Millainen aikuinen ihminen viettää jotain lasten Halloweenia?
tulee lähinnä mieleen joku Sannis ja jauhojengi
tai Martina ja tytöt
eli peruspissittäjät
Kommentit (21)
Pedon aika alkamassa
tämä merkki siitä ja naispappeus
jotenkin naurettavaa että jossain lidlissäkin on halloween pizzaa ja halloween nuggetteja, eri paketissa sama pizza ja nuggetit, hieman kalliimpana vaan.
Koska mulla on varaa! Ja se on hauska juhla. 😁
Ap ei taaskaan saanut kutsua kekkereihin.
Siihen on syynsä.
Koita sinäkin joskus, jos vaikka nauttisit elämästä!
Ei tämä Halloween-hömpötys kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Jenkeissä ok.
No ei kiinnosta näin keski-ikäisenä kun ei ole lapsiakaan. Joskus nuorempana oli tärkeää bilettää juhlapyhinä ja joissakin teemabileissä.
Vierailija kirjoitti:
vain idiootti ja antaa lastensakin osallistua moiseeen pakanapotaskaan, ei tuollaista halloween-paskaa ollut minun nuoruudessa eikä edes 1990-luvulla kun olin nuori opiskelija jo
Hapannaama mäkätäti, mee koppiis siitä!
Otsikon muotoilu kuulostaa ihan joltain, jota 6-vuotiaani voisi todeta silmien pyörittelyn säestämänä.
Varmaan sellaiset elämästä nauttivat ihmiset jotka haluavat pientä juhlaa ja piristystä harmaan syksyn keskelle. Ainakin minun kaveriporukassa pukeudutaan näyttävästi, kokoonnutaan syömään yhdessä hyvää ruokaa ja mennään vielä johonkin baarin bileisiin ottamaan muutamat drinkit.
Ennemmin voisin kysyä millainen aikuinen ihminen jaksaa jatkuvasti huolehtia muiden tekemisestä, eikö ole omaa elämää?
kyllä siellä perussuomalaisten halloween-bileissä on tapit pystyssä ja pilvet huoneilmassa haisteltavissa.
Halloween on hauskempi kuin vappu, joulu ja muut "juhlat" yhteensä.
en laittaisi lapsiani tällaisiin Anton la veyn ja satanistien keksimään rituaaliin, laitan heidät jakamaan Jeesus-trakuja tyhmille ateistien lapsille kun ovat vampyyriasussa, sellaisia chick trakuja joissa sarjakuvan muodossa kerrotaan halloweenin olevan saatananpalvontaa
https://www.chick.com/products/tract?stk=0032&srsltid=AfmBOoq2PAxB1OVm_…
Samat jotka silpovat sormensa uudenvuoden ilotulituksilla.
Ostin Tokmannilta luurangon ja peittelin sen sänkkyyn viereeni. Laitoin ledvalot sen kallon sisään, se on kaunis.
Sellainen joka ei ole yhtä synkkä eikä ikävä mieleltään kuin sinä, ap ja muut kaltaisesi ihmisriekaleet joita kukaan normaali ei kutsu yhtään mihinkään eikä halua olla missään tekemisissä eivätkä ne omat ympyrännekään enää kauheasti jaksa negatiivisuuttanne.
Vierailija kirjoitti:
en laittaisi lapsiani tällaisiin Anton la veyn ja satanistien keksimään rituaaliin, laitan heidät jakamaan Jeesus-trakuja tyhmille ateistien lapsille kun ovat vampyyriasussa, sellaisia chick trakuja joissa sarjakuvan muodossa kerrotaan halloweenin olevan saatananpalvontaa
https://www.chick.com/products/tract?stk=0032&srsltid=AfmBOoq2PAxB1OVm_…
Sen enempää sinä kuin sinun lukuisista mielenterveys ym. ongelmista kärsivät lapsesi ette uskalla edes astua ulos Halloweenin aikaan puhumattakaan että uskaltaisitte lähestyä näitä ihmisiä iloisina asuissaan nauttimassa elämästään. Tyypillinen aivopesty, mielenterveysongelmainen hihhuli jonka äo hädintuskin läpäisee edes kengännumeroa. Siksihän vahtaa silmä kovana muita sekä muiden tekemisiä joita sitten kiimoissaan tuomitsee.
vain idiootti ja antaa lastensakin osallistua moiseeen pakanapotaskaan, ei tuollaista halloween-paskaa ollut minun nuoruudessa eikä edes 1990-luvulla kun olin nuori opiskelija jo