Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Olen timmi 55-vuotias nainen. Minua voit lähestyä tai minäkin sinua.
Kyllähän se ikä näkyy ja se on ok, mutta ei voi olettaa että joku 35-45 vuotias kiinnostuisi ja sitten valittaa yksinäisyydestä. Sama juttu koskee muuten naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä. Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista.
Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap
Voiko joku olla näin yksinkertainen ja harhainen, ettei itse syty omanikäisistä koska ne on ällövanhoja, mutta uskoo nuorempien syttyvän yhtä ällövanhasta?
Kyllä voi. Minä olen 35v ja minulla on takiaisena itseäni 20v vanhempi äijä, joka ei tykkää oman ikäisistään ulkonäön takia. Itse on lähes kalju ja kurttuinen. En ikinä ottaisi niin vanhaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tikissä olo siihen vaikuttaa?
Vielä kerran: En etsi erityisesti nuorempia naisia vaan itseni kanssa "kehollisesti" matsaavia. Heitä on lukumäärällisesti enemmän itseäni nuoremmissa naisissa. Ajatus vanhempi - nuorempi lytätään usein sillä, että vanhempi (mies) rusahtanut ja lysähtänyt. Entä jos ei ole? näin ajattelen se tikissä olon vaikuttavan. -Ap
Olen 45 vuotias nainen ja ns. Hyvässä kunnossa ja nätti. Tinderissä maksimi ikå on 60, mutta hyvin vähän on oikeasti sellaisia kuuskymppisiä, joihin haluaisin tutustua. Mutta mahdollista se olisi jos sattuisi kivan näköinen kohdalle. Ulkonäöllä ei kuitenkaan vielä pääse pitkälle eli luonnehan se on loppujenlopuksi ykkösasia. En ketään komeaa mutta veemäistå katselisi.
Aikamoisen taakan se nainen susta saa jos olet kerta tosi ulkonäkökeskeinen. Varsinkin kun naisilla on muutenkin median takia suuret ulkonäköpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerran: En etsi erityisesti nuorempia naisia vaan itseni kanssa "kehollisesti" matsaavia. Heitä on lukumäärällisesti enemmän itseäni nuoremmissa naisissa. Ajatus vanhempi - nuorempi lytätään usein sillä, että vanhempi (mies) rusahtanut ja lysähtänyt. Entä jos ei ole? näin ajattelen se tikissä olon vaikuttavan. -Ap
Mitem esim 60v ja 45 v keho voi mätsätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Olisi ehkä piänyt mainita, etten ole etsimässä elämänkumppania. -Ap
Eli haet vain panoseuraa. Sitä suuremmalla syyllä et kelpaa nuoremmille naisille. Jos itse etsisin panoseuraa niin paljon mielummin ottaisin panomieheksi jonkun itseäni nuoremman, viriilin miehen kuin jonkun vanhan papparaisen.
Oman ikäisiäsi. Vaikka olisit kuinka "tikissä" naamasi ja ihosi kuitenkin vastaa ikääsi. Mutta taidat olla pelkkä rölli taas joten antaapa olla.
Vierailija kirjoitti:
35-45 on sopiva ikäväli 60+ miehelle
Juu, jos hoitajaa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, seniili taas hourailee. Idoli on varmaan joku Danny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, jos mies on 60 v ja timmissä kunnossa ja nainen 45 v ylipainoinen.
Ei kuuskymppiset miehet ole enää mitään parasta panoseuraa. Siihen asiaan tarvitaan nuori ja viriili mies.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
Aloittaja varmasti tarkoitti ikäisekseen kovassa tikissä, ei tietenkään voi olla samanlaisessa kovassa kunnossa kuin puolet nuorempana.
Jos oot Daniel Craig, niin ehkä.... Muuten unohda koko juttu.
N32
Missä päin ap asuu? Minä voisin myydä seuraa jos kinnostaa. Olen kaunis ja tikissä oleva 28 vuotias nainen. Asun kohtuullisen matkan päässä Hesasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, jos mies on 60 v ja timmissä kunnossa ja nainen 45 v ylipainoinen.
Vaikka noin oisikin, se nainen on vasta päässyt keski-ikään ja tarjontaa on samanikäisistä ja hieman vanhemmista miehistä. 60 vuotias on taas jo pian siirtymässä eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin ap asuu? Minä voisin myydä seuraa jos kinnostaa. Olen kaunis ja tikissä oleva 28 vuotias nainen. Asun kohtuullisen matkan päässä Hesasta.
Väärä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Vaikka olisit kuinka kranttu, oman ikäinen on paras. Jos olet urheilullinen kuuskyt vuotias, etsi samanlainen nainen. Jos olet juoppo, etsi rinnallesi toinen. jne. Se on näin yksinkertaista.
Ei se, että oot 60-vuotias timmi mies, tee sinua yhtään haluttavaksi timmien nelikymppisten silmissä.
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Mun mielestä 60v naisen tulisi katsella myös ikäisiään.