Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
En ole edes tikissä vaan laihtuva ylipainoinen, joo kyllä niitä katseita tulee nuoriltakin naisilta mutta näin 60 vuotiaana tulee mieleen ettäpä jos ne nuoremmat naiset katselee että onkohan tuo mun isäni joku kaveri, ei siinä mitään silmäpeli on kivaa kun sitä ei kukaan tosissaan ota. Mutta herää nyt 60 vuotias ikinuori, jaksaisitko ihan tosissaan itseäsi puolta nuoremman kanssa touhuta, ihan oikeesti? Naiset on kivoja katsella vanhemmallakin iällä mutta kannattaako sillä alkaa omaa arkea hankaloittemaan.
Kuudenkympin ja kuoleman väliltä...75+..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Eikö yksikään ? Mites sitten Sauli Niinistö, Paavo Lipponen. Danny ja Hjallis Harkimo saivat nykyiset kumppaninsa jos ei yksikään ?
Niin, heillä on vaikutusvaltaa ja pätäkkää eli RAHAA. Dannyn naisystävä sai mm mitättömällä lauluäänellään julkaista laulujaan. Tuntemattomana ei olisi onnistunut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Daniel Craig, niin ehkä.... Muuten unohda koko juttu.
N32
Noo, kropan puolesta aika lähellä. -Ap
Ei sillä kropalla ole niin väliä jos naama on kuin petolinnun perse ja mieskunto oletettavasti iän mukainen eli kyseenalainen.
Kysyn vaan että mikä tämänkin ketjun tarkoitus on? Haukkua miestä? Haukkua ja haukkua?
Esimerkkinä tuo kommentti mitä lainasin.
Ilmeisesti maksulliset naiset eivät kelpaa, vaikka vain seksi on mielessä eikä mikään parisuhde. Soveliaisuus tuollaiseen ei-parisuhde vaan pelkkä panojuttu -menoon määräytyy tosiaan ulkonäön, olemuksen ja varallisuuden perusteella. Jos tarjoat jotain etelänlomia ja huvijahdilla paistattelua, niin voi lähestyä 18+ naisia, jotka ulkoisesti näyttää siltä, että lähtisivät tuollaista järjestelyä vastaan seuraneideiksi - toki ajatuksellisesti ei juurikaan eroa maksullisista naisista.
Jos haluat seksiseuraksi lähestyä naista, joka aidosti viehättyy sinusta ja hakee myös pelkkää seksiseuraa, niin voi pojat, on varmasti todella pieni määrä naisia kiinnostunut. Mikäli olisit se 0,001 % miehistä eli hollywood-komea 60v. (googletin ja suurin osa 60v. julkkiksistakin on liian pappoja ulkoisesti), niin jostakin 30+ ikäisestä lähtien voisi lähestyä (Brad Pittit ja Clooneyt sunmuut). Jos taas olet keskivertoa komeampi, mutta tavallinen 60v. niin alle 50-55 -vuotiaat naiset todennäköisesti loukkaantuvat ja ällöttyvät, jos lähestyt heitä irtoseksi mielessäsi. Kaikista soveliain ikähaarukka on 55+, jos olet 60v. Mikäli "6-kymppinen" onkin oikeasti 65-69 -vuotias, niin 55v on jo liian nuori ja lähdetään siitä 60-65 iästä.
Jos olet normaalissa kanssakäymisessä naisen kanssa ja objektiivisesti arvioituna hän flirttailee ja osoittaa mielenkiinnon merkkejä, niin näissä poikkeustapauksissa voi hienovaraisen lisätestauksen jälkeen lähestyä nuorempaakin. Normaali hymyily ja ystävällisyys ei ole tätä, vaan saa olla jo todella vihjailevaa/suoraa puhetta ja haikeita katseita, että ehdot täyttyy.
-5 vuotta omasta iästä lähtien pl. erittäin harvinaiset poikkeukset. Että oleppa hyvä.
Täsmennys vielä edelliseen "Jos tarjoat jotain etelänlomia ja huvijahdilla paistattelua, niin voi lähestyä 18+ naisia, jotka ulkoisesti näyttää siltä, että lähtisivät tuollaista järjestelyä vastaan seuraneideiksi" <- eli siis näyttävät käytännössä Tuksulta ikävuodet 18-55 tai referenssi päivitettynä Sofia Belorf tai Suvi Pitkänen (ne tosin saa nuorempaakin elättäjää eli vielä heidän tasostaan alaspäin).
"Puolta nuoremman kanssa touhuta". Ehkä tämän palstan yleisilmapiiri on sellainen, että jos mies puhuu naisen iästä, niin häntä kiinnostaa eniten puolta nuorempi ja mieluiten se, että kunhan lakia ei rikota tai 6-kymppistä vain ja ainoastaan 4-kymppinen. Tai tämä tulkinta vedetään avauksesta refleksinomaisesti. Ketju mennyt jo sen verran pitkäksi, että sanon vielä kerran, että haen kropalta ja ulkoiselta olemukseltaan matsaavia naisia. Olen mielestäni upeassa kunnossa ja omassa ikäryhmässä näen harvoin kiinnostavia ja puoleensavetäviä naisia. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisen vastaanoton tätä avaus olisi saanut, jos sukupuolet olisivat toisinpäin: 60-vuotias timmi nainen (kuvin todistettu) oli pohtinut minkäikäisiä miehiä tohtii lähestyä, kun oman ikäiset alkavat olla aika lösähtäneitä. Eikä se vehjekään oikein enää tahdo toimia. Veikkaan pelkkää hurraata ja kannustusta. En edes viitsi arvuutella kuinka alas `sopiva` ikä olisi mennyt. -Ap
Minä olen 48-vuotias timmissä kunnossa oleva nainen ja minulla on n. 20 vuotiaat pojat. En ikinä ole tuntenut minkäänlaista vetoa heidän kavereitaan kohtaan, vaikka osa onkin salilla käyviä ja komeitakin nuoria miehiä. En voisi edes kuvitella mitään suhdetta alle 35 vuotiaan kanssa. Oikeastaan voisin vetää rajan 40 vuoteen. Minua ei vaan kiinnosta nuoremmat, heistä vaan puuttuu jotain mitä on vaikea selittää. En myöskään tunne vetoa yli 55 vuotiaisiin, vaikka naama ja kroppa olisikin vi
Ehkä olet vain estoinen. Itse olen yrittänyt alkaa ajatella, että jos miehet, niin miksei me naisetkin. En siis nykyään enää heti torppaa katseitani nuorempiin miehiin. Ennen, jos katsoin nuorempia, alkoi omassa päässä itsensä sättiminen "hyi sinua!". En usko, että miehetkään ajattelevat näin joten olen lopettanut sen itsekin. Jos joku nuori mies (täysi-ikäinen) on minusta kuuma niin siinä ei ole mitään hävettävää. Toisinaan olen myös huomannut nuorempien katselevan minua, enkä enää ole väistellyt katseita. Aion olla yhtä rohkea (röyhkeä?) kuin miehetkin ovat. Mutta en sillä tavalla, että lähentelisin tai häiriköisin, vaan että en itse moiti itseäni.
N32
9 vuotias sopiva ikäne
-Muha-Matti
Vierailija kirjoitti:
"Puolta nuoremman kanssa touhuta". Ehkä tämän palstan yleisilmapiiri on sellainen, että jos mies puhuu naisen iästä, niin häntä kiinnostaa eniten puolta nuorempi ja mieluiten se, että kunhan lakia ei rikota tai 6-kymppistä vain ja ainoastaan 4-kymppinen. Tai tämä tulkinta vedetään avauksesta refleksinomaisesti. Ketju mennyt jo sen verran pitkäksi, että sanon vielä kerran, että haen kropalta ja ulkoiselta olemukseltaan matsaavia naisia. Olen mielestäni upeassa kunnossa ja omassa ikäryhmässä näen harvoin kiinnostavia ja puoleensavetäviä naisia. -Ap
Nussi peilikuvaas sitten, kun kerran olet niin erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti maksulliset naiset eivät kelpaa, vaikka vain seksi on mielessä eikä mikään parisuhde. Soveliaisuus tuollaiseen ei-parisuhde vaan pelkkä panojuttu -menoon määräytyy tosiaan ulkonäön, olemuksen ja varallisuuden perusteella. Jos tarjoat jotain etelänlomia ja huvijahdilla paistattelua, niin voi lähestyä 18+ naisia, jotka ulkoisesti näyttää siltä, että lähtisivät tuollaista järjestelyä vastaan seuraneideiksi - toki ajatuksellisesti ei juurikaan eroa maksullisista naisista.
Jos haluat seksiseuraksi lähestyä naista, joka aidosti viehättyy sinusta ja hakee myös pelkkää seksiseuraa, niin voi pojat, on varmasti todella pieni määrä naisia kiinnostunut. Mikäli olisit se 0,001 % miehistä eli hollywood-komea 60v. (googletin ja suurin osa 60v. julkkiksistakin on liian pappoja ulkoisesti), niin jostakin 30+ ikäisestä lähtien voisi lähestyä (Brad Pittit ja Clooneyt sunmuut). Jos taas olet keskivertoa komeampi, mutta tavallinen 60v. niin alle 5
Kiitos vaivannäöstä pitkään ja perusteltuun vastaukseen. Arvostan sitä. -Ap
No, Donner oli aina seksikäs ja fiksu!
Kuuskymppistä, suunnilleen ikäistään. Ikäero max sixsex (6) vuotta.
Aikasakutakinainesanony.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Naisilla on yleensä estetiikka tosi tärkeää jaksamisen lisäksi, joten yritä päästä pettymyksestä vaan yli 😂
Vierailija kirjoitti:
No, Donner oli aina seksikäs ja fiksu!
Juu. Impotentti sairauksiensa ja syöpiensä (huom monikko) vuoksi lähes 30 vuotta.
Onko aloittaja mies vai nainen? Siis oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat naiset käy tasokkaissa paikoissa. Missä sinä yleensä käyt? Kulmakuppiloissa, keilahallissa, kirpputorilla? Vai jazz- tai kamarimusiikkikonserteissa, runonlausuntailloissa, teatterissa, taidenäyttelyn avajaisissa, pörssiyhtiön yhtiökokouksessa, kirjamessuilla, ...? Ns korkeakulttuurin (tai kulttuurin ylipäätään) yleisö on naisvoittoista, toisin kuin esim deittiapeissa.
Rientoja on joka lähtöön, sinne vaan.
Siis PAKOTETTIIN naimisiin oksettavan vanhojen kanssa