Onko teillä henkivakuutus?
Kuka on edunsaaja ja kuinka suuri on korvaussumma. Hinta/ vuosi? Teidän ikänne?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
16 000 €, perikunta, 20 €/a
niin ja ikäni 60 vuotta vakuutus loppuu 65 vuotiaana
Ei ole, miehellä ollut kauan, minä ja lapsi, 200 t euroa, en muista ja 49.
On. Jokunen sata tuhatta euroa. Mies edunsaaja. On puhuttu, että lopetetaan noi, lapset alkaa olla aikuisia kaikki, niin tarvetta turvata koti ei enää samalla tavalla ole.
On. Vakuutusmaksu on n. 600e/vuosi. Edjunsaaja on poikani ja korvaussumma muutama kymppitonni, mutta sehän laskee iän myötä. Kannattaa kuolla nuorena. N65
On, edunsaajina lapseni. Korvaussummaa tai hintaa en tarkkaan tiedä koska en itse maksa sitä. Olen 33v.
Otin vuonna 2001 60.000€:n henkivakuutuksen, mikä olisi kattanut senaikaisen asuntolainani, ettei vaimoni olisi joutunut myymään asuntoamme, jos olisin kuollut tai joutunut pysyvästi työkyvyttömäksi.
Minulla on edelleen sama vakuutus, vaikka elämäntilanne on muuttunut melkoisesti neljännesvuosisadassa. Yritin aikoinaan nostaa summaa, kun otin lisää lainaa muuttaessamme, mutta sellaista ei enää ollut tarjolla.
114 k e jaetaan perheen kesken jos joku aikuisista kuolee.
Vierailija kirjoitti:
On. Vakuutusmaksu on n. 600e/vuosi. Edjunsaaja on poikani ja korvaussumma muutama kymppitonni, mutta sehän laskee iän myötä. Kannattaa kuolla nuorena. N65
Aika kallis korvaussummaan nähden. Toi aiempi 16 000 € ja maksu 20 €/a.
On. Pankki edellyttää sitä lainasummalle jos ei osta kallista takaisinmaksuturvaa. Pienennetään sitämukaa kun laina vähenee. Mun toinen vakuutus loppuu vuoden kuluttua ja toinen kun täytän70v
Kummallakin on 1/2 lainasummalle + 6kk käyttörahaa. Mies edunsaajana, lapset jo poissa kotoa
On ja edunsaajana mun ainoa lapsi. Korvaussumma enimmillään n.263 000€.
On molemmilla, taitaa olla 200 000 per pää ja toisemme edunsaajina. Lapsilla myös, en muista summia.
Ei ole. Minulla on epilepsia, joten en saa henkivakuutusta tai tapaturmavakuutusta. Olenhan minä melkoinen riski vakuutusyhtiölle, vaikka ikää on jo 50, maksan veroni keskituloisesta palkastani ja uutta tulevaa veronmaksajaakin on yhteiskuntaan pukattu. Yhtään sairaudesta johtuvaa onnettomuutta ei ole ikänäni ollut, mutta vakuutuksia en saa. Täytyy sitten vain säästellä rahaa perijöille.
Ei ole. Korkeintaan on henkiä kummittelemassa, se vakuus. :s
On, mies ja lapset, en muista.