Kaipaan vanhanaikaista tiskipöytää?
Asumme asunnossa jossa keittiössä on puujäljitelmätaso ja siihen upotettu yksi allas.
Vain yksi allas on hankala ja laminaattipintaa jää aina jotenkin tahraiseksi pyyhinnän jäljiltä.
Ovat kuitenkin rempattu hetki sitten joten ei haluta lähtä vaihtamaan.
Tiskipöydättömyys on kyllä valinta missä mennään jotenkin estetiikka ja muoti edellä.
Käytännöllinen ei ole.
Kommentit (182)
Minulla on 30 vuotta sitten asennettu terästiskipöytä kahdella altaalla (iso ja pieni). Olen teettänyt 2 keittiöremonttia tänä aikana, lattiamateriaali, ovet ja kaappeja uusittu ym., mutta säilyttänyt tämän tiskipöydän, koska siitä en ikinä halua luopua. Se on kuin uusi ja maailman helpoin pitää puhtaana. Käytännöllinen, klassinen ja siksi kaunis. Astianpesukone on myös, mutta tiskaan paremmat lasit ja työvälineet ym. näissä teräsaltaissa.
Nuo uudet eri materiaaleista tehdyt, mihin allas upotetaan, ovat kannattavia vain keittiöfirmoille, kun niitä pitää uusia muutaman vuoden välein. Olen nähnyt ystävillä tasoja, missä massa on altaan reunoista kosteudesta turvonnut ja saumoihin on kertynyt likaa.
Liputan kyllä täysillä terästiskipöydän puolesta!
Jos ei vuokra-asunnossa ole parempaa, niin tuo palju on 1 vaihtehto miten saa tiskattua - revi siitä sitten miesvihaa, hullu