Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Daniel Craig, niin ehkä.... Muuten unohda koko juttu.
N32
Noo, kropan puolesta aika lähellä. -Ap
AP voisi katsoa vaikka Tom Cruisea. Hän on 62 vuotias ja tosi kovassa tikissä. Silti jokainen nainen valitsisi sänkyynsä mielummin 30-vuotiaan Tom Cruisen kuin nykyisen. Jos tämä ei vielä aukaissut asiaa tarpeeksi niin etsi 30 vuotta vanha vanha valokuva itsestäsi ja mieti raadollisen rehellisesti oletko edelleen yhtä vetävä kuin silloin. Ikäsi ei näy missään, edes naamassa?
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisen vastaanoton tätä avaus olisi saanut, jos sukupuolet olisivat toisinpäin: 60-vuotias timmi nainen (kuvin todistettu) oli pohtinut minkäikäisiä miehiä tohtii lähestyä, kun oman ikäiset alkavat olla aika lösähtäneitä. Eikä se vehjekään oikein enää tahdo toimia. Veikkaan pelkkää hurraata ja kannustusta. En edes viitsi arvuutella kuinka alas `sopiva` ikä olisi mennyt. -Ap
Minä olen 48-vuotias timmissä kunnossa oleva nainen ja minulla on n. 20 vuotiaat pojat. En ikinä ole tuntenut minkäänlaista vetoa heidän kavereitaan kohtaan, vaikka osa onkin salilla käyviä ja komeitakin nuoria miehiä. En voisi edes kuvitella mitään suhdetta alle 35 vuotiaan kanssa. Oikeastaan voisin vetää rajan 40 vuoteen. Minua ei vaan kiinnosta nuoremmat, heistä vaan puuttuu jotain mitä on vaikea selittää. En myöskään tunne vetoa yli 55 vuotiaisiin, vaikka naama ja kroppa olisikin vielä ikäisekseen hyvässä kunnossa. Oma ikäluokka on paras, koska siinä on paljon pohjaa hyvälle keskustelulle ja vartalotkin sopii vikoineen kaikkineen yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap
Vaikka olisit kuinka kranttu, oman ikäinen on paras. Jos olet urheilullinen kuuskyt vuotias, etsi samanlainen nainen. Jos olet juoppo, etsi rinnallesi toinen. jne. Se on näin yksinkertaista.
Ei se, että oot 60-vuotias timmi mies, tee sinua yhtään haluttavaksi timmien nelikymppisten silmissä.
Itsehän en ole esittänyt mitään ikänumeroa, ainoastaan kysymyksen. Ja kyllä ymmärrän, että omat kriteerini täyttävällä nelikymppisellä naisella on saatavissa käytännössä kaikki maailman miehet seksisuhteeseen.
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Daniel Craig, niin ehkä.... Muuten unohda koko juttu.
N32
Noo, kropan puolesta aika lähellä. -Ap
Ei sillä kropalla ole niin väliä jos naama on kuin petolinnun perse ja mieskunto oletettavasti iän mukainen eli kyseenalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tikissä olo siihen vaikuttaa?
Vielä kerran: En etsi erityisesti nuorempia naisia vaan itseni kanssa "kehollisesti" matsaavia. Heitä on lukumäärällisesti enemmän itseäni nuoremmissa naisissa. Ajatus vanhempi - nuorempi lytätään usein sillä, että vanhempi (mies) rusahtanut ja lysähtänyt. Entä jos ei ole? näin ajattelen se tikissä olon vaikuttavan. -Ap
AP, vaikka olisit kummoisessa "tikissä", on aivan selvää, että timmit nuoremmat miehet vievät myös nuoret naiset. Sorry siitä.
Mä oon 43-vuotias, hyvässä kunnossa oleva, liikuntaa päivittäin harrastava ja ulkonäöstäni huolta pitävä nätti nainen.
Työpaikallani on yksi 58-vuotias mies, jonka kyllä kelpuuttaisin. On hoikka mutta sopivasti lihaksikas, hyväryhtinen, ja askel, olemus, eleet ovat nuorekkaat. Luulinkin häntä max 5-kymppiseksi ennenkuin kertoi ikänsä jossain keskustelun lomassa.
On huumorintajuinen, hymyilee paljon, kaukana kuitenkin mistään limaisesta virnistelijästä. Harrastaa monipuolisesti kaikkea pyöräilystä seinäkiipeilyyn, huonekalujen entisöinnistä matkusteluun, käy konserteissa yms. Eli aktiivinen ja innostunut elämästään.
Mutta sitten on myös työkavereissa pari 50-vuotiasta, jotka ovat jo kuin papparaisia. Toinen on hoikka ja pitkä mutta olemukseltaan tosi vanha ja "taukea", liikkuu hitaasti, puhuu hitaasti, on todella syvät uurteet kasvoissaan ja epäsiisti harmaa pitkä risuparta ja hiukset.
Toinen taas on pyöreä voimakkaasti pallovatsainen ja pukeutuu huonosti ...sekä valittaa aina kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli kuivan kesän orava? 50+
Tarkoitatko Ap.ta vai Craigia? Katso kuva. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Eikö yksikään ? Mites sitten Sauli Niinistö, Paavo Lipponen. Danny ja Hjallis Harkimo saivat nykyiset kumppaninsa jos ei yksikään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Eikö yksikään ? Mites sitten Sauli Niinistö, Paavo Lipponen. Danny ja Hjallis Harkimo saivat nykyiset kumppaninsa jos ei yksikään ?
Onhan vanhemmilla julkkis naisillakin jatkuvasti nuorempia miehiä. Iltalehden otsikot ei koske tosielämää. Uskon että jotkut on näistä ihan vain julkisuuden takia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tikissä olo siihen vaikuttaa?
Vielä kerran: En etsi erityisesti nuorempia naisia vaan itseni kanssa "kehollisesti" matsaavia. Heitä on lukumäärällisesti enemmän itseäni nuoremmissa naisissa. Ajatus vanhempi - nuorempi lytätään usein sillä, että vanhempi (mies) rusahtanut ja lysähtänyt. Entä jos ei ole? näin ajattelen se tikissä olon vaikuttavan. -Ap
AP, vaikka olisit kummoisessa "tikissä", on aivan selvää, että timmit nuoremmat miehet vievät myös nuoret naiset. Sorry siitä.
Niinhän sitä vois luulla mutta nuoremmat ikäluokat ovat kyllästyneet koko naissukupolveen, osa pelaa pelejä ja kasvava osa tykkää toisista miehistä. Toki jos kaksi ihmistä haluaa toistensa seuraa niin eihän se ole sulta pois.
Ap:n kannattaa hakea suunnilleen saman ikäistä kumppania. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas mieskunto?
Validi kysymys, joka ansaitsee rehellisen vastauksen. Erinomainen oikeilla napeilla. -Ap
Timmi 60v nainen on tietoinen siitä, ettei maitopartoihin kannata aikaa tuhlata. Fiksu kuusikymppinen nainen (jos on vapaa) haluaa tietysti kaltaistaan seuraa eikä ryhdy opettamaan käytöstapoja kolkyt-vuotiaalle kollille.