Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin moka jonka olet todistanut häävieraan tekevän.

Vierailija
12.02.2007 |

Tässä siis pino sellaisille kommelluksille :)

Kommentit (216)

Vierailija
141/216 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toinen tarkoittaa vain sitä kaavaa, mikä sinne raamattuun on painettu.

Vierailija
142/216 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hiukan vaivaantunut tunnelma. Morsian ja sulhanen olivat vasta tavanneet, eivätkä morsiamen ja sulhasen perheet tai ystävät tunteneet toisiaan. Paikkoja ei oltu mitenkään merkitty, ajateltu kai, että istukoot missä haluavat ja tutustuvat. No tietenkin porukka istui jotenkuten ryppäissä, eivätkä seurustelleet kuin keskenään oman porukan kanssa. Mitään ohjelmaa ei ollut järjestetty, kaason puhe käsitteli lähinnä morsiamen opiskeluaikoja, totesi kyllä loppuun että tänään ekaa kertaa näki sulhonkin : ) Erittäin nihkeä tunnelma ja hiljaiset juhlat, josta lähdettiin sitten vähin äänin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/216 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapaikalla sammui ennen kahveja pihanurmelle.

Vierailija
144/216 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa häissä:

Pappi piti idiootti puheen, jossa käsitteli yritystä, jossa minä ja mieheni oltiin tavattu aivan liikaa. Oltiin siis samassa firmassa töissä.

Vierailija
145/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihana anoppini oli julistanut kovaan ääneen suvulle kirkon pihassa ennen vihkimistä ettei ymmärrä miksi tälläisiä kissanristiäisiä järjestetään. Ne on korkeintaan vuoden yhdessä sanokaa mun sanoneen. Anopilla oli kärpäslasit silmillä koko päivän sisällä ja ulkona ja poistuivat renkaat ulvoen paikalta heti häävalssin jälkeen. Sen koommin- pian viiteen vuoteen ei anoppia ole näkynyt. Luojalle kiitos siitä!

Vierailija
146/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulhanen kehtasi valittaa häälahjoista vieraiden ja lahjan antajan läsnäollessa, sekä heti yhden lahjan aukaistuaan heitti samantien sen roskiin!! Lahja oli tarkoitettu vitsiksi, ja myös oikea lahja antajalta oli.. Eipä sielä juhlissa kukaan oikein viihtynyt kun ei tainnut itse sulhanenkaan viihtyä. Myöhemmin sai kuulla pelkkää valitusta juhlavieraista, valittajina itse morsiuspari!!

Vierailija
147/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä morsiusparia odoteltiin, mutta hääparin vanhemmat olivat ottamassa onnitteluja vastaan. Kaaso kuulutti, että menkää tervehtimään ja esittäytymään vanhemmille. No, minä kättelin kaikki ja sanoin vain oman nimeni ja hymyilin kauniisti. En tajunnut onnitella ollenkaan!

Vierailija
148/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 168

Vierailija
149/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa häissäni anoppi (50v) oli pukeutunut velour-kankaasta ompelemaansa viininpunaiseen minimekkoon, paskanruskeisiin sukkahousuihin ja vaaleansinisiin avokkaisiin. Hiukset (pitkä, harmahtavat, haaraiset) liehotti auki muuten mutta otsalle oli kötöstetty jotain pampuloita/pinnejä. Ukollaan oli risainen pukutakki ja pojallaan liian lyhyet housunpuntit ja likainen tukka.

Saapuivat kirkkoon minuuttia vaille ennen tilaisuuden alkua, sitten kauheen pälpätyksen säestämänä tullaan paikalle ja aletaan romuaan kirkonpenkkeihin.

Toinen iso moka oli kaasollani joka pukeutui mustaan ja harmaaseen:( Törpön näköinen.

Vierailija
150/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siellä morsiusparia odoteltiin, mutta hääparin vanhemmat olivat ottamassa onnitteluja vastaan. Kaaso kuulutti, että menkää tervehtimään ja esittäytymään vanhemmille. No, minä kättelin kaikki ja sanoin vain oman nimeni ja hymyilin kauniisti. En tajunnut onnitella ollenkaan!

Sulhasen äiti kyllä kattelin vähän pahasti ja ihmettelin sitä kovasti. No, myöhemmin tajusin mokani...

Vierailija
151/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kesämökillämme,mut ryöstettiin,mutta sulhanen ei edes huomannut :DDDDD. Lisäksi yksi vieraista oli niin juopunut,että meni kolkuttelemaan mökkinaapurin ovea aamuyöllä,yrjöt rinnuksillaan. (joku saattaa nyt tunnistaa)

Vierailija
152/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika myöhälle yölle nuorisolla (morsiuspari mukaan lukien) ja mieheni kertoi aamulla, (menin aiemmin nukkumaan), että BM ja varattu naisvieras peuhasivat avoimesti pihamaalla suudellen jne.. Tämä varatun naisen mies nukkui autuaan tietämättömänä pihamaan mökissä, ja aamulla olikin vaivautunut tunnelma koko vierasjoukossa ja näillä peuhaajilla. Ainoa joka ei tiennyt taisi olla nukkuva mies.

Vierailija
153/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joillain mukana koira/koiria (2 kpl, en tiedä oliko saman omistajan). Häävalssi tanssittiin ulkona, ja eikös toinen koira tullut siihen hääparin luo katsomaan että mitäs täällä tapahtuu. hantä heiluen ja kielipitkällä vläillä hyöri ympärillä, välissä, yritti istua tanssijoiden väliinkin. Kiinniottoyritykset eivät onnistuneet. No, kyllähän se morsiuspari onnistui tnassissaan ja ihan huumorilla kaikki tapauksen ottivat, oli meinaan melkoisen huvittavaa katseltavaa tämä kolmoisvalssi :)

Vierailija
154/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myohastyin kirkosta koska matkalla kirkkoon oli ollut kolari (tai siis jalankulkija oli jaanyt auton alle - kuolleena makasi tiella). Kamala alku uudelle avioelamalle, ja kamalaa tietty sille jalankulkijallekin! Eka ja vika kerta kun olen nahnyt kuolleen ihmisen.

Noh, sitten mieheni piti puheen jossa ei puhunut kuin extyttokavereista yms omista toilailuistaan (puhui bestmanin jalkeen, ja hermostuksissaan kommentoi kaikkea mita bestman oli sanonut). Uutta morsianta (minua) ei maininnut ollenkaan.

Tama oli avioliittomme eka riita, jo siis haapaikalla.

Ollaan kylla edelleen naimissa, ja nykyisin tolle jutulle jo nauraa, mutta sillon se oli iso iso iso riidanaihe monta monta vuotta. Siis mina rayhasin miehelle joka otti kaiken mun vian kiltisti vastaan...mita muuta voisi tehdakaan :-)

Vierailija
155/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy lukasta koko ketju ja ottaa opiksi....

;-)

Vierailija
156/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevalla naisella oli valkoinen mekko häissämme kultarkoristein. Miehellä kun asuu sukua ympäri maailmaa niin olivat kuvista hämääntyneet että kun morsian on maha pystyssä että miksette kertoneet että vauvakin tulossa ::))) nyt naurattaa mutta naama vakavana olin kyllä sille naiselle silloin :/

Vierailija
157/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
158/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä niin kovin kummallista siellä tehtiin sen suutelun lisäksi??

Vierailija
159/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ystävätär katsoi kuitenkin tarpeelliseksi pitää oman puheensa ja millainen se olikaan! Pitkä selvitys nuoruuden kännäilyistä ja mokailuista. Se puhe oli kai tarkoitettu vitsiksi. Aika noloa, varsinkin kun suvussa oli uskovaisia ja " jäykkäselkäisiä" tapauksia, joiden edessä serkkutyttö oli onnistunut esittämään kaikki vuodet fiksua ja asiallista. :D

Taisin olla ainoa joka yleisössä nauroi!

Vierailija
160/216 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)