Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista, että päivystävä eläinlääkärin vastaanotolla sanotaan, että he eivät voi tehdä oikein mitään asialle?

Vierailija
21.09.2024 |

Koiralle tuli prolapsi silmään tänä aamuna. Koira vietiin päivystykseen, ja siellä sanottiin, että ei voi tehdä oikein mitään.

Silmä on pullistunut ulos kuopastaan.

Olen soittanut useaan el- vastaanotolle. Kaikki sanoo, että on täyttä ja että soita kaupungin päivystävälle eläinlääkärille. No siellä ei pystytä tekemään mitään.

Säälistä sitten Evidensia jousti antamaan ajan kello 16.00 tänään, vaikka täyttä on heilläkin. Olen todella pettynyt siihen, että maakunnan päivystyksessä ei kyetä hoitamaan prolapsia.

Onko jollakulla palstalaisella ollut sama vaiva koiralla, ja miten se on hoidettu?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä rotu kyseessä?

Vierailija
2/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota vammaista koiraa. Silmä pullistuu päästä vain jos on näitä friikkirotuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niitä asiakkaita on niin paljon, kun koiria on täällä ihan liikaa. Siksi ei voida tehdä mitään, kun ei ole resursseja tarpeeksi. Jos koirien määrää vähennettäisiin 90%:lla saisit hyvin ajan ja siltikin koiria olisi ihan liikaa.

Vierailija
4/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako peruseläinlääkäri muuta kuin tyhjentää anaalirauhaset, määrätä kipulääkettä ja kirjoittaa laskun?

Jos jostain löytyy aidosti pätevä eläinlääkäri, niin saa vinkata!

Vierailija
5/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa eläinlääkäreistä ei suostu hoitamaan brakykefaalisten rotujen silmäpullistumia 

Vierailija
6/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että kukaan ei voi tehdä mitään. Eikö tuo ole ihan ellei perushommia.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/3333413/koiran-silman-quotpullahtaminen…

Vierailija
7/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa eläinlääkäreistä ei suostu hoitamaan brakykefaalisten rotujen silmäpullistumia 

Suostu? 

Vierailija
8/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan. En siis samassa vammassa mutta siihen ettei aikaa saa yksityiseltä ja päivystävä sanoo ettei pysty tehdä mitään. Aika raadollista touhua on..

Vierailija
9/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä rotu kyseessä?

Monirotuinen koira. -ap

Vierailija
10/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt samaan. En siis samassa vammassa mutta siihen ettei aikaa saa yksityiseltä ja päivystävä sanoo ettei pysty tehdä mitään. Aika raadollista touhua on..

On todella vaikea uskoa sitä, että eläinlääkäri ei pysty tekemään mitään. Olen ollut siinä luulossa, että eläimen hoitaminen on velvollisuus hätätapauksessa. -ap

Vierailija
11/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmäsimme yksityispuolen päivystyksessä tilanteeseen, jossa ell puhuu ainoastaan englantia. Hoitaja kertoi, että hän voi tarvittaessa tulkata, jos ei muuten onnistu. 

Vierailija
12/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niitä asiakkaita on niin paljon, kun koiria on täällä ihan liikaa. Siksi ei voida tehdä mitään, kun ei ole resursseja tarpeeksi. Jos koirien määrää vähennettäisiin 90%:lla saisit hyvin ajan ja siltikin koiria olisi ihan liikaa.

Koiravihaaja.

Vierailija
13/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikea uskoa sitä, että eläinlääkäri ei pysty tekemään mitään. Olen ollut siinä luulossa, että eläimen hoitaminen on velvollisuus hätätapauksessa. -ap

Eli onko nyt kyse siitä, että sinulla ei ollut rahaa maksaa laskua ja et saanut osamaksulla? Vai mistä? 

Ei eläinlääkärin velvollisuus ole hoitaa, hän voi myös lopettaa koiran, eläinsuojelullisista syistä. Silloin eläinlääkärin velvollisuus on täytetty. 

Eläinlääkäri voi myös antaa kipulääkettä, ja ohjata jatkohoitoon jonnekin, missä kyseisiä toimenpiteitä tehdään. 

Usein näissä tarinoissa unohdetaan kertoa se oma osuus, kuten rahattomuus. 

Vierailija
14/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko nyt kyse siitä, että sinulla ei ollut rahaa maksaa laskua ja et saanut osamaksulla? Vai mistä? 

Ei eläinlääkärin velvollisuus ole hoitaa, hän voi myös lopettaa koiran, eläinsuojelullisista syistä. Silloin eläinlääkärin velvollisuus on täytetty. 

Eläinlääkäri voi myös antaa kipulääkettä, ja ohjata jatkohoitoon jonnekin, missä kyseisiä toimenpiteitä tehdään. 

Usein näissä tarinoissa unohdetaan kertoa se om

Ei ole kyse ollenkaan rahasta. Rahaa on maksaa lasku. Nyt siellä ei otettu vastaan koiraa, koska eivät pysty tekemään mitään kaupungin el-päivystyksessä. Evidensiaan sain ajan. Siellä on taitoa hoitaa tällainen tapaus. -ap

Vierailija
15/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi ottaa lemmikkieläimiä.

Vierailija
16/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako peruseläinlääkäri muuta kuin tyhjentää anaalirauhaset, määrätä kipulääkettä ja kirjoittaa laskun?

Jos jostain löytyy aidosti pätevä eläinlääkäri, niin saa vinkata!

Varaa aika silmätauteihin erikoistuneelta ELL, niin osaa hoitaa

Vierailija
17/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näissä tarinoissa unohdetaan kertoa se om

Olet ilkeä ihminen. Rahaton ei mene Evidensiaan. 

Vierailija
18/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te koiranomistajat olette raivostuttavia pölvästejä.

Vierailija
19/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei ole koskaan kysytty sitä, että onko sulla rahaa maksaa lasku. Koiria on ollut jo yli 30 vuotta. Käytämme eläinlääkärissä koiria vuosittain. Laskut on maksettu heti pankkikortilla. 

Millä vastaanotolla kysellään rahatilannetta? -ap

Vierailija
20/79 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tekevät ilmastotekoja! Antaa piskinne kuolla pois :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä