että veljeltä murtui nenä!:D Samalla tarmolla äiti pisti telkkarin säpäleiksi ja totesi sen jälkeen ettei uutta enää tule. Eikä tullut. 

Hyvä äitisi.

Rauhottuko veljesi ton jälkeen?

Vierailija
38/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veljellesi nykyään kuuluu? Mitä sairaalassa sanottiin syyksi nenän murtumiseen? 

Vierailija
39/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua poika on saanut? Vai oirehtiiko ilman hoitoa? Mikä oli isän diagnoosi? 

Vierailija
40/68 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sieltää AP:n kaltaisia äitejä, jotka änkyttävät siitä että ovat mukamas liian kilttejä, vaikka oikeasti mitä he tarkoittavat, että antavat kaikessa periksi eivätkä halua kasvattaa lapsiaansa oikein. Lapsi joutuu kuin ite kasvattamaan itsensä rajattomana, kun äiti ei siihen kykene. 

Muutenkin yleisemmin nämä "mä vaan oon niin kiltti" on hemmetin kovia manipuloimaan.

Nykyäideistä liian moni on auktorittomia luusereita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi